Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


И какво стана сега в квалификацията? Добрия драйвер не рачи  да се разходи пеша по пистата и да влезе в симулатора. @BMW Маниак, пак ли мислиш, че симулаторите объркват хората? Май обратното се оказа, а? И оня другия драйвер, дето има жълто още в гащите, показа как не се кара.

 

2016-06-18_170922.jpg

Фетел и Рикардо с абсолютно еднакво време, но Рикардо даде първи това време, 200-300 метра пред Фетел.

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

2016-06-19_174619.jpg

 

Какво да кажа...тия дето мразят и не влязоха в симулатора, загубиха доста. Визирам Хамилтън и Райконен. Няма как във времената на смартфони и таблети, да караш с мобифон и да се надяваш да си номер едно в телекомуникациите. И няма как във времената на интернет да позлваш PC-то си без кабел и да си мислиш, че много разбираш нещата. 

 

Иначе това, което ми направи впечатление. Слаби Ред Були с по-меките гуми. С твърдите показаха зъби накрая на състезанието, но стигна за 7-мо и 8-мо място. Розберг доколкото разбирам, е влизал в симулатора и си е научил копчетата на волана. Затова и първо място с най-бърза обиколка и голяма преднина. Перес извади отнякъде скорост и от 7-мо място на старта, 3-тото бе почти максимума. Макларъните отново посредствени, а Алонсо дори се прибра в бокса заради повреда. Тоя път без точки, макар че загатнаха за това, че с максималната си скорост и отворено крило могат да изпреварват. Мейнър за малко да поднесат някоя изненада, но проблеми с болида на Верлайн го извадиха от играта. Рено скоро няма да се върнат в челото...май преди това Макларън ще сторят това, стига догодина с новите правила да не станат някои изненади.  И нещо, което ми направи впечатление - максималната скорост на Хамилтън - над 364 км/ч   в града. Да го сметнем в глоби и години затвор. Нещо сметалото ми е малко за подобни сметки. Кой казваше, че F1  не вървяла? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Кико написа:

2016-06-19_174619.jpg

 

Какво да кажа...тия дето мразят и не влязоха в симулатора, загубиха доста. Визирам Хамилтън и Райконен. Няма как във времената на смартфони и таблети, да караш с мобифон и да се надяваш да си номер едно в телекомуникациите. И няма как във времената на интернет да позлваш PC-то си без кабел и да си мислиш, че много разбираш нещата. 

 

Иначе това, което ми направи впечатление. Слаби Ред Були с по-меките гуми. С твърдите показаха зъби накрая на състезанието, но стигна за 7-мо и 8-мо място. Розберг доколкото разбирам, е влизал в симулатора и си е научил копчетата на волана. Затова и първо място с най-бърза обиколка и голяма преднина. Перес извади отнякъде скорост и от 7-мо място на старта, 3-тото бе почти максимума. Макларъните отново посредствени, а Алонсо дори се прибра в бокса заради повреда. Тоя път без точки, макар че загатнаха за това, че с максималната си скорост и отворено крило могат да изпреварват. Мейнър за малко да поднесат някоя изненада, но проблеми с болида на Верлайн го извадиха от играта. Рено скоро няма да се върнат в челото...май преди това Макларън ще сторят това, стига догодина с новите правила да не станат някои изненади.  И нещо, което ми направи впечатление - максималната скорост на Хамилтън - над 364 км/ч   в града. Да го сметнем в глоби и години затвор. Нещо сметалото ми е малко за подобни сметки. Кой казваше, че F1  не вървяла? 

Абе билдерче, скрий се малко, нямаш си никаква представа от Формула 1. Поне не се излагай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Квалификацията на Ред Бул Ринг:

 

2016-07-02_161853.jpg

 

Накратко за тия, дето не са гледали, а и за мен, ако след време си прочета поста. Първата част на квалификацията почти я пропунах. Все пак интересното там бе, че Квят счупи окачване на последния завой, както това нарпавиха и Верстапен и Розберг по време на свободните тренировки. Явно натоварванията са много големи, бордюрите прекалено високи, ултра софт гумите държат много, а болидите са страшно притиснати към асфалта.  Звездата първата част на квалификацията бе Паскал Верлайн с Мейнър, който записа десето място. Втората част на квалификацията започна на сухо, но пилотите направиха само една обиколка преди да почне да ръми. Това определеи и класирането за втората част, а Верлайн так а и си остана 12-ти след първата си направена обиколка и не можа да продължи третата част. Там обаче продължи Бътън на косъм, което пък след това се оказа интересното  в третата част, когато вече валеше проливен дъжд преди началото и, а след началото дъжда бе спрял и пилотите излязоха с интермедия. При това положение и подобряващо се трасе, Хюлкенберг и Бътън се оказаха най-подготвени на мокро, като бътън бе най-бърз с интермедиите преди окончателното изсъхване на пистата, но след поставяне на ултрасофт гуми две минути преди края на квалификацията, въпросът бе кой  ще завърши най-късно. Хамилтън успя да направи отлични обиколки и заслужено застана на пол позишън. Хюлкенберг почти до края водеше, но в края остана трети, като и Розберг го изпревари. Фетел след не толкова точни преминавания на трасето, успя да стигне само до 4-то място, въпреки че последните свободни тренировки бе най-бърз. Изненадата обаче бе Бътън, който все пак успя да запише пето време пред другото Ферари на Райконен. В крайна сметка Розберг и Фетел са наказани за утрешния старт с 5 места назад и на втора редица стартират  Бътън и Райконен. Хамилтън с Хюлкенберг са най-отпред. Фетел направи опит за тактичеко провеждане на състезанието и при сухо време утре, ще стартира с гуми софт от 9-та позиция. Със софт са и Ред Булите малко пред него така, че ще стане интересно състезание. Или поне така ми се иска.  Интересно може да стане, защото по време на свободните тренировки, гумите на Фетел издържаха 14 обиколки преди да се появи грейнинг, а на Хамилтън 10. Розберг бе дори със 7 обиколки. Това с ултра софт. Но има и друго, при Ферари разликата между ултрасофт и софт е най-малка така, че това е основание да се очаква интересно състезание на писта, където изпреварванията са много трудни. Интересно ще бъде утре и дали Хюлкенберг, а защо не Бътън или Райконен, ще дръпнат на старта пред Хамилтън. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"В крайна сметка бе спечелен от Люис Хамилтън. Розберг финишира втори, но има наказание с пет места.

Трети остана Нико Хюлкенберг, който ще спечели позицията на Нико. Четвърти бе Себастиан Фетел, но и той ще търпи наказание.

Петият Дженсън Бътън направи невероятно обиколка и благодарение на наказанията утре ще е трети! "

 

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=20629


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2016-07-03_164524.jpg

 

2016-07-03_164553.jpg

 

Хамилтън бе освиркан на подиума, но лично аз не съм съгласен с това. Розберг караше по-лошо последните обиколки с ултра софта и направи грешка, врязвайки се в Хамилтън със супер софта. Макар че на пръв поглед изглежда, че Хамилтън завива и препречва пътя на Розберг, то Розберг бе доста напред в завоя, неуспявайки да спре и завие навреме. Затова Хамилтън си спечели заслужено, въпреки освиркванията. Макар че ми се щеше Розберг да спечели, защото стартира от седма позиция и щеше да е голям шок за Хамилтън.  Фетел имаше добра стратегия, но гръмналата гума бе нещо неочаквано. Все пак Макс изкара 51 обиколки със софт гумите и успя да се защити пред Кими, а Фетел още на 30-тата със супер софта катастрофира. Отново ферари показаха по-лоша работа с гумите или поне така изглеждаше, защото Пирели предвиждаха 33-35 обиколки за супер софта, а гумата гръмна на 30-тата обиколка. Може би лоша гума? Фетел спомена в кометар, че не е правил грешки, които да износят гумите допълнително. ... Да ги оставя тия, те всеки старт я се блъскат, я отпадат, я бъркат стратегията.  Трябва да се отбележи 6-тото място на Бътън и доброто каране, с доста изпреварвания от негова страна, проправяйки си път до това 6-то място, което за момент бе и пето, но Рикардо си върна мястото след смяна на гуми малко преди края.  И най-интересното - Паскал Верлайн носи първата точка на Мейнър.  Интересно състезание. Ако бяха отпаднали и двата Мерцедеса, щеше да е още по-интересно, но това е положението.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти какво искаш в Австрия да ръкопляскат на Хамилтън ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука бат Нико беше виновен.

Оня си му заходи по външната линия , като даже беше с автомобил по-напред от Розберг. Само по себе си значи че трябва да му се направи място , а място имаше достатъчно. Розберг реагира сякаш не видя ,че има кола до него съответно се "излупаха". 

Много ядосан Тото Волф, тъй като това стана в последната обиколка и загубиха потенциални токи.

Вестапен как тъй се озова пред Ричардо накрая? Сериозно ли има по-добро темпо ?

 

Видео , имаше и по-добро , но го махнаха.

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, BMW Маниак написа:

Ти какво искаш в Австрия да ръкопляскат на Хамилтън ?

Не го казах със зла умисъл, макар в първия момент да ме хвана яд, когато двата Мерцедеса се сблъскаха. След това обаче в стаичката след състезанието, видях изражението и позите на Хамилтън, та ми стана малко жал. Явно изживяваше нещо, което пък го вдигна малко в очите ми. Не забравяй, че първите две години от кариерата на Хамилтън във Формула 1, свирих за него. 

преди 1 час, Julius Decimus написа:

Тука бат Нико беше виновен.

Оня си му заходи по външната линия , като даже беше с автомобил по-напред от Розберг. Само по себе си значи че трябва да му се направи място , а място имаше достатъчно. Розберг реагира сякаш не видя ,че има кола до него съответно се "излупаха". 

Много ядосан Тото Волф, тъй като това стана в последната обиколка и загубиха потенциални токи.

Вестапен как тъй се озова пред Ричардо накрая? Сериозно ли има по-добро темпо ?

 

Видео , имаше и по-добро , но го махнаха.

 

Те и тоя клип са го махнали. Пустите му права на дядя ти Бърни. Верстапен отдавна се движеше пред Рикардо. Човека направи 51 обиколки с гумите и завърши с едно спиране. просто тоя път РБ му дадоха правилната стратегия. Ако забеляза, след като Рикардо излезе от бокса зад Верстапен, той не можеше да поддържа темпо и изоставаше прогресивно. Друг е въпроса, защо Рикардо излезе след Верстапен. Признавам си, лайфтайминга тоя уикенд бе скапан и се налагаше да рестартирам през 5 минути, а през голяма част от времето нямах и никаква информация. А да следя ТВ и да слушам коментаторите...да, става, но те не казват всичко, камерите също не показват всичко. Докато лайфтайминга да. И да попитам в тоя ред на мисли...как да си платя за лайфтайминга? Пробвах вчера и все ми дава някаква неизвестна грешка при опит за плащане. Хем искат да им нариваме пари за правата, хем и не ни дават да им наринем пари :) И някой наясно ли е, дали лайфтайминга работи за настолни PC  или е само за смартфони? Щото такива съмнения се появиха в мен, след като не ми дава да им платя. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами той Розберг дори не се опита и да завие, та да избегне удара. Беше последна обиколка и искаше да спечели :) , тъй че можем и да го наречем състезателен инцидент ?

А инак го разследват вероятно и защото продължи да кара с повреден , потенциално опасен автомобил което е против правилата.

На тая писта често стават катастрофи , например преди месец :

 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Едно време имаше само меки и твърди гуми при GOODYEAR и Bridgestone! Ся три вида меки гуми и уж ултра тря са най-бързи кат ги смени със софт почнаха рекордите за Нико! На Хамилтън накрая също сложиха софт а не суперсофт като на Нико! Може и оттам да е дошъл проблема. А ферари бяха най-добри стратези с Жан Тод и Рос Браун! Без по-добра стратегия нито те нито Ред Бул може да бият Мерцедес!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Едно време имаше само меки и твърди гуми при GOODYEAR и Bridgestone! Ся три вида меки гуми и уж ултра тря са най-бързи кат ги смени със софт почнаха рекордите за Нико! На Хамилтън накрая също сложиха софт а не суперсофт като на Нико! Може и оттам да е дошъл проблема. А ферари бяха най-добри стратези с Жан Тод и Рос Браун! Без по-добра стратегия нито те нито Ред Бул може да бият Мерцедес!

Аз го гледах по руската на телефона. Сега го тегля на бг. Но трябва и по Дилема коментатора да го е превел когато след като излезе  Нико от бокса Хамилтън ядосано попита защо на него са му сложили софт а Нико е със супер софт и доколкото разбрах че и били използвани вече ! И екипа му отговори нещо от сорта че това е неговата стратегия и в последните обиколки ще е с гуми в по добро състояние от на Нико.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За всяка писта тря се събират данни трите типа меки как се държат на трасето. Горе долу се знае колко издържат но има и изненади като днес с Фетел и Верстапен 51 обиколки.И виждат че се бави и не го викнаха в бокса Фетел! Розберг влезе смени гуми и пак го настигна!! Мерцедес са шампиони при конструкторите остава да се види кой от двамата ще бъде при пилотите. Затва е това бутане!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, _Alex&Vanko_ написа:

За всяка писта тря се събират данни трите типа меки как се държат на трасето

Вярвай ми гумите са много сложна материя в този спорт, няма да кажа най сложната (най сложно е да заключиш окачването в рамка) ама са 90% от скоростта на колата . Без тях и на ракета да те качат все тая. По добре играй на лотария от колкото да тръгнеш да изчисляваш кой гуми са най подходящи. Тръгнеш ли да изчисляваш гуми като изкараш резултата по добре е да вземеш другите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, _Alex&Vanko_ написа:

За всяка писта тря се събират данни трите типа меки как се държат на трасето. Горе долу се знае колко издържат но има и изненади като днес с Фетел и Верстапен 51 обиколки.И виждат че се бави и не го викнаха в бокса Фетел! Розберг влезе смени гуми и пак го настигна!! Мерцедес са шампиони при конструкторите остава да се види кой от двамата ще бъде при пилотите. Затва е това бутане!

За час и половина колко данни да се съберат? Сигурно ти се струват много, ама я седни да поиграеш една F1  и да те видя за час и половина какви настройки ще направиш. То това да не е рестарт след рестарт докато нацелиш настройки и гуми? Имаш някакви предварителни настройки, задаваш си някаква цел, правиш малки промени и ако стане, стане. Но то освен настройки на болида, трябва да се изпита и издръжливостта на 3 модела гуми за състезанието. Ако тръгнеш и трите да изпитваш, как ще се вместиш в три свободни тренировки, че и да настроиш колата за състезание и квалификация? Да не забравяме, че и моторите са с ограничен ресурс. Тая година 5 мотора ако не греша, догодина още по-зле - 3. И какво по-напред да правиш - да въртиш обиколки, тествайки гуми и износвайки агрегата или да си правиш сметката за техниката?  Изобщо, тоя спорт е ограничен и от правила и от бюджет. Ако махнат правилата или ги ограничат в най-общи рамки, разрешат кой колкото може милиарди да харчи, нещата може и да се получат с правилния избор на гуми и стратегия.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Силвърстоун, Англия. 

 

2016-07-10_164231.jpg

 

Нищо за коментиране, доста безинтересно за мен състезание. Нямаше и кой знае какви двубои, макар че имаше няколко изпреварвания без значение за "повишаване на интереса към състезанието".  Тъп старт зад кола за сигурност, който на практика обезсмисли всичко. Един бокс за смяна на гуми, което пък обезсмисли всякакви стратегии. Само някои пилоти влязоха два пъти - Маса, Алонсо и може би някой друг. Най-интересното за мен бе втората по бързина обиколка за Алонсо, само на 120 хилядни от НБО  на Розберг и с 1-2 десети по-бърза от НБО на Хамилтън. Дори Алонсо бе с половин секунда по-бърз от НБО на Рикардо, чието време от последната обиколка се вижда на снимката. Въпреки многото подхлъзвания на болидите главно на първи завой, състезанието си остана безинтересно. Ако го махнат от списъка със състезания, изобщо няма да съжалявам. Силвърстоун изобщо не ми харесва като писта за каране. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

След шестия всички на една обиколка:

 

2016-07-24_164734.jpg

 

2016-07-24_164804.jpg

Поредното състезание, в което ме хвана яд, че изобщо гледам. Верстапен за пореден път казвам, трябва да бъде изхвърлен от F1  докато не навърши 30. Това лайно е толкова арогантно, че заслужава един як пердах. Не съм удрял по масата от времето, когато през деветдесетте нашия национален отбор по фурбол се дънеше, но това малко ЛАЙНО ме изкара извън нерви. Няма как да се позволяват подобни лайнета да си правят каквото искат на пистата, без да не бъдат наказвани. Същото се отнасяше преди две години и за онова лайно Магнусен, което за щастие вече се бори някъде назад в колоната. 

 

Единственото положително от това състезание е, доброто представяне на Алонсо. Макларън и Хонда се връщат в играта, макар и засега в средната част на таблицата. 

 

И малко за успокоение на нервите от мен. Тоя уикенд се зарибих по Hungaroring и и навъртях около 1000 км с различни автомобили, най-вече с Opel Omega 3000 Evo500 от DTM 1992  година;

Наистина си мислех, че няма да мога да доближа времето на най-добрия с тоя автомобил и отначало наистина бе така ( След шестата бира не бе точно така, което винаги ме е навеждало на мисълта, а с какво точно вреди алкохола на шофирането? Поне на бързото и точно шофиране. Най-големите ми постижения са били след солидна употреба на алкохол). Нещо тая писта не ми допада като бързина и особено с по-стари автомобили, които си имат своите особености. Но самата писта е много технична, наказваща и най-малката грешка. Не случайно вчера квалификацията продължи 2 часа, почна на дъжд, минахме през интермедия, завърши със сухи гуми и завъртане на Алонсо, дало първото място на Розберг. Трима катастрофирали по време на Q1 и Q2,  още един завъртял се. Три прекъсвания на надпреварата+ 2 прекъсвания заради дъжда. Общо взето технична и трудна писта. Дори Монако си мисля, че е по-лесна за каране. 

 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Видяли на мокро Кике ко прави Алонсо! Винаги съм казвал добрия пилот си личи при дъжд! Предпочитам го във ферари пред Райконен. Както го казах преди време Мерцедес е шампион а при пилотите кой от двамата ще видиме. И няма да е честно нареждания от бокса и изобщо съм против да има първи и втори пилот. Много странни наказания при комуникациите с бокса.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 1 месец по-късно...

Пропуснах да коментирам предното състезание в Белгия, щото все повече и повече съм разочарован от крайните резултати, а и не само от тях. В Белгия толкова се ядосах на онова лайно Верстапен, че се отказах да коментирам каквото и да е. В Италия на Монца обаче, Верстапен нямаше кой знае какви изпълнения, да не кажа никакви. Което е голям напредък, но пък и слабо представяне - 7 място. 

2016-09-04_163159.jpg

 

 

Това състезание победи тактиката. Ферари загубиха само тактически. Мислех си, че може да последват създалата се възмопжност с лошия старт на Хамилтън, а именно, да дублират стратегията му при първата смяна, защото имаха няколко секунди преднина. Не е ясно, дали щяха да спечелят, но със сигурност щяха и двете Ферарита да бъдат пред Хамилтън дълго време, а поне едното ферари можеше да нарпави опит да забави Хамилтън, та първото Ферари да стигне до второто място. Да, ама не. Хем знаят, че няма да успеят с тая тактика, хем останаха няколко обиколки повече на пистата, слагайки след това меките гуми. Хамилтън просто им се изсмя с твърдите. На какво се надяваха, не знам. Да изпреварят Хамилтън? Айде стига. Дори да го настигнеха, нямаха толкова мощност и предимство на гумите, за да го изпреварят. Още повече, че избраха калпавата тактика - да влязат в бокса точно тогава, когато обиколките щяха да стигнат за меките гуми. А по тоя начин чисто и просто и твърдите и меките щяха да бъдат в едно състояние в края на обиколките и никакво Ферари нямаше да има шанс пред Мерцедес! Чудя се, от Ферари толкова ли тъп стратег имат или просто я карат, колкото да я карат?Правилният подход бе едно спиране за двете Ферарита по едно и също време, слагане на твърдите гуми, излизайки пред Хамилтън и каквото стане след това. В най-лошият случай класирането щеше да е същото, в най-добрия, две Ферарита на подиума!  Още повече, че във всеки момент на надпреварата двете Ферарита въртяха по-бързи обиколки от двата Мерцедеса, но допълнителният пит стоп им попречи да са конкурентни. Да, по-бавни са, но не толкова, че да не могат да задържат Хамилтън поне 10 обиколки зад себе си и да му препречат пътя поне 3 пъти. Просто, калпава стратег имат Ферари и това е!

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кики! Не се ядосвай бре! Ти не си ли чувал, че на света има една фирма за автомобили? Това е Мерцедес бре! По е смешно друго. Хамилтън, от последно място на старта, на трето във финала. Това, за миналото състезание в Белгия.Пък ако си спомняш, едно време и една друга фирма вземаше участие във Формула 1 - Форд. Те правят ли още коли бре?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вие май гледате някакво друго състезание. Ферари имали шанс за победа с един стоп, при все, че Росберг направи с по- твърдите гуми 10сек преднина пред Фетел за 15 обиколки. То бива слагане на фенските очила, но поне излезте и кажете като шефа на Ферари Марчионе, че този сезон се провалиха.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кико виждаш че Мерцедес бяха с медиум гуми а ферари със софт за да ги гонят! С какво друго да отговорят и ако и ферари бяха сложили медиум щеше да е по-зле! Даже на края Райконен и Рикардо направиха рекордни обиколки! Но това темпо по отрано трябваше.

Въпроса беше на старта за изпреварят и Розберг и да трупат аванс със супермеките. Но Розберг с меките се отдалечаваше.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз гледах лайфтайминга. Ферари през цялото време бяха по-бързи от Мерцедес с гумите, които караха. Не е вярно, че Мерцедес са били по-бързи в това състезание. Да, ако се бяха напънали да износват гуми, щаха да са по-бързи, но това не се случи. А и единия стоп по-малко им помогна. Добре, Ферари си знаят. Да кажем, че Мерцедес имат поне 5-6 десети по-добро темпо с еднакви гуми. Но нека имаме предвид, че Хамилтън се закотви на петото място зад Ботас много обиколки. Ферари имаха шанс. Оправдават се обаче, че са нямали. Е как да са нямали шанс, като цяло състезание бяха по-бърз от Мерцедесите, макар и с една идея по-меки гуми? Е, не е една секунда преднината, а 1-2 десети, но е преднина! Просто Ферари тая година нямат никаква тактика. Честно, аз съм бил фен на много отбори и пилоти. Бил съм фен на Мерцедес, Ферари, Рено, РБ, Уйлямс с Менсъл и Ботас, а сега и Хонда с Бътън и Алонсо. Много ми е жал за Бътън, че няма да кара догодина...или поне докато Макларън не си промени мнението за Вандоорф. Тая година аз обаче съм фен на много отбори и много пилоти. Кажи речи имам 10 любими пилота и 5 любими отбора. Такова нещо не е било никога, но момчетата го заслужават. Как да не съм фен на това:

 

 

В тая обиколка натискам газта на една трета и дори една четвърт в по-голяма част от времето. Невероятно е, как тия момчета успяват да удържат 1000 к.с. без тракшън, АБС и то на мокро! Ей затова заслужават на всички да бъда фен. Верно, дразня се от тоя и оня, но не приемам подобно поведение, което застрашава да изкара няколко болида от строя, а и по-лошо - травми на самите пилоти. Затова и негодувам срещу Верстапен и изобщо срещу пилоти като него, дето още брада не им е поникнала. Какви пилоти може да са това? Ами това са деца! Имат си плейстейшъни, нека си карат там отначало или както са ги упътили - към картинга и ниските класове на формулите! Ама и тимовете са за ебане, че гледат да не изпуснат талантите. 

преди 28 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Кико виждаш че Мерцедес бяха с медиум гуми а ферари със софт за да ги гонят!

И на това искам да отговоря. А ти видя, Хамилтън колко мотора смени. Защо ли? Ами щото явно моторите му не издържаха на напъна. А с напън всеки може. Между другото, когато въведоха правилата за моторите и по-точно за тяхното ограничено количество, аз си мислех, че правилната тактика е точно като на Хамилтън - напън до края, смяна на мотори и пак напън. Сигурно това се дължи и на характера на Хамилтън, който не ебава заповеди от бокса. Затова и сменя мотори, стартира последен, ама тия вратички в правилата...3 мотора с едно наказание. Е не е честно! Или по-точно е хитро. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре казваш че Ферари били по-бързи пък им била калпава стратегията. С еднакви гуми нямат шанс с Мерцедес. Виждаш състезанието отначало как Розберг се отдалечава с меките гуми. Те трябваше да го изпреварят. Но те и от Пирели се отказаха от прогнози колко обиколки издържат и каква преднина дават на обиколка. Мисълта ми е Фетел и райконен не правят поредица от рекордна и близки до рекордната обиколка. Това го виждах при Розберг и Хамилтън.

Или поредица от рекордни обиколки при Райконен и Фетел не съм видял.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, _Alex&Vanko_ написа:

Добре казваш че Ферари били по-бързи пък им била калпава стратегията. С еднакви гуми нямат шанс с Мерцедес. Виждаш състезанието отначало как Розберг се отдалечава с меките гуми. Те трябваше да го изпреварят. Но те и от Пирели се отказаха от прогнози колко обиколки издържат и каква преднина дават на обиколка. Мисълта ми е Фетел и райконен не правят поредица от рекордна и близки до рекордната обиколка. Това го виждах при Розберг и Хамилтън.

Или поредица от рекордни обиколки при Райконен и Фетел не съм видял.

Забравяш, че не говоря за Розберг, а за Хамилтън, който се срина на 6-та позиция в началото, а дълго време бе на пета. Ферари натрупаха голяма преднина. Имаха шанс дори да разделят малко стратегиите. Вместо това, еднакви стратегии и за малко да се сблъскат Райконен и Фетел при излизането на втория от бокса. Освен това, Ферари направиха поне две ненужни обиколки с меките гуми. Ами слагай твърди и пази мястото до края! Толкова ли е сложно? Хубаво, ще те изпревари Хамилтън, но си опитал! А знаеш ли, какво му е на тоя зад теб в главата и дали няма да се изнерви?

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване