Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


То че ще бъдат по-бързи автомобилите догидина, ще бъдат и то с много. Дори съм пуснал анкета за това, колко ще са по-бързи първото състезание в Австралия. единствено аз съм заложил на "между 2 и 3 " секунди. Говорим за най-бързата обиколка, а не за средно време.  Обаче тук спорът е, дали на спънатите писти ще има по-голямо предимство отколкото на тия като Монца. Не съм и фен на тая писта и това е. Не е лоша. Много съм карал на нея в различни игри, но предпочитам писти като в Сингапур и Абу Даби. В Сингапур е просто прекрасно да се кара до стените и то на осветление.  В Абу Даби нещо подобно. Ако направят и Монако така, цена няма да имат. Нещо такова ;) :

 

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Според мен не. Състезания като тези на СПА, Хокенхайм, Сузука, Маникур - периода 1999-2000 са най класическите и шанса със новите коли да има подобни гледки се ограничава единствено и само от корпоративните интереси на заводските отбори на стартовата решетка в настоящият момент. Във онези класически периоди на спорта от 1996-2003-та година когато не бяха толкова здраво намесени заводските интереси имаше частни тимове състезанията бяха далеч по вълнуващи. Да не говориме как например през 1999 Френцен беше съвсем близо до световната титла с кола на Джордан и насмалко можеше да стане тази изненада тогава. Битки като тези които се случваха тогава може би ще има отново когато просто няма ограничения за двигатели гориво и всички останали глупости които са във момента. Да не говориме че трасетата не само според мен но и според не малка част от пилотите трябва да бъдат обратно модифицирани към завръщане на чакълените зони за сигурност които наказваха сурово всяка грешка на пилотите. Мога да ти кажа само че например на Нюрбургринг преди трасето да бъде модифирано от Тилке не съм сигурен за годината мисля си че беше нещо от порядъка на 2003 или 2005 ставаха ужасно интересни състезания. По принцип ако трябва да говоря сериозно аз съм за цялостно завръщане на граунд ефекта и намаляване на ролята на аеродинамиката една идея надолу чрез опростяване на предното крило и забраната на вертикални и хоризонтални ендплейт слотове по него, както и ограничаването на работните елементи на предното крило до 4 такива и както и поделементите на самите елементи на крилото които наричам условно слотове които напраткика удвояват броят на работните елементи, да няма мини т-носове, и  предното крило да е прикачено към конуса на автомобила, за да може да намали до минимум играта със потоците под кокпита на автомобила със тавата за чай и станали модерни тази година съпровождащи я анти-крила тип batwing но кой го пита обикновеният - фен - никой.

Редактирано от Колчо (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това картинг ли е или формула едно? Кви спънати и бавни писти? Мелбърн е опасна щот там се завърташ и падаш на покрив. На всяка писта си личи каква е била и новия шикан направен.

Да те пуснеме с форда в Сингапур? Завоите с 100км ще ги взимаш ли?:lol6:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От гледна точка на зрителя като мен, интересни са атрактивни писти и състезания. Монца за мен не е атрактивна. Гледаш как има 3 дълги прави и само на първата едва едва стават изпреварвания и то с DRS. Сега като го няма, не знам как ще се изпреварват с влиянието на предния върху аеродинамиката на задния.Гледал съм Монца с Шумахер, изправял съм се на пръсти и виждам, как не може да изпревари на нито една права! Това ли е състезанието? Или ония, дето карат 300 километра с едни и същи гуми. Сори, ама така не става. Аз не съм състезател, не съм карал състезателни автомобили, но винаги съм искал да бъда от малък. е,, не всеки има тоя шанс, както знаеш. Трябва да имаше не баща владика, а дядо владика, че да почнеш да се състезаваш в България. На Запад е същото. Ами то само едно участие в ниските формули струва около милионче. Отде ще го вземе тоя, без рода-състезатели? Ами най-малкото някой трябва да му каже къде е пистата, дори дядовците му да нямат мангизи. От там нататък връзки и талант. Е догодина ще видим и синче на милиардер, дето уж можело да кара. А дано, ама надали. Отплеснах се, ама за мен са важни състезания, в които има не само НЯКАКВА интрига, нерзбираема за зрителя, а предвидима интрига, където чакаш 10-15-30 минути за развръзка и накрая става. Нито калпавите гуми могат да оправят това, нито DRS, нито писти с по километър и половина прави. Мразя състезания, дето примерно някои изпреварва на първата DRS  зона и веднага губи позиция на втората. Имаше доста такива състезания преди. Или да вземем състезание, в което няма лайф тайминг заради милиардите на дяда ти Бърни и в което има 4-5 смени на гуми. Лошо няма, ама дай ми да гледам и на живо времената! Що не ги дава дъртака? Що оряза лайфтайминга? Ами той беше интересното предните няколко години! Аз съм върл фен на състезания като Сингапур, Монако и Абу Даби. Един път заради непредвидимостта и втори път заради самото време за провеждане на състезанието. Примерно в Абу Даби никога няма да вали дъжд. Това означава, че всеки дава газ и знае какво може да постигне. Не е като Белгия или Сузука, а и доста други писти, дето караш на сухо 3 тренировки, завали дъждец на четвъртата и се излее в състезанието. Ей такива състезания много мразя. Кисна пред телевизора 3-4 часа и слушам непрестанните глупости на коментаторите. Пистата си е писта, не е рали. Ралите се провежда на асфалт, макадам, смесена настилка, пепел, дъжд, сняг...F1  е пистово състезание и трябва максимално добри условия! Това не е като рали пилотите, дето показват майсторство при ниско сцепление на настилката, а надпревара, при която е най-важно перфектното преминаване на трасето 50-60 пъти за два часа!

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 месеца по-късно...

Да събудим темата.

Снимки (реални, не 3D) - https://de.motorsport.com/f1/news/formel-1-2017-sauber-stellt-c36-ferrari-vor-875087/

Дълга колата нещо ми се вижда. На Азербайджан оня тесния завой или на Монако обратния да ги видим ;)

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Julius Decimus написа:

Да събудим темата.

Снимки (реални, не 3D) -

 http://f1.f-e-n.net/images/f1/2017/20170220/sauber_c36_hires/C5GTaGtWAAE0pCV.jpg

Дълга колата нещо ми се вижда. На Азербайджан оня тесния завой или на Монако обратния да ги видим ;)

Картинката от линка не се показва!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 25 минути, BMW Маниак написа:

Картинката от линка не се показва!

Ето, ето статия с всички снимки вътре. - https://de.motorsport.com/f1/news/formel-1-2017-sauber-stellt-c36-ferrari-vor-875087/

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, _Alex&Vanko_ написа:

Прогнози нещо?

В края на март е първото състезание.

Иначе в Четвъртък ще бъде представен Мерцедес болида, пък в Петък Макларън.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Julius Decimus написа:

Ето, ето статия с всички снимки вътре. - https://de.motorsport.com/f1/news/formel-1-2017-sauber-stellt-c36-ferrari-vor-875087/

Какво е това бе? Какви са ония надлъжните крила в задната част, дето приличат на евтина пластмаса?Още малко и на автобус ще заприличат тия формули. Да не би случайно това да е багажник :P Сигурно да си мъкне бидона с матряла.  Вече трябва да се преименуват от Формула 1 на Формула пикап.

 

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето Заубер (колата за 2017) на пистата:

 

Днес ще представят новия Мерцедес.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето новия Мерцедес. Колата се казва "W08 EQ Power+" :

C5WIxpkWEAA1-Tm.jpg

XPB_859555_HiRes.jpg

C5WfLWKXAAE83nj.jpg

 

Spoiler

https://pbs.twimg.com/media/C5WfLWLWcAEF7AJ.jpg:large

 

Хамилтън да не пропусне да се намърда ;)

Lewis-Hamilton-Mercedes-W08-F1-2017-foto

 

 

Утре чакаме Макларън и Ферари.

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето и новото Ферари:

170015_SF70H.jpg

 

За да не постваме всичко и да припада страницата ето повече снимки: http://f1.f-e-n.net/index.php/url181238

 

Макларъна също беше представен днес. Ето го и него (пази Боже, оранжев...)

mclaren-2017-f1-car.jpg

 

Ето повече снимки: http://f1.f-e-n.net/index.php/url181239

 

А ето и чичо Райконен на пистата с новата кола:

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Чичо Хамилтън с новата кола:

 

@BMW Маниак, погледни тоя какво говори.

По принцип за момента Мерцедеса и Ферарита изглеждат най-стабилни. Макларън-Хондата пак има нещо не в ред по мотора. А Ред Була батериите нещо не му работят добре.

Ето класиране:

1488388567602.jpg

 

Така с тия времена както са, са равни на квалификационните от миналата година. Значи можем да предположим - колите ще са 1.5-2 секунди по-бързи от 2016.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Julius Decimus написа:

 

@BMW Маниак, погледни тоя какво говори.

Нищо съществено не казва. Говори общи приказки. Че вече спирал по късно, това преди не е било възможно, и само повтаря колко била стабилна колата.
Нищо което до сега не се знаеше.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
на 1.3.2017 в 19:15, BMW Маниак написа:

Нищо съществено не казва. Говори общи приказки. Че вече спирал по късно, това преди не е било възможно, и само повтаря колко била стабилна колата.
Нищо което до сега не се знаеше.

Добре, ето лек ъпдейт. Вчера Райконен е карал бърза обиколка с новата кола, 3 секунди по-бърза от пола миналата година. Ето сравнението:

 

 

Ето и с Ботас сравнение:

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Понеже тоя уикенд е първото състезание, който желае да даде прогноза. Това е най-непредвидимата квалификация, тъй като не се знае кой отбор колко е бърз. От мене: Хамилтън, Фетел, Ботас, Райконен, Верстапен.

За състезанието след квалификацията.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, _Alex&Vanko_ написа:

Дай нещо изненадващо като прогноза. Пак Хамилтън отпред!

Ванко ! Аз няма да пиша така с имена, щото не си доволен. Ето ми прогнозата. Първо място за...Мерцедес през 2017 година.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 22.3.2017 в 14:08, Julius Decimus написа:

От мене: Хамилтън, Фетел, Ботас, Райконен, Верстапен.

Точно ги познавам :emoji_smiley-03:. - https://www.formula1.com/en/results.html/2017/races/959/australia.html - А вие другите продължавайте да се правите че не искате да прогнозирате ;), пък било то само за раздвижване на темата.

Утре Хамилтън първи в зависимост от старта, а назад е спорно, но да речем втори Ботас, трети Фетел.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Резултати: https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2017/3/race-vettel-stuns-mercedes-with-melbourne-win.html

Добре, добре. Явно Ред Була са бавни тая година, а и забележете, след 5-6 кола другите са 1-2 обиколки и повече назад.

От едно състезание няма как да се направи извод, а чисто теоретично на Хамилтън колата му се държи по друг начин с пълен резервоар. Въпреки че за 50 обиколки се изпразва и трябваше да си върне темпото ако беше това.

Ботас си е по-бавен от Хамилтън видимо. Алонсо пак отпадане, Хас отпадане, Рикардо и той.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване