Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Кико колко хора има и се занимават в този екип и за стратегия и за всичко? Ти ако налучкаш верния път си гений! Ща вземат веднага. Много показатели се следят и се имат предвид. Нали се говори за пресичаща стратегия а като е същата не е никаква такава.

И като не са в еднакви условия кой е най-добър пилот е трудно да се каже. Не са като Шумахер двамата във Ферари.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

преди 4 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Кико колко хора има и се занимават в този екип и за стратегия и за всичко? Ти ако налучкаш верния път си гений! Ща вземат веднага. Много показатели се следят и се имат предвид. Нали се говори за пресичаща стратегия а като е същата не е никаква такава.

И като не са в еднакви условия кой е най-добър пилот е трудно да се каже. Не са като Шумахер двамата във Ферари.

Ами аз съм си стратег поначало :P И най-важното, магаре. Има мост? еб*л съм го, все някога ще мина. И да, ферари сбъркаха, че не ме поканиха. Хаха. Що пък винаги преценяваш хората по дрехите? Ферари имали стратези...те имат един тиранин зад гърба си - Маркионе, който отдавна не трябваше да е начело на FC. Видя какво направи миналата година с Ферари - разкара шефа и какво? Ферари просто нямат победа тоя сезон! А преди имаха 3. Това, да ти виси някой на главата, е най-голямата грешка. Колкото и да си кадърен, няма да прокопсаш!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
на 5.09.2016 г. в 23:08, Кико написа:

Ами аз съм си стратег поначало :P И най-важното, магаре. Има мост? еб*л съм го, все някога ще мина. И да, ферари сбъркаха, че не ме поканиха. Хаха. Що пък винаги преценяваш хората по дрехите? Ферари имали стратези...те имат един тиранин зад гърба си - Маркионе, който отдавна не трябваше да е начело на FC. Видя какво направи миналата година с Ферари - разкара шефа и какво? Ферари просто нямат победа тоя сезон! А преди имаха 3. Това, да ти виси някой на главата, е най-голямата грешка. Колкото и да си кадърен, няма да прокопсаш!

И според тебе какви са вариантите за Ферари? По-меки гуми и един стоп повече или твърди и да кажем един стоп по-малко! Пак няма да успеят.Разликата се вижда. Те трябва да вземат старта на Мерцедес и да ги задържат най-малко. Да се откъснат се съмнявам.

Виси на главата ама си мисля,че пилота развива колата и трябва му е удобна! В аеродинамичния тунел едно ма на пистата е друго.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, _Alex&Vanko_ написа:

И според тебе какви са вариантите за Ферари? По-меки гуми и един стоп повече или твърди и да кажем един стоп по-малко! Пак няма да успеят.Разликата се вижда. Те трябва да вземат старта на Мерцедес и да ги задържат най-малко. Да се откъснат се съмнявам.

Виси на главата ама си мисля,че пилота развива колата и трябва му е удобна! В аеродинамичния тунел едно ма на пистата е друго.

Ванко! Не така бре. За да вземат старта на Мерцедес,  те(Мерцедес) трябва да им го дадат.А и двамата пилоти на Мерцедес са много добри.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, * СТЕФАН * написа:

Ванко! Не така бре. За да вземат старта на Мерцедес,  те(Мерцедес) трябва да им го дадат.А и двамата пилоти на Мерцедес са много добри.

В моторните спортове ако нямаш кола кариерата ти ще мине като анонимник. В момента най добрата кола е на мерцедес спор няма. Вижда се и по резултатите. Пилотите им също са едни от най добрите но има още 5-6 пилота де също няма да им отстъпят. Аве там слаби пилоти няма има слаби коли.
Мерцедес наистина имат все още проблем със съединителя на старта и добре че с състезателно темпо са бързи. Но от към старта винаги могат да се очакват изненади да бъдат изпреварени.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, _Alex&Vanko_ написа:

И според тебе какви са вариантите за Ферари? По-меки гуми и един стоп повече или твърди и да кажем един стоп по-малко! Пак няма да успеят.Разликата се вижда. Те трябва да вземат старта на Мерцедес и да ги задържат най-малко. Да се откъснат се съмнявам.

Виси на главата ама си мисля,че пилота развива колата и трябва му е удобна! В аеродинамичния тунел едно ма на пистата е друго.

Ъммм...какво да ти кажа. В Сингапур ще видим кой къде. Преди време там Ферари направо смазаха Мерцедес, но това бе след скандала с ниското налягане на гумите на Мерцедес. С тия гуми се правят нещата, не толкова с мотори. Защото се вижда, че и Мейнър имат мотор, ама все се борят за тройката отзад напред. Мерцедес и някои други отбори използват и сега трикове с подгряването на гумите чрез специални канали в джантите. Вероятно и това ще забранят, ако не са го забранили вече. Но винаги има вратички. Ето, ограничиха налягането на гумите, но Мерцедес намериха начин. И то много, ама много интересен. Е, не са само те, но това показва, че някой втълпи ли си, че нещо трябва да е така, а не по друг начин, никакъв правилник не може да го спре. Да се сетим за обдухваните дифузори. Забраниха ги и пак откриха подобни варианти. Ама това става с много пари и привличане на точните хора. При положение, че Мерцедес така и така си имат цяла компания зад гърба си и неограничен бюджет, смешно е да се надяваме, че фирма като Ферари, чест от концерна ФИАТ-Крайслер, ще направи нещо значимо. Ами там има един Сержо Маркионе, който се хвана в щатите не с тия, дето трябва и сега пак му предстоят съдебни дела, подобни на тия с Фолксваген. Той смени и сумати шефове, изгони Доменикели, който сега е в...Ламборджини!  Е, какво да очакваме от Ферари, работещи под натиск? Според мен нищо. Най-много да изгонят още двама-трима, да напишат поредния манифест за догодина и пременил се Илия пак в тия. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Направете прогноза за топ 5 на квалификацията в Сингапур.

Вестапен ще бие ли Ричардо, както и бат Нико и Хамилтон как ще се подредят. 

Фетел кое място ?

Би било интересно да чуем прогноза на @BMW Маниак и бат Кико (както и на всеки друг желаещ да направи такава).

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Каква прогноза да давам като двата мерцедеса ще са отпред! И така ще финишират ако не се сблъскат разбира се. Да ми е интересно кой ще е трети и четвърти някак си....

Аз съм фен на Ферари, ма като не могат да се борят за титла дали ще са втори или трети някак си се тая. Добре че не е като едно време с първи и втори пилот Розберг да си пуска Хамилтън пред него че тогава.

Бях фен на Бенетон заради Шумахер, после съответно станах на Ферари.

Да как да кажем кои са най-добрите пилоти като всички не еднакви коли? Класацията при пилотите е малко афив.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е те Мерцедес обновиха мотора предното състезание (или пък на Спа беше). Както и да е, сега много мощен и дърпа пред другите (уж 50 коня повече от Рено мотор е). На Сингапур обаче Редбул и Ферари имат шанс. Пистата е бавна.

Айде дайте прогноза де, като не искате за квалификацията, то тогава за състезанието, първите 5.

После темата била умряла....еми....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Julius Decimus написа:

Давам моята - Хамилтон, Розберк, Ричардо, Вестапен, Ветел :ohmy:

Моята прогноза абсолютно съвпада с твоята. А пистата че била бавна, нито бърка Розберк, най малко Хамилтон..Той  в едно от старите състезания от 15 място се качи на подиума. А се качи, щото може да кара . Пък и кара...МЕРЦЕДЕС!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, * СТЕФАН * написа:

Моята прогноза абсолютно съвпада с твоята. А пистата че била бавна, нито бърка Розберк, най малко Хамилтон..Той  в едно от старите състезания от 15 място се качи на подиума. А се качи, щото може да кара . Пък и кара...МЕРЦЕДЕС!

Кой беше Розберк ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще видиме втората част на квалификацията кой с какви гуми ще бъде. Аз чакам да го качат некаде си. Кико е баровец и има Диема спорт!:D

Той вече е загрял по пистата в Сингапур! Нужно е за анализа.:lol6:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Ще видиме втората част на квалификацията кой с какви гуми ще бъде. Аз чакам да го качат некаде си. Кико е баровец и има Диема спорт!:D

Той вече е загрял по пистата в Сингапур! Нужно е за анализа.:lol6:

Чакам аз прогноза, както и от Манияка ама нещо се услушват :) 

Чакат да мине квалификацията че да прогнозират рейс.

А иначе много вероятно Ред Була да бие.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи поне едното ферари или ред бул трябва да вземе старта на двата мерцедеса и да е отпред и да бави, а другите да се възползват. И ще гледаме интересно състезание! С еднакви гуми ако стартират и това не се случи няма да е интересно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Julius Decimus написа:

А иначе много вероятно Ред Була да бие.

Изостават на близо секунда във втората част на квалификацията. Трудно ще е да бият утре.

Това е състезание все пак с автомобили, стратегии, SC и пилоти. Няма как да подредиш всички фактори и да направиш прогноза. Всичко може да се обърка. Я техника, я на някой не му издържат нервите или друг да те нацели "отзад". само идиот би се наел да прави прогнози.
Логично е двата мерцедеса да са първи и втори както и да приключат състезанието и двата в първия завой.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изкефих се;

 

2016-09-17_172414.jpg

Хамчо забравил симулатора ( сигурно щото оня тийнеджър го би яко на DIRT 3) и никакъв го няма на градските трасета. Даже и Данчо го би :P

 

преди 1 час, _Alex&Vanko_ написа:

Значи поне едното ферари или ред бул трябва да вземе старта на двата мерцедеса и да е отпред и да бави, а другите да се възползват. И ще гледаме интересно състезание! С еднакви гуми ако стартират и това не се случи няма да е интересно.

Корекция малко...че от кеф се пообърках. Мерцедесите ще си вземат старта най-вероятно, а РБ  не знам какво точно ще гонят. Тия гуми са толкова непредвидими. Може би РБ  ще имат шанс, ако Даниел дръпне на старта по някаква слчуайност. Иначе просто ще са втори и трети при липсата на сериозни инциденти и липса на маалшанс с колата на сигурността, която би трябвало да се появи на 90%. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Кико написа:

Хамчо забравил симулатора ( сигурно щото оня тийнеджър го би яко на DIRT 3) и никакъв го няма на градските трасета. Даже и Данчо го би :P

За да победиш в едно състезание преди всичко трябва да го завършиш. То още не е почнало а той Данчо го бил бил !!!
А на ония тинейджер де уж го бил да дойде и да се пробва как е с истинските болиди ако вооще може да достигне до F1.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

За да победиш в едно състезание преди всичко трябва да го завършиш. То още не е почнало а той Данчо го бил бил !!!
А на ония тинейджер де уж го бил да дойде и да се пробва как е с истинските болиди ако вооще може да достигне до F1.

Е имаше един, дето се пробва във WEC  миналата година. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Жалко за Фетел. Ще тръгне със софт сигурно! Рикардо трябва да вземе старта на Розберг иначе после няма да го хване, то се вижда!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, BMW Маниак написа:

Изостават на близо секунда във втората част на квалификацията. Трудно ще е да бият утре.

Това е състезание все пак с автомобили, стратегии, SC и пилоти. Няма как да подредиш всички фактори и да направиш прогноза. Всичко може да се обърка. Я техника, я на някой не му издържат нервите или друг да те нацели "отзад". само идиот би се наел да прави прогнози.
Логично е двата мерцедеса да са първи и втори както и да приключат състезанието и двата в първия завой.

Нали ги следите отблизо спортовете бре пич. А и никой няма да ви търси сметка при невярна прогноза, нали тъй ? То е за да живне темата, ама щом не искаш добре. Аз повече няма да призовавам.

преди 14 часа, Кико написа:

 

Изкефих се;

 

 

Аз пък 1 път да съм за Хамилтън, и той да е 0.8 назад от бат Нико.

PS : Я кажи чупил ли си окачване на играта 2016 ? :rolleyes:

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Julius Decimus написа:

Нали ги следите отблизо спортовете бре пич. А и никой няма да ви търси сметка при невярна прогноза, нали тъй ? То е за да живне темата, ама щом не искаш добре. Аз повече няма да призовавам.

Аз пък 1 път да съм за Хамилтън, и той да е 0.8 назад от бат Нико.

PS : Я кажи чупил ли си окачване на играта 2016 ? :rolleyes:

Да, често се случва да се счупи нещо, но аз не съм играл много тая игра, а и главно играя за най-бърза обиколка. Там няма износване на гуми и счупване на болида.  Вчера малко преди квалификацията се пуснах да поиграя малко на любимата си писта с Ред Бул. В интерес на истината, Мерцедес са го направили по-бърз, особено на правите и малко по-стабилен при еднакви настройки на двата болида 9 ползвам едни и същи настройки за Мерцедес и РБ, които направих за Мерцедес, но прехвърлих директно на РБ). Тая писта ми е любима отвсякъде - и като конфигурация и като осветление. Просто няма друга писта във Ф1, която да ми харесва толкова много и то като конфигурация. Докато натаманя карането си с РБ, мина доста време и аха да почна да правя бързи обиколки, трябваше да се прехвърлям на истинските квалификации по Diema.

 

Някъде на петата минута смъкнах налягането на гумите отзад до минимума и веднага се усети при излизане от завой. Ей и за това говорех преди година, когато Мерцедес им отнеха предимството с ниското налягане на гумите. Просто тук са го симулирали добре. Задницата е доста по-послушна при излизане от завой и ускорение.

преди 13 часа, _Alex&Vanko_ написа:

Жалко за Фетел. Ще тръгне със софт сигурно! Рикардо трябва да вземе старта на Розберг иначе после няма да го хване, то се вижда!

Не знам с кво ще тръгне, но Ферари имаха 9 ултрасофт. Изборът е предопределен по време на състезанието. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2016-09-18_170247.jpg

2016-09-18_170316.jpg

 

 

Страхотно състезание. За мен бе най-вълнуващото тая година. Нито минута покой, без да няма някоя интересна битка. 5 завоя още и Рикардо бе пред Розберг. както винаги се случва, обиколките свършват малко по-рано. Кими добре покри стратегията, но малшанс. И да не бе спрял в бокса, спорно е дали щеше да запази третото място. Все пак покриването на стратегията при около 2.5 секунди преднина, бе може би правилния вариант, защото се видя какво направи Рикардо - 0.4 секунди накрая. Дори си мисля, че на старт-финалната права с включен ДРС, Розберг нямаше да има шанс. Обаче нямаше една обиколка, нямаше дори и още една права. Втората DRS  зона просто щеше да бъде застраховка за Рикардо, ако не успее на първата. Фетел обаче направи страхотно състезание и от последна позиция завърши пети на 28 секунди след Розберг, което си е малко чудо, още повече, че това е Ферари и трябваше да изпреварва кого ли не, че и по двама наведнъж! Е, това бе ценно. Мерцедес се оправдаваха със спирачките, но явно блъфираха. Просто болидите им толкова можеха на тая писта, както и в Монако. Това се видя и на тренировките и в квалификацията. Видя се, как Хамилтън както имаше уж проблеми със спирачките си, натоварвайки мотора както трябва, набързо дръпна 2 секунди. Къде са тогава проблемите? Блъф. Дори Розберг призна, че колата е била на лимита и си замълча за спирачките. Верстапен внимателен, Квят му показа как се кара. Поне в първата част. Верстапен тоя път доста по-внимнателен, ако изключим битката с Квят, където след последното си излизане от трасето, се отказа да пробва пак.  И малко за Хамилтън. Оправдания, оправдани. Имал проблеми със спирачките в началото, пък после изчезнали! Айде стига и ние караме със спирачки!!! Просто слаб Хамилтън на тая писта, както и слаб Мерцедес. Алонсо спечели каквото можеше, но според мен очакваше доста повече.  И най-конфликтната ситуация в това състезание отново бе на името на Верстапен - забавяйки се на старта предизвика катастрофа и без малко Хайдфелд да препречи пътя му, а от там и Верстапен да завърши бързо бързо.  

 

Изобщо, много интересно състезание, защото тоя път болидите бяха изравнени. Поне първите три отбора. Единствено стратегиите решиха хода от надпреварата. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване