Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Тая Бразилия хич не ми харесва. Не знам защо. Добре че има писти като Монако, Сингапур и Абу Даби.  Това са трите ми любими писти от сегашните и не бих имал нищо на против, състезанията да се въртят по 6 пъти там, както родния ни футболен шампионат. 

За утре...Гледах ги малко днес и вчера. Ферари никак не бяха добре, но допускам, че тоя път крият нещо. Всичко е въпрос на късмет тоя път. Но така като гледах изказването на Кими след квалификациите...какво да кажа. Човека оплю бързата си обиколка но каза, че явно е била достатъчна за третото място. Браво бе!  За първи път да чуя пилот, дето е спечелил нещо, да твърди че е карал зле.  Представям си как е замръзнало лицето му след като е разбрал, че не е десети, а трети.  И кой знае какво си е казал - гоня 40, а тия балъци как не съм ги бил досега. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

преди 14 часа, Julius Decimus написа:

 

 

 

       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

Честно казано нямам представа ;D
Както и да е ще кажа направо отговора, защото е доста впечатляващ- 128GB в секунда

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Айде още малко остава нямам търпение вече.

Надявам се да стане интересно вълнуващо състезание на дъжд каквото беше през 2003-та и ако се решава днес шампионата, то нека да се реши с победа за Нико. Не че съм фен на Розберг или Хамилтън, но ще се радвам да имаме нов шампион, което е хубаво и за спорта, но ако ще печели титлата Нико с втори места.. малко или много това сваля престижа на успеха.Не харесвам ХАМ, но ако трябва с ръка на сърцето да кажа кой е най-добрият пилот и най-заслужил да бъде шампион тази година то това  е той. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ебах ти състезанието. Почна  по обяд, свърши след полунощ. Изтървахме мача, изборите и за какво? Е, поне за малко да позная, че Макс ще спечели ;). Ама тия от РБ май нарочно го вкараха два пъти повече в бокса, че да не се пречка на първите двама.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ааааа - http://www.dnevnik.bg/sport/2016/11/21/2867985_singapur_iska_da_se_ottegli_ot_formula_1/

Много добре, много добрееее ! Само тъй ! По-добре да добавят Имола и 2-те в Германия в един сезон отколкото това.;) Не сме на улична гонка мама му стара :)

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Какъв е проблема Монца Хокенхайм и Спа да се върне стария вариант. Развива се много висока скорост ама нали е направо? Дай да насечем пистите с шикани? И за други май беше така ма не ги помня.

Сегашните прави понякога не достигат и дойде завоя и неможе да стане изпреварване.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Julius Decimus написа:

Ааааа - http://www.dnevnik.bg/sport/2016/11/21/2867985_singapur_iska_da_se_ottegli_ot_formula_1/

Много добре, много добрееее ! Само тъй ! По-добре да добавят Имола и 2-те в Германия в един сезон отколкото това.;) Не сме на улична гонка мама му стара :)

Злобееш ли ;) 

Ако махнат Сингапур, ще си я играя само на PC  и няма да гледам формулата на американците. То с купуването и от американци стана ясно, че няма да я бъде. Дано съм лош пророк, ама ти чете ли списанието на Тенчев, където има предложения да направят шикан на Монца, щото новите болиди имат голямо притискане и нямат скорост? Хаха. Ако това стане, ОК, гледайте си Монца с нови болиди :P

 

преди 14 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Какъв е проблема Монца Хокенхайм и Спа да се върне стария вариант. Развива се много висока скорост ама нали е направо? Дай да насечем пистите с шикани? И за други май беше така ма не ги помня.

Сегашните прави понякога не достигат и дойде завоя и неможе да стане изпреварване.

Проблемът е, че новите болиди имат голямо челно съпротивление и голямо притискане - 25-30%. Тежат и повече заради по-широките гуми, които са пък и с по-голяма челна площ, та намаляват максималната скорост. Тогава на Монца имаме дълга правя и болиди, вместващи се в 320 до 325 км/ч, които са невъзможни за изпреварване без DRS.  

 

Монца и подобни писти ще станат непривлекателни - все едно гледаш Монако, пък искаш да се изпреварват. За сметка на това спънатите писти ще са за предпочитане заради по-голямото притискане на болидите, от което и ще зависи кой как ще се движи по завоите. А и мощността на моторите е голяма, максималната скорост ниска, значи изпреварванията след завой на ускорение ще са доста по-лесни. На Монза просто вдигаш една скорост и това е. Гледаш как се движат един до друг и после пак същото следващата обиколка.

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми обяснявай за DRS щото преди го нямаше и бяха пак с широки гуми и просто влизаха във въздушната струя и изпреварваха.

След завоя тоя отпред дърпа по-бързо от следващия го и тъкмо го стига и идва следващия завой.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В неделя е последното състезание за тая година. В края му ще стане ясно кой ще е новия шампион. Та...интересно ако направим анкета. Търсих аз, ама при мене не виждам такава опция. 

Маниак @BMW Маниак, можеш ли да правиш анкети ? 2 опции - Розберг или Хамилтън. @Кико ?

преди 9 часа, Кико написа:

Проблемът е, че новите болиди имат голямо челно съпротивление и голямо притискане - 25-30%. Тежат и повече заради по-широките гуми, които са пък и с по-голяма челна площ, та намаляват максималната скорост. Тогава на Монца имаме дълга правя и болиди, вместващи се в 320 до 325 км/ч, които са невъзможни за изпреварване без DRS.  

 

Добре. Според мене новите коли ще са 1-1.5 секунди по-бързи. Да видим.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Julius Decimus написа:

В неделя е последното състезание за тая година. В края му ще стане ясно кой ще е новия шампион. Та...интересно ако направим анкета. Търсих аз, ама при мене не виждам такава опция. 

Маниак @BMW Маниак, можеш ли да правиш анкети ? 2 опции - Розберг или Хамилтън. @Кико ?

Добре. Според мене новите коли ще са 1-1.5 секунди по-бързи. Да видим.

Понеже не мога да пусна анкета в тая тема, направих друга тема за анкетите. Може да гласувате тук.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Гумите за 2017:

CyC4JqpXAAAATvm.jpg

Мхм..и още една:

https://pbs.twimg.com/media/CyC4OWaWQAAevYo.jpg:large

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От мене за квалификацията при арабите - Хамилтън, Розберг, Верстапен, Фетел, Рикардо, Райконен.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 26.11.2016 г. в 2:06, Julius Decimus написа:

От мене за квалификацията при арабите - Хамилтън, Розберг, Верстапен, Фетел, Рикардо, Райконен.

Не те копирам, но прогнозата ми е същата като твоята. Белким Розберг излезе първи!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Календара с всички състезания за 2017(да се надяваме на по-добър сезон - не само с 1 доминиращ тим) : 

March 26 - Australia (Melbourne)
April 9 - China (Shanghai)
April 16 - Bahrain (Bahrain)
April 30 - Russia (Sochi)
May 14 - Spain (Barcelona)
May 28 - Monaco (Monte Carlo)
June 11 - Canada (Montreal)
June 25 - Azerbaijan (Baku)
July 9 - Austria (Spielberg)
July 16 - Great Britain (Silverstone)
July 30 - Hungary (Budapest)
August 27 - Belgium (Spa-Francorchamps)
September 3 - Italy (Monza)
September 17 - Singapore (Singapore)
October 1 - Malaysia (Sepang)
October 8 - Japan (Suzuka)
October 22 - USA (Austin)
October 29 - Mexico (Mexico City)
November 12 - Brazil (Sao Paulo)
November 26 - Abu Dhabi (Abu Dhabi)

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тъкмо видях новина...май бат Нико прекратява кариерата си. Да видим потвърждение.

Във формула 1 сайта https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/12/rosberg-announces-his-retirement-from-f1-racing.html

И уж лично негов пост - 

Наздраве тогава !:halloween9:
Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Потвърдено и от Тото Волф, значи е официално.  Изнанада за мен, но все пак с взетата титла той получи най-високото отличие в моторния спорт. Явно семейството и друг път в живота му са по-важни за него и вземането на още титли не  му е самоцел, за разлика от много други пилоти.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Jokerface написа:

Потвърдено и от Тото Волф, значи е официално.  Изнанада за мен, но все пак с взетата титла той получи най-високото отличие в моторния спорт. Явно семейството и друг път в живота му са по-важни за него и вземането на още титли не  му е самоцел, за разлика от много други пилоти.

Гръм и мълнии, уникално. Жив и здрав все пак.:)

Място за Фетел в Мерцедес ! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Jokerface написа:

Потвърдено и от Тото Волф, значи е официално.  Изнанада за мен, но все пак с взетата титла той получи най-високото отличие в моторния спорт. Явно семейството и друг път в живота му са по-важни за него и вземането на още титли не  му е самоцел, за разлика от много други пилоти.

Много нагло ще стане ако пак сменят няколко мотора на Хамилтън за да може Нико да вземе титла.
Вярно е че в последните години много подобри карането си. Като слабак още победи и Шумахер в Мерцедес (не че съм учуден, учуден съм че го би с малко) ама срещу Хамилтън в директен двубой без намесата на отбора няма шанс. Той и Алонсо си го знае това.

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Място за Фетел в Мерцедес

Фетел в Мерцедес !!! Дали ще му стиска на Фетел да карат заедно ? Мен лично ме съмнява. Фетел в Мерцедес само ако от Ферари предложат място на Хамилтън и Фетел си подвие опашката.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, BMW Маниак написа:

Много нагло ще стане ако пак сменят няколко мотора на Хамилтън за да може Нико да вземе титла.

Е то за себе си съм сигурен, че чичко Лауда и Волф се намесиха със саботажа когато трябваше.

преди 47 минути, BMW Маниак написа:

Фетел в Мерцедес !!! Дали ще му стиска на Фетел да карат заедно ?

Че как. И двамата са надъхани да минават рекорда от 7 титли на Шумахер. Топ отбор с бърза кола само трябва.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Julius Decimus написа:

Че как. И двамата са надъхани да минават рекорда от 7 титли на Шумахер. Топ отбор с бърза кола само трябва.

Няма как да стане. За Фетел шанса е само ако Ферари изкарат шампионска кола но не и да бие Хамилтън като съотборник.
Рекорда за титлите на Шумахер няма как да бъде минат в близко бъдеще. Вече никой не толерира онази политика на Ферари а и заповедите от бокса са забранени от тогава.
Най много и двамата да стигнат до пета титла но не и повече. Няма как един отбор да се задържи толкова дълго на върха за да може пилота който кара да е шампион всяка година.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим, големият бос Бърни Екълстоун го каза правилно :

"Просто му трябва повече време да си харчи парите, това е всичко" :D

Редактирано от Jokerface (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
на 11/21/2016 в 19:56, Кико написа:

Монца и подобни писти ще станат непривлекателни - все едно гледаш Монако, пък искаш да се изпреварват. За сметка на това спънатите писти ще са за предпочитане заради по-голямото притискане на болидите, от което и ще зависи кой как ще се движи по завоите. А и мощността на моторите е голяма, максималната скорост ниска, значи изпреварванията след завой на ускорение ще са доста по-лесни. На Монза просто вдигаш една скорост и това е. Гледаш как се движат един до друг и после пак същото следващата обиколка.

Недей да пишеш наизуст. Спънатите писти никога няма да станат по привлекателни. Определено не си гледал надпревари като Хокенхайм и Спа и Сузука сезон 2000 година и за това говориш така наизуст. По голямото цялостно въздъшно съпротивление може да се компенсира със затворен рейк ъгъл на цялото шаси. Сега се ползват шасита със висок ъгъл защото трябва да може да се вкарва колкото се може по голямо количество въздух във дифузьора за да може той да работи правилно и да създава нужните налягания и скорост на потоците чрез които да се генерира притискане. Това съчетано със по голям дифузьор от 2017 започващ от началната линия на задните гуми няма да доведе до по ниска максимална скорост на правите - дори напротив - благодарение на по голямата площ която ще заема дифузьора благодарение на по затворениъят ъгъл на цялото шаси ще може да се увеличи максималната скорост защото колите ще имат на разположение много по изправени крила. Да не говоря че е напълно възможно през 2017 отново отоборите да ползват еднокомпонентни задни крила. За сравнение - ще ти дам 2007 когато колите имаха близка аеродинамика до тази която ще е през сезон 2017 - тогава максималните скорости бяха на 360 на Монца в Италия. Ако се загледаш внимателно в технически анализи на Питър  Уиндзър и Крейг Скарбаро ще разбереш именнно за какво говоря.

Редактирано от Колчо (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Колчо написа:

Недей да пишеш наизуст. Спънатите писти никога няма да станат по привлекателни. Определено не си гледал надпревари като Хокенхайм и Спа и Сузука сезон 2000 година и за това говориш така наизуст. По голямото цялостно въздъшно съпротивление може да се компенсира със затворен рейк ъгъл на цялото шаси. Сега се ползват шасита със висок ъгъл защото трябва да може да се вкарва колкото се може по голямо количество въздух във дифузьора за да може той да работи правилно и да създава нужните налягания и скорост на потоците чрез които да се генерира притискане. Това съчетано със по голям дифузьор от 2017 започващ от началната линия на задните гуми няма да доведе до по ниска максимална скорост на правите - дори напротив - благодарение на по голямата площ която ще заема дифузьора благодарение на по затворениъят ъгъл на цялото шаси ще може да се увеличи максималната скорост защото колите ще имат на разположение много по изправени крила. Да не говоря че е напълно възможно през 2017 отново отоборите да ползват еднокомпонентни задни крила. За сравнение - ще ти дам 2007 когато колите имаха близка аеродинамика до тази която ще е през сезон 2017 - тогава максималните скорости бяха на 360 на Монца в Италия. Ако се загледаш внимателно в технически анализи на Питър  Уиндзър и Крейг Скарбаро ще разбереш именнно за какво говоря.

Изказах мнение, какво толкова. И то въз основа на написаното от Иван Тенчев в последния брой на списанието му. Иди му кажи на Иван, че не е така. А иначе Тенчев пише въз основа на интервю с Форс Индия. Те грешат, значи Иван греши, значи аз греша. Ама ей така да кажа, че не е така, както казват Форс Индия и Тенчев, няма ли да е малко нахално?

 

Що се отнася до това, какво съм гледал или не съм...ами гледал съм всичко, откакто F1  се излъчва в България още от времето на соца. Дори по едно време гледах и DSF ( нали така се казваше, че беше миналото хилядолетие). И за разлика от 99% от зяпачите, аз винаги съм харесвал и защитавал правилата във Ф1, дори когато се въведоха новите гуми на Пирели и когато цялото шоу бе само смяна на гуми. Ако разгледаш форумите година по година, ще видиш как всяка година недоволни я от липса на изпреварвания, я от калпави гуми, я от някое ограничение в правилата, я от звука на мотора, я от дядо ти Бърни, че не можал да го вкара.

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Кико написа:

Изказах мнение, какво толкова. И то въз основа на написаното от Иван Тенчев в последния брой на списанието му. Иди му кажи на Иван, че не е така. А иначе Тенчев пише въз основа на интервю с Форс Индия. Те грешат, значи Иван греши, значи аз греша. Ама ей така да кажа, че не е така, както казват Форс Индия и Тенчев, няма ли да е малко нахално?

Не те не грешат а се говори изцяло хипотетично. Изцяло хипотетично се говореше дори че сегашните двигатели няма да могат да достигат огромни максимални скорости а то става точно обратното. Да не говоря че като цяло нещата които каза Иван Тенчев не са на 100% вярни и не винаги информацията която предоставя е на 100% вярна. Преди време имах кореспонденция със него на тема дизйана на ролхупите във Формула 1 и какви краш тестове преминават колите за да се провери до колко са здрави. Да отговори на въпроса но не до край. Твърдеше че съвременните ролхупи във Формулата са изцяло карбонови нещо което изобщо не е вярно. Напротив всеки тим ползва различно решение като материал - има такива които прибягват до карбон има такива които ползват и титаниеви ролхупи на които само обвивката е карбонова. Не взимам за чиста монета като информация нито Български нито международни изгточници на информация защото навсякъде има доста интересни хипотези и разминаванията които можеш да видиш във тях са наистина огромни. От опит мога да ти кажа че 2 от местата със най добра информация свързана с Ф1 са Ф1 техникъл и Аутоспорт.

Ето например тук се вижда че ролхупа от титаний - 

 

 и въпреки че пращам при въпроса си за краш тестовете на г-н Тенчев именно това видео а той е зададен 2014 след катастрофата на Бианки на Сузука - отговора беше че ролхупа във Формула 1 се изгражда от карбон. Извода сам си го прави.

Редактирано от Колчо (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване