Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


преди 3 часа, sennheiser написа:

Май Мерцедес вече залязват. 

Кики!

От първо състезание правиш генерални изводи. Явно и ти си чул, че от догодина и FORD взема участие във Формула 1.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

преди 1 час, * СТЕФАН * написа:

Кики!

От първо състезание правиш генерални изводи. Явно и ти си чул, че от догодина и FORD взема участие във Формула 1.

Караме я състезание за състезание, но си има тенденции. Самият факт ( написах го в другата тема, дето бях пуснал анкета с колко ще са по-бързи през 2017 година болидите спрямо миналогодишните в Австралия), че Хамилтън успя да подобри времето си с  около 1.7 секунди ( +- 0.1 сек), а Фетел в същото време с около 2.3 секунди. Това е около 5-6 десети съкращаване на разлиакта спрямо Мерцедес. Каквито и изводи да се правят, не може да се отхвърлят фактите. Още повече, че ако си гледал квалификацията за място, щеше да видиш как Фетел не постигна най-доброто в последната си бърза обиколка. Тоест, дори и като скорост има равенство между Мерцедес и Ферари. Всичко ще зависи от типа писти и от тактиките, които ще предприемат отборите. Видя се как Ферари тая година като че ли надхитриха тактически Мерцедес. Ферари във втората свободна тренировка въртяха по 18 обиколки с ултрасофта и това явно заблуди Мерцедес, че долу горе след 18-тата обиколка Фетел ще спира. Вероятно и механиците на Ферари са направили стандартните номерца с излизане за смяна на гуми, което може допълнително да е заблудило Мерцедес и да са извикали Хамилтън в обиколката, която се предполага за последна за Ферари и Фетел. Иначе няма логика да влизат, ако се чувстваха по-бързи. Просто щяха да останат, дори Фетел да влезе в бокса, още повече, че Хамилтън завъртя 25 обиколки с най-меките гуми по време на втората свободна тренировка. Ако Хамилтън караше миналогодишния болид, то изобщо нямаше да се замисля кога да влиза в бокса за смяна на гуми, а щеше да си кара спокойно отпред. Всъщност, дори и двете Ферарите записаха по-бързи НБО по време на състезанието, макар и последните 2-5 обиколки. Мерцедес се лутаха. Нямаха никаква скорост, а и се разбра, че Хамилтън е имал проблеми с оползотворяване мощността на мотора. Затова и толкова непостоянни обиколки. Абсурдно е да се смята, че Ферари са по-добри. Обаче при това съотношение на силите, вече имат шанс за някоя друга победа на по-подходящи писти и с по-подходяща тактика. 

преди 5 часа, Julius Decimus написа:

Ботас си е по-бавен от Хамилтън видимо.

Просто не е въртял достатъчно обиколки. Не мисля, че е по-бавен. Дори напротив, втората половина на състезанието почна да натиска Хамилтън, ама айде стига, това не е Розберг дето да се оплаче на моля другарката. Ботас си го каза - съгласен съм да съм и втори пилот. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1490367102828.jpg

 

За какво служат тея телевизионни антени дето са ги наслагали по формулите?

 

Редактирано от ined (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ined написа:

1490367102828.jpg

 

За какво служат тея телевизионни антени дето са ги наслагали по формулите?

 

Ако ги питаш, сигурно и те не могат да ти кажат ;)

 

Тая година им позволиха да смъкнат задното крило, което освободи нови възможности в аеродинамиката. Ако не греша, че не следя много внимателно "аеродинамичните" информации, то се използва нещо като F-Duct  системите от 2012 година. Мисля, че това е идеята, но нека специалистите да се изкажат. 

 

 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 3/27/2017 в 8:37, ined написа:

1490367102828.jpg

 

За какво служат тея телевизионни антени дето са ги наслагали по формулите?

 

T wings им викат или закачалки по нашенски, защото си приличат точно на такива. Просто има вратичка в правилника, която им позволява да ги слагат пред задното крило за повече притискане. Не на всички болиди ги има, но от ФИА мислят да ги забранят за догодина заедно с акулските перки, които ги има на някои болиди, като на форс индиа е доста голяма и грозна.

Редактирано от felix10 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...
преди 1 час, _Alex&Vanko_ написа:

Ще мачка червената фурия! Forza Skuderia!

Ша мачка, ама на тъмно не се знае дали ша мачка. Първите две тренировки не са показателни за Бахрейн, където е жега през деня. Жалко, че няма да дават третата свободна тренировка директно, а на запис. Чудя се защо плащаме за Диеми.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Чудя се защо плащаме за Диеми."

И аз Ви се чудя защо плащате, както казва "Белгийчето". Аз го гледам, като свърши състезанието.  Даже някой пасаж мога да си го повтарям докато ми се изясни положението.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде, почна се:

 

2017-04-15_190619.jpg

 

Чувствам как някои хора ще берат яд и тая година.

преди 12 минути, * СТЕФАН * написа:

"Чудя се защо плащаме за Диеми."

И аз Ви се чудя защо плащате, както казва "Белгийчето". Аз го гледам, като свърши състезанието.  Даже някой пасаж мога да си го повтарям докато ми се изясни положението.

Да, лесно е да се гледа повторението, но тогава не мога да следя лайфтайминга. А без лайфтайминга всичко е объркано, собено ако слушам коментаторите и гледам двубоите примерно между Сайнц и Перес.  Знаеш ли...при положение, че съм хвърлил примерно 50 бона за Фиестата си последните 5 години и се скъпя за 4 лева за ДИЕМА, някак си не разбирам така нещата. Не съм за 4-те лева, казах го ей така, щото ме хваща яд. Не е за парите. Аз се отказах да давам пари и за лайфтайминга, щото и там няма 100% излъчване на живо и по няколко пъти на състезание се мъча да рестартирам браузери и презареждам страници. 

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, sennheiser написа:

Айде, почна се:

 

2017-04-15_190619.jpg

 

Чувствам как някои хора ще берат яд и тая година.

Да, лесно е да се гледа повторението, но тогава не мога да следя лайфтайминга. А без лайфтайминга всичко е объркано, собено ако слушам коментаторите и гледа двубоите примерно между Сайнц и Перес.  Знаеш ли...при положение, че съм хвърлил примерно 50 бона за Фиестата си последните 5 години и се скъпя за 4 лева за ДИЕМА, някак си не разбирам така нещата. 

А ти специално трябва да знаеш, че тук винаги пиша "в кръга на шегата".  Купи си мерцедес бре. И те се продават по магазините като Фиестите. Видиш ли като питаш, какво хубаво фотоапаратче си купи?  Тъй щеше да е и с мерцедеса, ама не попита. Иначе, за края на опашката, не ми е интересно кой ще е. В това състезание е важно да си ПЪРВИ!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, * СТЕФАН * написа:

А ти специално трябва да знаеш, че тук винаги пиша "в кръга на шегата".  Купи си мерцедес бре. И те се продават по магазините като Фиестите. Видиш ли като питаш, какво хубаво фотоапаратче си купи?  Тъй щеше да е и с мерцедеса, ама не попита. Иначе, за края на опашката, не ми е интересно кой ще е. В това състезание е важно да си ПЪРВИ!

Нали като попитали Фанджо ( мисля) как е спечелил, е казал - бях по-бърз от втория. Е така се печели - да си по-бърз от втория. Аз също на майтап пиша тук, щото това е квалификация, не състезание. Но къде са 3-4-5 десети изоставане, къде са няколко стотни разлика.  Нагоре в темата го казах. Във Ф1 няма изобщо случайни пилоти. Тук се мъчите да ме убедите, че имало 4-5 пилоти и останалите запълвали решетката. Не е така. Вижте и Верлайн какво направи в първото си състезание със Заубер. Направо отвя Ериксон. 8 десети разлика!!!! За Верлайн държа още първата година като се появи. Това, че не е в добър тим не го прави слаб пилот. А и преди като се сравняваше с малайзиеца се получаваха долу горе равни резултати. Е, къде са слабите пилоти? Ериксон сега не успя, ама другото състезание като му допадне болида и пистата, ще успее. Като Хамилтън. Кара човека, ама има писти, дето не може да кара. Или Верстапен. Супер, изпреварва от вън на дъжд, евала. Но на сухо де е? Да вземем миналата година Монако. В гъбите. Колко пъти боядиса мантинелите? 

 

@* СТЕФАН *, ето да видиш какво карам последната седмица. Навъртях му поне 200 обиколки на тая писта и не става и не става. Не мога да събера секторите както аз си искам. 

 

 

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добра победа за Ферари и Фетел, което доказва едно - Ферари са непобедими при нормални условия. Хамилтън се напъна, но Фетел използва номерцата му от миналите години, когато пазеше преднината и колата си. между другото, Фетел също се напъна след последния стоп и точно там спечели състезанието си. Хамилтън и да нямаше наказание, пак финишира 6.6 секунди след Фетел.  Иначе драма имаше...главно от коментаторите на Диема. Чудя се, що ги държат някои хора там. Грешка до грешка в коментарите. Щяха да се насерат, как Хамилтън за 10 обиколки щял да настигне Фетел и се надъхваха един друг. Щото то Фетел и Ферари спят, не са в състезанието и го гледат на запис. Само дето колко да напъваш тия стари меки сликове? 5 обиколки, 10 обиколки? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Райконен си върши работата добре. Не се пречка на Фетел. Не им трябва на Ферари двама силни пилоти. Аз виждам един пилот, дето може да се издигне - Верлайн. Само че Мерцедес едва ли ще го пуснат. 

 

Нищо не споменахме за Верстапен. Излагация. Обвиняват спирачките, ама да видим. Доказва се пак моята теза, че Верстапен не може да кара на сухо и подходящите писти за него са ония с широките зони за сигурност. Чувствам как пак ще изпадне в голяма дупка. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, sennheiser написа:

Ферари са непобедими при нормални условия.

На кое викаш нормални условия? В никакъв случай не са слаби но имаха доста късмет. Но късмета в този спорт е до време.
Добре че Ботас намали темпото и Фетел успя да излезе пред него и да натрупа преднина докато Хамилтън беше прецакан от SC от там и наказание 5 сек. ...
Това не са нормални условия а добро стечение на обстоятелствата за Фетел. Само с каране трудно ще го бие. Мерцедес са по бързи, имам предвид Хамилтън но вече ферари им дишат въвъ врата.
Това е кое аз видях в това състезание. Силите са почти изравнени и късмета реши състезанието.
 

преди 10 минути, sennheiser написа:

Нищо не споменахме за Верстапен. Излагация. Обвиняват спирачките, ама да видим.

Да, ве да, спирачките. Кара на лимита че и го минава и резултата е налице.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, BMW Маниак написа:

На кое викаш нормални условия? В никакъв случай не са слаби но имаха доста късмет. Но късмета в този спорт е до време.
Добре че Ботас намали темпото и Фетел успя да излезе пред него и да натрупа преднина докато Хамилтън беше прецакан от SC от там и наказание 5 сек. ...
Това не са нормални условия а добро стечение на обстоятелствата за Фетел. Само с каране трудно ще го бие. Мерцедес са по бързи, имам предвид Хамилтън но вече ферари им дишат въвъ врата.
Това е кое аз видях в това състезание. Силите са почти изравнени и късмета реши състезанието.

Абсолютни глупости, заслепен от фенщината ;)

Първо, Фетел след влизане в бокса смъкна в рамките на 1.34 за обиколка, докато другите въртяха 1.37. Второ, колата за сигурност излезе в неподходящ за Фетел момент, защото останалите бяха близо до бокса и веднага смениха гуми. Трето, Хамилтън и да не бе наказан, трябваше да спре зад Ботас, после да тръгне и пак да спре. Това пак са загуба на секунди. Четвърто, Хамилтън сам си го направи на старта и пето, въпреки всичко Фетел бе 6.6 секунди пред Хамилтън. Има и шесто. Хамилтън натисна, но колко да издържат използваните софт гуми? 7-8 обиколки издържа с високо темпо и после галошите се предадоха. и да нямаше наказание 5 секунди, най-много да бе настигнал Фетел малко преди края, макар че и това ме съмнява, защото има и седмо. Фетел бе предупреден доста рано от бокса, че трябва да изкара с тия гуми докрая. Тоест той ги пазеше и единствената рискова ситуация бе изпреварването на 3-4 болида. Да добавим и осмото. Хамилтън имаше късмет и с едно от изпреварванията на изостаналия Ериксон, който получи повреда. И докато Фетел загуби секунда и нещо докато го изпревари, защото Заубера не даде веднага път (гледах на лайфтайминга времената - даде време над 1.35, докато преди това въртеше около 1.34.2-3, а след това смъкна и под 1.34, а Хамилтън бе вече на 1.33.3 заради износените гуми), то Хамилтън нямаше подобен проблем. Въпреки всичко пак не настигна Фетел, защото пък Фетел вдигна темпото последните две обиколки и при положение, че Хамилтън имаше износени вече галоши от натискането, нямаше как да се получи нищо. Дори и без наказание.  И между другото Ботас си караше в началото добре. Хамилтън изоставаше, ама защо не казваш нищо за това? Ботас обясни къде са му били проблемите - загряващи задни гуми и проблеми с волана.  Състезанието си бе нормално, защото и без тия ексцесии със сейфтикара, пак щеше да се получи същото. Фетел просто летеше с меките гуми и бе взел голям аванс и пред Хамилтън и пред Ботас. Или по-точно щеше да вземе много голям аванс, ако не се бе появила кола за сигурност.

 

Все повече се убеждавам, че Фетел ще бъде непобедим тая година, стига техниката да не го предаде. В състезание Мерцедес са много слаби. 

преди 20 минути, BMW Маниак написа:

Да, ве да, спирачките. Кара на лимита че и го минава и резултата е налице.

Е за това не знам. Верстапен спомнена по радиото, че проблемът е бил със спирачките. Не съм чел нищо по въпроса, но ще се появи и такава информация. Аз казах, макар и на друго място, че на който му издържат спирачките ще спечели. Видя как Хамилтън почна да пали гумите при спиране. На тая писта има доста гадни завои, дето трябва да се натискат яко и точно спирачките. 

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, sennheiser написа:

Абсолютни глупости, заслепен от фенщината ;)

Първо, Фетел след влизане в бокса смъкна в рамките на 1.34 за обиколка, докато другите въртяха 1.37. Второ, колата за сигурност излезе в неподходящ за Фетел момент, защото останалите бяха близо до бокса и веднага смениха гуми. Трето, Хамилтън и да не бе наказан, трябваше да спре зад Ботас, после да тръгне и пак да спре. Това пак са загуба на секунди. Четвърто, Хамилтън сам си го направи на старта и пето, въпреки всичко Фетел бе 6.6 секунди пред Хамилтън. Има и шесто. Хамилтън натисна, но колко да издържат използваните софт гуми? 7-8 обиколки издържа с високо темпо и после галошите се предадоха. и да нямаше наказание 5 секунди, най-много да бе настигнал Фетел малко преди края, макар че и това ме съмнява, защото има и седмо. Фетел бе предупреден доста рано от бокса, че трябва да изкара с тия гуми докрая. Тоест той ги пазеше и единствената рискова ситуация бе изпреварването на 3-4 болида. Да добавим и осмото. Хамилтън имаше късмет и с едно от изпреварванията на изостаналия Ериксон, който получи повреда. И докато Фетел загуби секунда и нещо докато го изпревари, защото Заубера не даде веднага път 9 гледах на лайфтайминга времената), то Хамилтън нямаше подобен проблем. Въпреки всичко пак не настигна Фетел, защото пък Фетел вдигна темпото последните две обиколки и при положение, че Хамилтън имаше износени вече галоши от натискането, нямаше как да се получи нищо. Дори и без наказание.  И между другото Ботас си караше в началото добре. Хамилтън изоставаше, ама защо не казваш нищо за това? Ботас обясни къде са му били проблемите - загряващи задни гуми и проблеми с волана.  Състезанието си бе нормално, защото и без тия ексцесии със сейфтикара, пак щеше да се получи същото. Фетел просто летеше с меките гуми и бе взел голям аванс и пред Хамилтън и пред Ботас. Или по-точно щеше да вземе много голям аванс, ако не се бе появила кола за сигурност.

 

Все повече се убеждавам, че Фетел ще бъде непобедим тая година, стига техниката да не го предаде. В състезание Мерцедес са много слаби. 

Ти кое състезание гледа ?
Мерцедес от сега трябва да заложат на Хам ако искат титла при пилотите тази година.
Понеже Ботас определено ще краде точки от Хамилтън за разлика от Райконен де никога няма да му разрешат да завърши пред Фетел.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, BMW Маниак написа:

Ти кое състезание гледа ?
Мерцедес от сега трябва да заложат на Хам ако искат титла при пилотите тази година.
Понеже Ботас определено ще краде точки от Хамилтън за разлика от Райконен де никога няма да му разрешат да завърши пред Фетел.

Добре. 

 

И малко коментари:

 

„Случилото се в питлейна беше наистина изцяло моя грешка. Извинявам се на тима за загубеното време там, каза Хамилтън. – Не знам дали можех да настигна Фетел, но наказанието направи това двойно по-трудна задача. Благодаря на Валтери, че беше джентълмен.”

Хамилтън благодари на съотборника си, тъй като в края на състезанието той го пропусна без борба на 2-ата позиция, за да може трикратният шампион да преследва лидера Фетел. Той намали разликата до 6 секунди спрямо Себастиан, но не успя да го настигне.

Запитан какво мисли относно отборните заповеди да пропусне Люис, Ботас заяви: „Честно казано като пилот, това може би е най-лошото нещо, което би искал да чуеш. Със сигурност го направих, защото имаше потенциал за Люис да спори с Фетел. Но това не се случи. Тежко е, но такъв е живота. Нямах достатъчно скорост днес и трябва да разберем защо.”

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, sennheiser написа:

Добре. 

 

И малко коментари:

 

„Случилото се в питлейна беше наистина изцяло моя грешка. Извинявам се на тима за загубеното време там, каза Хамилтън. – Не знам дали можех да настигна Фетел, но наказанието направи това двойно по-трудна задача. Благодаря на Валтери, че беше джентълмен.”

Хамилтън благодари на съотборника си, тъй като в края на състезанието той го пропусна без борба на 2-ата позиция, за да може трикратният шампион да преследва лидера Фетел. Той намали разликата до 6 секунди спрямо Себастиан, но не успя да го настигне.

Запитан какво мисли относно отборните заповеди да пропусне Люис, Ботас заяви: „Честно казано като пилот, това може би е най-лошото нещо, което би искал да чуеш. Със сигурност го направих, защото имаше потенциал за Люис да спори с Фетел. Но това не се случи. Тежко е, но такъв е живота. Нямах достатъчно скорост днес и трябва да разберем защо.”

За коментарите. Щото аз не съм ги слушал. "В състезание Мерцедес са много слаби" Ама това хептем не го разбирам. Не учавстват ли в състезанието или си забелязал да лежат по тревата на пистата?

Редактирано от Гост (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, sennheiser написа:

„Случилото се в питлейна беше наистина изцяло моя грешка. Извинявам се на тима за загубеното време там, каза Хамилтън. – Не знам дали можех да настигна Фетел, но наказанието направи това двойно по-трудна задача. Благодаря на Валтери, че беше джентълмен.”

Разбира се че е грешка на Хамилтън. Аз да не твърдя някъде обратното. Но тя е провокирана грешка от SC. Това не се случва всяко състезание да влизат две коли на един отбор една след друга. Той и друго каза ама ти или не си го чул или не си го прочел.
Той добави че не е очаквал да има кола зад него и да не прави струпване пред бокса е намалил допълнително с което вече е забавил Рикардо.
И основния обрат в това състезание беше кога Ботас позволи Фетел да направи пит и да излезе пред него. От там Фетел натрупа аванс.
Все пак гледам F1 на канал де го гледа цяла Латинска Америка, испанския ми е почти вече майчин а там коментаторите и спортните журналисти  на са Момчил и компания.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Бат Кико, важното е Фетел да ги бие и да припадат ;).

Иначе, Стефан каза много важно нещо по-горе. В тоя спорт е важно да си първи. Понеже не съм споменавал в тази тема, ето какво мисля: в момента има само двама изцяло отдадени на формулата и спорта. И това са Фетел и Хамилтън. Двамата са надъхани да минат рекорда на Шумахер от 7 титли ! И само те имат шанс да го постигнат и да станат супер велики пилоти в историята на формулата. Няма кой друг. Другите и да почнат да печелят титли (някой като Верстапен да речем), ще вземе 1-2 и пак ще има големи промени по колите и правилата, след което баланса на тимовете се променя и днескашните първи стават средняци. Шампиона трябва да си търси тим с топ кола ако иска да печели, пък те вече си имат пилоти и отидаха 2-3 години в лутане. Ей затова според мене само Хамилтън и Фетел имат шанс да минат тоя рекорд за момента и може би затова и само те са така отдадени. Алонсо скоро ще се отказва, така че не го бройм, макар и да има шанс и той. От новите пилоти бях негативно настроен миналата година, но тая ще подкрепям Верстапен, понеже съм на мнение че лудите в тоя спорт трябва да се подкрепят за да гледаме екшън !

Бат Кико, това че кара на макс и спирачките припадат е повече технически проблем, без да омаловажавам необходимостта от показване на способности да си пазиш колата, гумите и други. Без да се сърдиш. Тръгна добре, измъкна се, мина Рикардо на старта и вървеше добре. Можеше да се бори за трето място. Другото което е, Ботас беше по-бавен със секунда, секунда и половина от Хамилтън след първите 15 обиколки. Тука е няма какво да се коментира. На квалификацията си беше чист късмет че не блокира гумите на спускането завойчеца и от него дръпна 0.066. Да видим и по-нататък, но да знаеш че Хамилтън ще го бие винаги ако ме му се чупи колата или няма саботаж от тима.

За блокирането на Рикардо и наказанието, Хамилтън си е виновен да.

@BMW Маниак обаче е прав за телевизията.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, BMW Маниак написа:

И основния обрат в това състезание беше кога Ботас позволи Фетел да направи пит и да излезе пред него. От там Фетел натрупа аванс.
Все пак гледам F1 на канал де го гледа цяла Латинска Америка, испанския ми е почти вече майчин а там коментаторите и спортните журналисти  на са Момчил и компания.

Нали точно това ти написах. Фетел първата обиколка след бокса караше в рамките на 1.34. Ботас какво можеше да направи? Да влезе в 8-мата обиколка и да излезе в трафик? Фетел рискува и с трафика, защото излизайки от бокса доста бързо настигна влакчето пред него. Но с новите гуми е лесно да изпревари, макар че пак го бавят по завоите. Грешка от Ботас аз не видях. Дори да бе покрил стратегията на Фетел, то нямаше шанс да излезе пред него, защото Фетел веднага дръпна с 3 секунди за обиколка. Ботас вероятно изчака Фетел да се натресе в трафика и от там каквото стане. Видя се какво стана с трафика в Австралия, когато Хамилтън попадна зад Верстапен. Просто борбата с пресичащата стратегия е само в оставането колкото се може по-дълго на пистата и евентуално правене само на едно спиране. Това Ботас можеше да направи, ако не бе излязла кола за сигурност, Тогава задължително се влиза в бокса. Само че при такава стратегия едва ли някой щеше да позволи на Хамилтън да размени мястото си с Ботас. Евентуално и Хамилтън можеше да мине на подобна покриваща стратегия  с Фетел, но той не го направи когато можеше и трябваше така, че това отпада като вариант ако не бе излязал сейфтикар. Просто това им бе играта на Мерцедес - каране колкото се може по-дълго с меките гуми и смяна примерно в 22-23 обиколка и от там до края с по-твърдите. Но пак е спорно какво щеше да позволи Фетел. Там и трафика вече щеше да окаже влияние на Фетел и не се знае кой щеше да излезе победител. Може би накрая щеше да получи същата ситуация с догонване, само че с обратен знак - Фетел да гони Хамилтън и Ботас. Ако, ако...нали знаеш за баба ми...

Просто тая година Ферари имат отлично състезателно темпо и вече не е толкова лесно на Мерцедес да са напред, а трябва да се съобразяват и с точната стратегия. Миналата година и да сгрешаха стратегията, пак настигаха и изпреварваха тоя пред тях. Тая година не е така и една сгрешена стратегия ги оставя втори както се видя. 

 

преди 9 часа, * СТЕФАН * написа:

За коментарите. Щото аз не съм ги слушал. "В състезание Мерцедес са много слаби" Ама това хептем не го разбирам. Не учавстват ли в състезанието или си забелязал да лежат по тревата на пистата?

Е, изразих се по-цветущо от необходимото ;)

 

преди 2 часа, Julius Decimus написа:

От новите пилоти бях негативно настроен миналата година, но тая ще подкрепям Верстапен, понеже съм на мнение че лудите в тоя спорт трябва да се подкрепят за да гледаме екшън !

Стига бе, падна ми в очите ;)

 

преди 2 часа, Julius Decimus написа:

Бат Кико, това че кара на макс и спирачките припадат е повече технически проблем, без да омаловажавам необходимостта от показване на способности да си пазиш колата, гумите и други. Без да се сърдиш. Тръгна добре, измъкна се, мина Рикардо на старта и вървеше добре. Можеше да се бори за трето място. Другото което е, Ботас беше по-бавен със секунда, секунда и половина от Хамилтън след първите 15 обиколки. Тука е няма какво да се коментира. На квалификацията си беше чист късмет че не блокира гумите на спускането завойчеца и от него дръпна 0.066. Да видим и по-нататък, но да знаеш че Хамилтън ще го бие винаги ако ме му се чупи колата или няма саботаж от тима.

И аз да попитам като БМВ Маниак...ти да не си гледал друго състезание? Ботас винаги дърпаше на Хамилтън в Първия сектор и това още от тренировките и квалификациите. В състезанието също се видя, че Хамилтън изоставаше доста в първи и втори сектор, а едва в третия се залепяше пак зад Фетел и Ботас. Така, че не е до късмет, а по-скоро до настройки на болидите. И това не е една обиколка, а доста обиколки. Изгледай пак записа ако имаш възможност и ще видиш, че Хамилтън отваряше дистанция в първите два сектора и в третия настигаше Фетел.  

 

Добре, Ботас може да е бил бавен, ама както каза Стефан, взжно е да си първи. Не може да обвиняваш първия че е бавен при положение, че трябва и да се защитава в средната част на пистата от Фетел. Мислиш ли, че ако Ботас бе трети зад Фетел в началото, а Хамилтън първи, Хамилтън щеше да дръпне напред? Аз не съм сигурен, защото щеше да му се наложи да се съобразява и със защитата си. Това не е като теб и мен де въртим обиколки сами и се кефим като мръднем две места напред в общото класиране. 

 

А и да си кажа за кого ще държа тая година. Първо Фетел да стане шампион и второ, Ботас да бие Хамилтън или поне да му открадне някоя друга победа. Освен това ще се радвам Рикардо да бие Верстапен и да спечели в Монако. По-добре късно, отколкото никога. Ще викам и за Верлайн да спечели някоя точица, а Алонсо поне веднъж да завърши състезание и да бие в Индианаполис ;)

 

Редактирано от sennheiser (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване