Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


преди 3 часа, sennheiser написа:
ПП: То само като те види човек какви коли караш, разбира колко разбираш от автомобили. 

Този бисер как съм го проспал и не съм ти отговорил!

Кико, имаш две форд фиести в живота си, един ЗАЗ и два ЗИЛ-а от казармата и си тръгнал моите коли да гледаш !!!

п.п. То на pc-то всеки може да кара коли по половин милион евро ама аз ти казах да излезеш от симулаторите и да влезеш в реалността.

Ето ги моите в реалността. И трите най често де ги карам.

Spoiler

69bedec6fe648e1cddba86e9d7dc818d.jpg

Дай сега да видим твоите щом колите са критерии за разбирач!

преди 3 часа, sennheiser написа:
И сега пак ли ще кажеш, ако Хамилтън загуби титлата я от Фетел, я от Ботас, че пак проблеми с колата? Ами той не може да кара на тая писта, това е!!! А за да си шампион, трябва да си добър на всички писти, не като Верстапен, дето добър само на пистите с широки зони за сигурност, че на тия с тесните се удря в стените често. 

Е имаше ли проблеми с колата Хам или нямаше ?

Пак ще ти повторя 2016 Хам има 10 победи, едно отпадане заради мотор и наказания на стартовата решетка заради смяна на модули на задвижващата единица. Но за теб това е нищо! И Хам е там за да се вози. Тия от Мерцедес луди ли са да ги питаш как още не са го изгонили?

 

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

преди 3 часа, BMW Маниак написа:

Този бисер как съм го проспал и не съм ти отговорил!

Кико, имаш две форд фиести в живота си, един ЗАЗ и два ЗИЛ-а от казармата и си тръгнал моите коли да гледаш !!!

п.п. То на pc-то всеки може да кара коли по половин милион евро ама аз ти казах да излезеш от симулаторите и да влезеш в реалността.

Ето ги моите в реалността. И трите най често де ги карам.

Да бе, дизел с автоматик и костенурка. Няма що, големи коли. 

преди 3 часа, BMW Маниак написа:

Дай сега да видим твоите щом колите са критерии за разбирач!

Аз съм си взел това, което ми е по джоба. Ти обаче имаш пари и си си взел смешни коли. Ако разбираше поне малко, никога нямаше да си вземеш дизел с автоматик и БМВ, дето не прилича на нищо. Виж, за избиване на комплекси става това гърбато БМВ. За дизел+автоматик и претенции за спорт, няма какво да коментирам. 

преди 3 часа, BMW Маниак написа:

Е имаше ли проблеми с колата Хам или нямаше ?

Пак ще ти повторя 2016 Хам има 10 победи, едно отпадане заради мотор и наказания на стартовата решетка заради смяна на модули на задвижващата единица. Но за теб това е нищо! И Хам е там за да се вози. Тия от Мерцедес луди ли са да ги питаш как още не са го изгонили?

Те тия от Мерцедес щяха да го изгонят, ама Розберг ги изненада. Проблеми с колата всеки има, включително Розберг. Забрави май как неволите бяха все при Розберг в началото, когато Хамилтън си вдигна авторитета, а такива като теб му повярваха. и всичко това пак благодарение на повреди по колата на Розберг. Ама това не го виждаш. 

преди 6 часа, Julius Decimus написа:

Излупа ли Палмер Грожан незаслужено ? Да. Тиквеника Строл завъртя ли се сам създаващ потенциално опасна стуация в началото ? Да. Алонсо дето отпадна в загряващата да не говорим.

Палмър никога не съм го харесвал, навря се между другото. Строл бе притиснат към бордюра и със студените гуми нямаше какво друго да направи. Всъщност имаше. Ако бе като Верстапен, просто щеше да тарани болида до него. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, sennheiser написа:

Да бе, дизел с автоматик и костенурка. Няма що, големи коли. 

:yanim:
Форда е колата !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Julius Decimus написа:

Айде аз казвам сега че на Верстапен като не му се повреди колата е по-добрият от Рикардо. И старта му беше по-добър пак. Кое не е тъй ?

Верстапен почти на обиколка отзад. На старта другите около него имаха проблеми, което му и позволи да се промуши напред. Проблемите дойдоха от старта на двете Ферарита, особено това на Кими, което се забави много и повлече след себе си събитията. Хамилтън тоя път умно отстъпи от газта, това му признавам.  

преди 6 часа, Julius Decimus написа:

Айде сега като Маса саботира Фетел последната обиколка и него да почнеш да мразиш освен (не че одобрявам това, трябваше да се пропусне Фетел без да се бави) ?

Е, кофти ситуация, ама не забравяй, че Маса бе съотборник на Ботас дълго време. Но Фетел така и така нямаше шанс в последната обиколка. Може би по-правилно бе това, което каза Тенчев, а и аз си го мислех - покрива стратегията на Ботас и първите обиколки се опитва да го изпревари, докато гумите са добре. Но тук според мен Ферари се объркаха, защото смятаха, че ще имат голямо предимство с меките гуми. Те и имаха, особено Кими, дето смъкна с половин секунда под времето на Фетел и даде НБО малко преди края. И то с износени вече гуми. Фетел според мен не показа нищо, защото болидът на Ботас му влияеше. Мисля си, че при празна писта Фетел би давал много по-добри времена. Примерно някаква пресичаща стратегия и Ботас до там, ако не реагират от Мерцедес навреме. Но всичко това бе свързано и с трафика. И заради тоя трафик Фетел остана 2-3 обиколки повече. Допълнително и в бокса го забавиха малко. Е, няма да е само Хамилтън. 

преди 6 часа, Julius Decimus написа:

И за да е ясно. Да, аз писах също че Хамилтън е по-добрият. Не защото съм му фен. Почитател съм на Маса и Ферари. Но ето какво казвам аз: Хамилтън ще бие Ботас по точки в края на шампионата. На състезанията където Розберг го победи, сега Ботас може да бие. Но не в крайното накрая. Това казвам сега и да се запомни ако ще спориш какво що после. Например: Розберг беше по-бърз в Русия, и тоя така сега, на Барселона също може да минава Хамилтън, на Азербайджан също. Но накрая оня ще бие по точки. Писах преди защо тряя се подкрепя Хамилтън от гледна точка на спорта, защото само той и Фетел са напълно отдадени да минат рекорда на Шумахер. Ботас е далеч въобще от шанс за такова нещо. Ма да видим. Ако накрая все пак мине Хамилтън ще призная че беше прав като каза че Ботас е по-добър. Но не преди края на годината да видя точките.

За Верстапен мисля е ясно че е фаворита на отбора. Кара не кара накрая ще е пред Рикардо по точки, също като Хамилтън пред Ботас.

Добре, аз залагам на обратното.  Само че нагоре в темата кой спомена, че Ботас бил по-слаб от Розберг? Ама вие искате за две състезания да е номер едно. Все едно аз като си взех волан, да съм по-добър от преди, когато играех с клавиатура. Казах ти, минаха 3-4 месеца преди да се доближа до времената си с клавиатура. Просто трябва свикване. 

преди 12 минути, BMW Маниак написа:

:yanim:
Форда е колата !

Виж си мотора - дизел, а ми говориш за спорт. Кажи поне че си го взел от пинтелък. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, sennheiser написа:

Виж си мотора - дизел, а ми говориш за спорт. Кажи поне че си го взел от пинтелък. 

Бензиновия вариант ми беше доста по евтин ама какво да обяснявам на човек де освен форд ръчка други коли за него не съществуват !
Сеата е бензинов и автомат и той ли е от пинтилък ? Де ръчката ми е в пъти по евтина! Време е да се актуализираш и да си направиш сериозен ъпдейт че ме избива на смях.
Между другото съвсем сериозно преди седмица (предната неделя) мръднах до пистата като зрител с дизелака имаше (trackdаy) Единствения възможен ден къде може да влезеш на пистата с частен автомобил от пътната мрежа. Не ми се тръгваше на път със сеата че имах разбити тампони на носачите. Много ей такива местни гъзари както теб де си мислят че могат да карат бяха там с колите си. По едно време ми доскуча и един познат ми услужи с какската си за да мога да вкарам колата на пистата. Еми с тоя дизелак като влязох само двама гъзари с поршетата си ме изпревариха. Останалите улични чофери подобни на теб само гледаха на парцали и не можаха да повярват какво им се случва. Естествено след 5-6 обиколки ми дадоха черен флаг за дето сека завоите с цялата кола през черното и изкарвам всичкото камъни на пистата ама там му е силата на SUV де такива като теб го мислят за ниска топка на пътя. А времената ми бяха точно 20 сек отгоре от тези с маздата. Другия път ще вкарам сеата да видя с него какво е положението ама от сега усещам че няма да има кой да ми се опре с него освен пак поршетата или ако някой професионален пилот дойде с подобна кола може да даде отпор.
п.п. Сега погледнах че един ме е записал на камерата си на това видео.
Може да погледнеш дизелака какво прави от четвъртата до петата минута


п.п. Глеадй Кико и си води записки. Хората са ма накачили в тубата. Да видиш как се кара кола 2,4 тона на писта.

 

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Забелязва се значителен напредък в тази тема. Тоест съботните резултати да не се коментират преди да е минало състезанието в неделя.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можем да коментираме, но когато не разполагаме с достатъчно информация се самозаблуждаваме.
Отлично представяне на Алонсо в квалификацията - 7-ми. За мен си остава един от най-големите пилоти въпреки, че във Ферари и сега в Макларън не разполага с конкурентен болид.
Имам чувството, че този сезон Хамилтън няма да стане шампион по ред причини. Може и да греша. Ще видим.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Рик написа:

Имам чувството, че този сезон Хамилтън няма да стане шампион по ред причини. Може и да греша. Ще видим.

Хамилтън ще се бори с всички разрешени и не разрешени методи до последното състезание в което има математически шанс да стане шампион отново.
Изправял се е и не се е предавал от много по тежки ситуации.  А в момента положението му не хич лошо макар и да не е лидер в шампионата.
Издържливостта на техниката ще е решаваща в 2017 а не по бързия болид. Разбира се и да не подценяваме ролята на пилота в тази битка. На никой не са му железни нервите и може да сгреши.

п.п. В момента им сравняваха обиколките на Хам и Фетел от квалификацията. Почти се препокриваха двете състезателни линии но едвам се забелязваше че Хам сечеше завоите малко повече от Фетел. Тоест Фетел използваше по бързате линия а Хамилтън по късата дистанция но това едвам се забелязва като им се насложат двете линии. Може да се каже че Фетел повече отваряше завоите.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, bildera_ написа:

Записвай си, колко къусметлийски състезания има Хамилтън.

Стратегически състезания искаш да кажеш. 
Това ще рече избор на гуми за започване и за финал и кога да дава газ, кога да запазва дистанция и кога да се възползва от SC.
Точната дума е стратегия Кико и няма нищо общо с късмета.
Късмет за Фетел ще бъде ако на Хам му изпуши мотора. Това е късмет.

Много е нагъл Хамилтън, не пази техниката. Води убедително и почна и бързи обиколки да прави две обиколки преди финала.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, BMW Маниак написа:

 

Стратегически състезания искаш да кажеш. 
Това ще рече избор на гуми за започване и за финал и кога да дава газ, кога да запазва дистанция и кога да се възползва от SC.
Точната дума е стратегия Кико и няма нищо общо с късмета.
Късмет за Фетел ще бъде ако на Хам му изпуши мотора. Това е късмет.

Много е нагъл Хамилтън, не пази техниката. Води убедително и почна и бързи обиколки да прави две обиколки преди финала.

Глупости пишеш. Хамилтън няма никаква роля за тоя късмет, дето спести 9 секунди. Това е заслуга само и единствено на отбора Мерцедес. 

 

То тоя късмет не го напусна тая година. Да видим кога най-сетне ще го напусне, та да го зачеркна. 

преди 2 часа, BMW Маниак написа:

Хамилтън ще се бори с всички разрешени и не разрешени методи до последното състезание в което има математически шанс да стане шампион отново.

Поредната глупост. Или по-точно предната, че не бях я чел. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, bildera_ написа:

Това е заслуга само и единствено на отбора Мерцедес. 

Това за теб може и да е ново и да преписваш победата само на Мерцедес, но Флавио Бриаторе много отдавна го е казал че Ф1 е отборен спорт.
Ако гледахме тенис или голф тогава заслугата е на играча но пилота печели и губи наравно с отбора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, BMW Маниак написа:

Това за теб може и да е ново и да преписваш победата само на Мерцедес, но Флавио Бриаторе много отдавна го е казал че Ф1 е отборен спорт.
Ако гледахме тенис или голф тогава заслугата е на играча но пилота печели и губи наравно с отбора.

Ами ти защитаваш Хамилтън. В случая той се уби да пита отбора какво да прави. А отбора му видя шанс да спести 8-9 секунди и се възползва. Късмет, че Хамилтън бе 9 секунди назад, а не примерно 2 секунди, защото тогава нямаше да проработи добре. Тия виртуални сейфтикарове трябва да ги забранят. Защото така се опорочава цялото състезание. Абсурден сейфтикар, а и оня Вандорф кой го прибра във F1... 

 

Ако разлиакта между Хамилтън и Фетел бе 2 секунди примерно по време на сейфтикара, то Ферари нямаше да извикат Фетел за смяна на гуми. Това сигурно. Само че разлакта бе 9 секунди почти и те се опитаха да се застраховат, без да имат време да направят точните изчисления. За мен това си е жив късмет. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, bildera_ написа:

АМи ти защитаваш Хамилтън. В случая той се уби да пита отбора какво да прави. А отбора му видя шанс да спести 8-9 секунди

Ще ти цитирам коментатора на CANAL F1 за латинска америка.
 

Цитат

Отбора му помогна със стратегията но работата на старт-финалната права я свърши Хамилтън.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, BMW Маниак написа:

Ще ти цитирам коментатора на CANAL F1 за латинска америка.
 

 

Глупости пак. Глупости. Коментаторите са толкова зле, че няма накъде. Айде гледай сега какво коментират за тия 8-9 секунди!!!

 

Ей и затова хората не искат да гледат F1!

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, bildera_ написа:

Айде гледай сега какво коментират за тия 8-9 секунди!!!

Да не вземат да ги накажат сега нещо Мерцедес ? Какво да гледам. Нали го гледах състезанието вече !
Радио комуникациите разрешени ли са в тази си част ? Тогава какво да гледам?

 

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, BMW Маниак написа:

Да не вземат да ги накажат сега нещо Мерцедес ? Какво да гледам. Нали го гледах състезанието вече !
Радио комуникациите разрешени ли са в тази си част ? Тогава какво да гледам?

 

Що да ги наказват Мерцедес? Всичко си бе в нормата. Въпросът бе, че Хамилтън имаше късмет, както имаше късмет и от началото на годината във всички състезания. Просто за трети път от 5 състезания сейфтикара решава първото място и това не е никак добре за спорта! Като се замислиш, той има двете си победи след излизане на сейфтикара, давайки му предимство. Е, аз такъв шампионат не искам да гледам!

 

И да, изпреварвания имаше, както твърдях преди началото на състезанието. Твърде много вярвате на журналята.

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, bildera_ написа:

Просто за трети път от 5 състезания сейфтикара решава първото място и това не е никак добре за спорта!

Намали малко фенщината и омразата към Хамилтън. Още преди SC в състезанието се знаеше че Хамилтън ще има предимство в финалната му фаза.
Щеше да я стопи тази преднина с тези гуми много лесно и без SC.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

591862b691827_12.jpg.e1385bec862c04f6f7b145e3094e5ed6.jpg

 

Е гледай кво състезание гледахме. Всички на  1-2 обиколки назад. Дори Рикардо на почти една обиколка. Що не ги пуснат двамата в нощта на шампионите и да си разрешат проблемите?

преди 8 минути, BMW Маниак написа:

Намали малко фенщината и омразата към Хамилтън. Още преди SC в състезанието се знаеше че Хамилтън ще има предимство в финалната му фаза.
Щеше да я стопи тази преднина с тези гуми много лесно и без SC.

Е как ще я спести, след като и Фетел щеше да кара още доста обиколки с меките гуми и да увеличава преднината си? А кажи как ще я спести!

на 1.05.2017 г. в 1:37, BMW Маниак написа:

Бензиновия вариант ми беше доста по евтин ама какво да обяснявам на човек де освен форд ръчка други коли за него не съществуват !
Сеата е бензинов и автомат и той ли е от пинтилък ? Де ръчката ми е в пъти по евтина! Време е да се актуализираш и да си направиш сериозен ъпдейт че ме избива на смях.
Между другото съвсем сериозно преди седмица (предната неделя) мръднах до пистата като зрител с дизелака имаше (trackdаy) Единствения възможен ден къде може да влезеш на пистата с частен автомобил от пътната мрежа. Не ми се тръгваше на път със сеата че имах разбити тампони на носачите. Много ей такива местни гъзари както теб де си мислят че могат да карат бяха там с колите си. По едно време ми доскуча и един познат ми услужи с какската си за да мога да вкарам колата на пистата. Еми с тоя дизелак като влязох само двама гъзари с поршетата си ме изпревариха. Останалите улични чофери подобни на теб само гледаха на парцали и не можаха да повярват какво им се случва. Естествено след 5-6 обиколки ми дадоха черен флаг за дето сека завоите с цялата кола през черното и изкарвам всичкото камъни на пистата ама там му е силата на SUV де такива като теб го мислят за ниска топка на пътя. А времената ми бяха точно 20 сек отгоре от тези с маздата. Другия път ще вкарам сеата да видя с него какво е положението ама от сега усещам че няма да има кой да ми се опре с него освен пак поршетата или ако някой професионален пилот дойде с подобна кола може да даде отпор.
п.п. Сега погледнах че един ме е записал на камерата си на това видео.
Може да погледнеш дизелака какво прави от четвъртата до петата минута


п.п. Глеадй Кико и си води записки. Хората са ма накачили в тубата. Да видиш как се кара кола 2,4 тона на писта.

 

Е тук не разбрах кво искаш да покажеш. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, bildera_ написа:

А кажи как ще я спести!

 Ами добре че се усети да върне газта след като го изпревари и подходи стратегически съм победата. Иначе ако трябваше да го догонва щеше да го изпревари десетина обиколки преди финала.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, BMW Маниак написа:

 Ами добре че се усети да върне газта след като го изпревари и подходи стратегически съм победата. Иначе ако трябваше да го догонва щеше да го изпревари десетина обиколки преди финала.

Сънувал си нещо ми се струва. И не забравяй, как Ботас подпря Фетел. Къде е сега фенщината? Забравяш май доста неща от това състезание. Ферари имаха по-добро темпо и нямаше как да изгубят победата.

 

И да, срам за Мерцедес - Ботас с подпален мотор. Запиши си го и това за края на сезона. 

 

Е как да бъда за тоя тъп отбор - Мерцедес, след като почна да фаворизира единия от пилотите си толкова рано? 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, bildera_ написа:

Е тук не разбрах кво искаш да покажеш. 

Това е дизел все пак но става и за спорт колкото и да го отричаш. На писта леко изостава но на национални пътища със всичките препедствия които имат изоставането му е почти минимално.
И не забравяй че е 2.4 тона заедно с шофьора.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, BMW Маниак написа:

Това е дизел все пак но става и за спорт колкото и да го отричаш. На писта леко изостава но на национални пътища със всичките препедствия които имат изоставането му е почти минимално.

Давай карай зад Корвета да те видя колко ще го настигаш. А ако съм на мястото на тоя с Корвета, ша та скъсам, да знаеш ;)  Ей затова такива автомобилчета не трябва да попадат в ръцете на случайни богаташчета. Срам и позор, 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, bildera_ написа:

Е как да бъда за тоя тъп отбор - Мерцедес, след като почна да фаворизира единия от пилотите си толкова рано? 

Ей това са вече пълни глупости!
Мерцедес се борят също и за титлата при конструкторите ако не си забравил а и не смятам че някой в отбора на Мерцедес гледа на Ботас като конкуренция на Хамилтън.
Или се мислиш че понеже не задържа още 3-4 обиколки Фетел и му се ядосаха и го саботираха.

преди 9 минути, bildera_ написа:

Ей затова такива автомобилчета не трябва да попадат в ръцете на случайни богаташчета. Срам и позор, 

На писта може и да ме скъсаш с Курвета но на разбити национални пътища може и доста зор да видиш.

Вече ме бяха предупредили да не сека завоите инак щяха да ме дадат черен флаг за втори път. Но но пътя нали знаеш че няма кой ма ми забрани да сека завои от де ми е кеф.
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, BMW Маниак написа:

Ей това са вече пълни глупости!
Мерцедес се борят също и за титлата при конструкторите ако не си забравил а и не смятам че някой в отбора на Мерцедес гледа на Ботас като конкуренция на Хамилтън.
Или се мислиш че понеже не задържа още 3-4 обиколки Фетел и му се ядосаха и го саботираха.

На писта може и да ме скъсаш с Курвета но на разбити национални пътища може и доста зор да видиш.

Вече ме бяха предупредили да не сека завоите инак щяха да ме дадат черен флаг за втори път. Но но пътя нали знаеш че няма кой ма ми забрани да сека завои от де ми е кеф.
 

Мисълта ми бе, че като цяло се опитваш да опровергаеш физичните закони. И едно богаташче с Корвет, дето получило паричките си от незнам си къде, едва ли може да е мерило и доказателство за правотата ти. Аз пък съм ти давал примери, как такива като твоя X6 ( само че бе Субару) на Шипка, сучат задница като твоето в острите завои там и изостават много. Аз затова те питах, какво би станало, ако ти следваш Корвета с човек, дето може да кара що годе. Просто при един слалом тоя Корвет е един от най-добрите, ако не и най-добрия, минавайки 18 метрови конуси със скорост над 70 км/ч. Всъщност, точно за Корвета съм чел данни, че минава с най-голяма скорост, заедно с едно наточено Порше ( не от тия ефтинджосите) и един Nisan GTR.  А такива като твоето или по-точно X5,  не могат и 60 км/ч да достигнат в слалома. Това е голяма разлика като скорост и ти сам го знаеш. Дърпаш ти на правата, ама на Шипка няма прави, по-дълги от 200 до 300 метра. И ако вземем един хронометър, а не се дърпаме заедно, спорно е кой ще стигне първи до върха. Щото ако сме заедно или аз или ти ще ме забавиш и смисъл няма. 

 

И пак за паричките. Това, че ти имаш парички или някой друг не означава, че си по-добър шофьор или пилот от друг без парички. Просто паричките ти дават предимство да се фукаш. Аз мога се фукам само като си записвам клипчета на игрички.  ей и затова с много неща, казани от теб не съм съгласен иу няма да бъда съгласен. и не защото вечно търся конфликт, а защото смятам, че съм прав в много случаи. Изключвам ония, в които просто се заяждам. 

ПП: Ей, Хамилтън трябва да целува ръка на това момче - Ботас :) Спечели му 5-6 секунди, а и износване на гумите на Фетел. 5-6 секунди от Ботас, 8 секунди от умното решение на Мерцедес и ето ти 15 секунди за победата. А и темпо нямаше тоя Мерцедес. Това се видя до втори бокс. от там нататък за мен не бе състезание. Първо Ботас не толкова коректно подпря Фетел и второ, шанса помогна на Хамилтън. От там нататък няма какво да говоря и който в случая твърди, че Хамилтън е по-добрия и че е щял да спечели и без Ботас и отбора на Мерцьедес( сейфтикара), си е за негова сметка. За мен е въпрос на време Ферари да смачка Меррцедес тая година, още повече че се видя нещо. Мерцедес не успяха да дръпнат в състезателно темпо в Испания, а и в квалификациите бе спорно кой-по-добър при положение, че Фетел до втора контрола имаше аванс 255 хилядни. 

 

ПП2: Не съм гледал повторение на бокса на Хамилтън, но все ми се струва, че Хамилтън направи шашма и наруши правилата. Няма как да спечели 8 секунди за една обиколка при положение, че и Фетел не е имал трафик. Според мен някъде е нарушил правилата, но да не прибързвам. То се видя, че по време на сейфтикара намали доста преднината спрямо Фетел, но това не би било достатъчно. По-скоро Фетел си се движеше със скоростта на сейфтикара, докато Хамилтън е ускорил към бокса. Няма откъде другаде да дойде преднина от 8 секунди. И това трябва да се разследва, ама надали :). Но дори и да не е така, това е пропуск в правилника. Значи първия болид се движи бавно на старт-финалната права, а втория влиза в бокса с подобна скорост. Е, къде е честността? Не трябва ли да се забранят боксовете веднага преди рестартиране на сейфтикара? Ето нещо, над което може да се помисли, за да не се опорочават и други състезания.  

 

Записвам си нечестните победи на Хамилтън. Това е втората за тая година. Да видим до края колко ще са.

 

 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване