Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Формула 1 - дискусия, новини, резултати


Препоръчан отговор


Мисля, че Розберг ще вземе първото място, тази година е неговата, втори Хамилтън,Рикардо,Фетел,Верстапен,Кими.

ПП: Слаба работа съм в познаването на стартовата решетка :)

Поз # Пилот        Q1       Q2       Време    С1     С2     С3     Об
 1 44 Л. ХАМИЛТЪН  1:36.296 1:36.450 1:34.999 25.066 38.153 31.780 13
 2  6 Н. РОЗБЕРГ   1:36.397 1:36.351 1:35.215 25.361 38.086 31.599 13
 3  3 Д. РИКАРДО   1:36.759 1:36.255 1:35.509 25.368 38.279 31.842 12
 4 33 М. ВЕРСТАПЕН 1:36.613 1:36.857 1:35.747 25.377 38.454 31.909 12
 5  7 К. РАЙКОНЕН  1:36.985 1:36.584 1:36.131 25.540 38.435 32.156 12
 6  5 С. ФЕТЕЛ     1:37.151 1:36.462 1:36.358 25.645 38.431 32.144 13
 7 27 Н. ХЮЛКЕНБЕРГ1:36.950 1:36.626 1:36.628 25.777 38.467 32.177 12
 8 77 В. БОТАС     1:37.456 1:37.202 1:37.116 25.911 38.564 32.419 12
 9 19 Ф. МАСА      1:37.402 1:37.214 1:37.269 25.943 38.603 32.568 12
10 55 К. САЙНЦ     1:37.744 1:37.175 1:37.326 25.920 38.795 32.348 14
11 11 С. ПЕРЕС     1:37.345 1:37.353          25.887 38.593 32.591 10
12 14 Ф. АЛОНСО    1:37.913 1:37.417          26.132 38.822 32.463 11
13 26 Д. КВЯТ      1:37.844 1:37.480          26.058 38.858 32.564 12
14 21 Е. ГУТИЕРЕС  1:38.053 1:37.773          25.964 38.929 32.880 10
15 30 Д. ПАЛМЪР    1:38.084 1:37.935          26.146 38.877 32.724  9
16  9 М. ЕРИКСОН   1:38.040 1:39.356          26.013 39.192 32.835 11
17  8 Р. ГРОЖАН    1:38.308                   26.043 39.020 33.095  8
18 20 К. МАГНУСЕН  1:38.317                   26.293 39.030 32.787  6
19 22 Д. БЪТЪН     1:38.327                   26.184 39.107 33.036  6
20 94 П. ВЕРЛАЙН   1:38.548                   26.239 39.012 33.292  9
21 12 Ф. НАСР      1:38.583                   26.119 39.216 33.248  8
22 31 Е. ОКОН      1:38.806                   26.139 39.097 33.399  8

 

Редактирано от Jokerface (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 3k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Днес се навършват 20 години от смъртта на Айртон Сена! Това бе последната му обиколка.   http://vbox7.com/play:6f0544a0bd Поклон пред паметта на шампиона!

Поклон пред паметта на шампиона !   А само един ден по-рано на същата писта намери смъртта си и австрийският пилот Роланд Раценбергер .   Черният уикенд на Имола през 1994 г. завърши със смъртта

Странно състезание в Монако, а?  Чак и аз не можах да повярвам каква глупост направиха Мерцедес.  А Диема спорт трябва да си върнат лиценза за излъчване, защото не спазват най-важното условие - да пок

Публикувани изображения

Резултатите от състезанието в САЩ.

Скучно състезание за мен с оглед на борбата за победата, до която тази година не се случва по различни причини. Грешка на Макс и отпадане, с което се надявам да му се нормализира самочувствието и да разбере, че не всичко се върти около него, а има отбор който се труди, да е това което е. Ферари са трагични, от към темпо, стратегия, нововъдения и тн. Радвам се, че Алонсо в края на състезанието все пак зарадва публиката с тези две изпреварвания, но Хонда имат още много работа.

Поздравления и за Рикардо, който направи шоу на подиума и разбира се  добрия избор на Мерцедес за представител на отбора :)

 

POS
DRIVER
TEAM
START
LAPS
LED
STATUS
PTS
BONUS
1 #44 Lewis Hamilton Mercedes 1 56 53 Running 25 0
2 #6 Nico Rosberg Mercedes 2 56 0 Running 18 0
3 #3 Daniel Ricciardo Red Bull 3 56 0 Running 15 0
4 #5 Sebastian Vettel Ferrari 6 56 3 Running 12 0
5 #14 Fernando Alonso McLaren 12 56 0 Running 10 0
6 #55 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso 10 56 0 Running 8 0
7 #19 Felipe Massa Williams 9 55 0 Running 6 0
8 #11 Sergio Perez Force India 11 55 0 Running 4 0
9 #22 Jenson Button McLaren 19 55 0 Running 2 0
10 #8 Romain Grosjean Haas 17 55 0 Running 1 0
11 #20 Kevin Magnussen Renault 18 55 0 Running 0 0
12 #26 Daniil Kvyat Toro Rosso 13 55 0 Running 0 0
13 #30 Jolyon Palmer Renault 15 55 0 Running 0 0
14 #9 Marcus Ericsson Sauber 16 55 0 Running 0 0
15 #12 Felipe Nasr Sauber 21 55 0 Running 0 0
16 #77 Valtteri Bottas Williams 8 55 0 Running 0 0
17 #94 Pascal Wehrlein Manor 20 55 0 Running 0 0
18 #31 Esteban Ocon Manor 22 54 0 Running 0 0
19 #7 Kimi Raikkonen Ferrari 5 38 0 Retired 0 0
20 #33 Max Verstappen Red Bull 4 28 0 Retired 0 0
21 #21 Esteban Gutierrez Haas 14 16 0 Retired 0 0
22 #27 Nico Hulkenberg Force India 7 1 0 Retired 0 0
Редактирано от Jokerface (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

На квалификацията в  Мексико двата мерцедеса отново на върха. Интригата кой ще е шампион тази година се запазва. Хамилтън е по-добрият пилот, но Нико има преднина в точките. Личното ми предпочитание е за Розберг- не е лесно винаги да си втора цигулка и да не се пречупиш.

Редбул имат шаси и пилоти, но нямат конкурентен двигател.  Ферари нямат ни шаси, ни двигател. Проблемите с гумите и оттам със скоростта в състезални условия до голяма степен идват от недобро задно окачване , но това си е мое мнение на страничен наблюдател без да съм запознат с техническите детайли като твърдост, време на реакция и т.н.  Нещо куца в техническата подготовка, но само те си знаят.

Залепям се довечера пред екрана и изключвам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не отпадне розберг днес или в Бразилия! Ще гледа да е втори прагматично и едва ли ще проявява агресия спрямо Хамилтон. Ферари се си мисля, че имат по-добър двигател от Редбул и друго куца! Ще гледаме Редбулите от втора редица какво ще направят и с гумите суперсофт.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето и моята прогноза: 1- Росберг, 2 - Хамилтън, 3 Рикардо - Като цяло, винаги се радвам на Мерцедес! А още повече ще ме зарадва Росберг, ако стане шампион, което е почти сигурно.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе разбирачи, какво стана с недозавиването на Макс в първия завой на пистата в Мексико? Май сега мълчите, а? и какво ще кажете за подлото копеле и дъртаците във Формула 1, определящи както си искат класирането? Фетел хубаво им го каза по радиото. Жалко, че им се извини. Ако бях аз, щех не среден пръст да им покажа, а цял лакет! Айде да ви чуя, разбирачи. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, Кико написа:

Абе разбирачи, какво стана с недозавиването на Макс в първия завой на пистата в Мексико? Май сега мълчите, а? и какво ще кажете за подлото копеле и дъртаците във Формула 1, определящи както си искат класирането? Фетел хубаво им го каза по радиото. Жалко, че им се извини. Ако бях аз, щех не среден пръст да им покажа, а цял лакет! Айде да ви чуя, разбирачи. 

Аз поне не те разбрах!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, -Alex&Vanko- написа:

Аз поне не те разбрах!

Поне опита ли се? Състезанието в Мексико бе доста интересно, защото имаше тактически битки цялото състезание. Накрая обаче дъртаците решиха как да е класирането до пето място. За мен реалното класиране бе следното - първи Розберг ( наказание на Хамилтън за сечене на първия завой, след което Нико излиза отпред и така до края). Втори Хамилтън заради наказанието. Трети Фетел, защото Верстапен с тия наказания, нямаше как да е напред. Четвърти Рикардо, защото нямаше да настигне Фетел накрая, ако Верстапен не го бе подпрял нарочно. И пети Верстапен въпреки наказанията. Вместо това с еполучи пародията, подходяща за дядовците, ръководещи спорта - Хамилтън( първо място, за да има интрига), Розберг ( второ място, защото няма как да е по-назад), трети Рикардо ( защото няма как Фетел и Ферари да са на трето място), Четвърти Верстапен (Защото според тях това лайно ще събуди интереса) и пети Фетел, защото там е мястото на Ферари с новите собственици, които скоро ще отнемат паричките на Ферари заради заслуги.  

 

Сега разбра ли защо ме е яд на разбирачите и тук и на други места? Нали разбираха какво е недозавиване. Сега питам, Верстапен недозави ли в първия завой или не и ако не, защо удари Розберг? Ударът бе лек, но ако бе само в задната гума, това би означавало завъртане като в Малайзия. За щастие на Розберг, ударът бе с двете гуми гума в гума и се размина само с леко разклащане и затваряне на траекторията му.  И това не им ли напомня за шмугването на Фетел в Малайзия? Или за другото пак на Верстапен, ако не греша в Китай, когато принуди Фетел да удари Райконен и да го завърти?

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Розберг не се е борил за победа и няма и да го направи до края!

И в Бразилия и в Абу Даби очаквам Хамилтън да победи!

И ще се надява Розберг да отпадне да!

Догодина май доста нови моменти и може да е интересно доста първото състезание в Австралия.

И такива битки агресивни не се коментираха в миналото за наказания!

Ти какво очакваш на първия завой? Всички под строй ли? Там им е шанса на Ферари и РедБул. после нема.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, -Alex&Vanko- написа:

Розберг не се е борил за победа и няма и да го направи до края!

И в Бразилия и в Абу Даби очаквам Хамилтън да победи!

И ще се надява Розберг да отпадне да!

Догодина май доста нови моменти и може да е интересно доста първото състезание в Австралия.

И такива битки агресивни не се коментираха в миналото за наказания!

Ти какво очакваш на първия завой? Всички под строй ли? Там им е шанса на Ферари и РедБул. после нема.

А ти гледа ли състезанието? Какво очаквам на първия завой? Не знам какво да очаквам, освен редовни наказания за Фетел и Квят, но не и за Хамилтън или Верстапен! Ей това очаквам на първите завои цяла година!

Розберг не се бори за победата, но който не е дошъл за четвърто място, се вижда какво става - отпадане и четвърто място. Няма късмет момченцето да мръдне на трето, ама какво да се прави, акъла в главицата му е най-вече в долната все още.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз го забравих вече състезанието честно, ама остави хората да се борят на първия завой братче! Айде да са стресирани и внимателни да не направят беля!

И на Верстапен и на друг най-големия кеф му е да изпревари Мерцедес! Да го пускат старта след кола за сигурност! Май го бяха мислили.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 2.11.2016 г. в 16:48, Кико написа:

Сега питам, Верстапен недозави ли в първия завой или не и ако не, защо удари Розберг? Ударът бе лек, но ако бе само в задната гума, това би означавало завъртане като в Малайзия. За щастие на Розберг, ударът бе с двете гуми гума в гума и се размина само с леко разклащане и затваряне на траекторията му.

Много ти е лесно да влизаш в някакви си твои задълбочени анализи.
Всички там са отишли да се състезават а особено на старта се дебнат някой само да сгреши и да го изпреварят. Обикновено на старта всякакви подобни инциденти Верстапен, Хамилтън се приемат за състезателни и не се наказват.
Вярвай ми хората които следят за тези работи си знаят работата.
Много е трудно пилот борещ се за позиция да се съобрази със всички около себе си в първия завой,имай на предвид че всеки си сменя позицията как му е най удобна и сече вече започната маневра на този отзад. Много е трудно да имаш в такъв момент пълен контрол над автомобила. Особено ако няма къде да ходиш в ляво или дясно. Не си мисли че някой иска да се блъска за да провали на другия състезанието. След подобно закачане на автомобили еле пък със такива скорости като във F1 никой не знае как биха се развили нещата за всеки един от участниците. Всеки се старае да ги избягва подобни инциденти но все пак се случват. Само луд може да твърди че са нарочно. Не ми давай примери с Сена-Прост,Шумахер-Хил или Шумахер- Вилньов. В случая никой не иска колата му да излезе от строя и да не може да завърши състезанието.
А че Верстапен е нагъл до безобразие това е отделна тема.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря, че отговори и то нормално. Не като преди 3-4 седмици. Никой не твърди, че някой нарочно прави нещо. Но аз твърдя, че малкия най-малкото трябва да има респект към борбата на двамата - Хам,илтън и Розберг,  за шампионската титла. Самият той обаче казва, че не го интересува това, може да прочетеш коментарите му. Тоест, той нарочно рискува да закачи Розберг, макар и да не го е закачил нарочно, щото така е искал. Но азз почти след всеки старт говоря, че рано или късно ще стане нещо с това опасно каране на Верстапен. Може като в случая да се размине без нищо, само с минаване през тревата, но със същата вероятност на някое по-засукано и затворено трасе, може да стане голямо меле и да пострадат хора. Верстапен кара така, сякаш не го интересува какво ще стане зад него. Добре, че глиганите ги няма или по-точно вече не са глигани. Ако бяха там, познай кой щеше да си намери майстора. Но и ти мериш с двоен аршин, защото аз те попитах, Верстапен недозави ли като Фетел в Малайзия или просто нарочно сече пътя на Розберг? Ако е недозавил, защо не е наказан като Фетел? Може би защото класирането се запази и никой не се завъртя? Трябва ли да се толерира тогава подобно поведение? И ако не е имало недозавиване, а умишлена борба за позиция, как трябва да се тълкува това, че изхвърли Розберг извън пистата? И в двата случая Верстапен е виновен и трябваше веднага да получи наказание минаване през бокса. Но не го получи и след това последваха всички останали наказания, включително на Фетел! Аз тая година наблюдавам само едно  -  комисарите са винаги против Фетел и Розберг. Комисарите никога не наказват Хамилтън и Верстапен, ако изключим наказанието от смешните 5 секунди в края на това състезание, където просто нервите на всички се опънаха! И това е наказание - 5 секунди, за такова голямо провинение, довело до сблъсък между Фетел и Рикардо и последващо декласиране на Фетел? С какво Фетел е виновен? Искам да видя пак ситуацията, но при остър завой няма как при спирането да не завиваш. Той просто спира в траекторията си, а не сменя позиция. Поне аз така видях нещата, без да съм гледал много повторения, само тия, дето даваха в състезанието. Нали правилото бе, че трябва да се спира в траекторията на спиране и Фетел според мен не наруши траекторията си на спиране, завивайки към завоя? Като състезател кажи ми ти как спираш. Ако си без АБС, опитваш ли се да спираш в завоя или като тираджия спираш преди завоя? И не е ли точно това майсторството - да спреш в завоя, за да използваш максимално инерцията си и да имаш добро ускорение след това? Според мен тия, дето дават наказания, почти никога не мерят с един аршин. А и те са различни хора доколкото знам. За мен това състезание бе разочароващо и то не като състезание, а като изкарване съдиите на преден план. Това е все едно при футболен мач съдията да се прави на велик, да изгони 1-2-ма, да даде 1-2 дузпи и накрая да свири 5 минути по-късно, докато някой вкара гол. Главно действащо лице съдията, но никой не иска да гледа подобен мач. Дори той да е в негова полза. 

 

Между другото, нали знаеш че преди състезание карам на тия писти. Тоя завой, дето наказаха Фетел, е доста коварен и ако си гледал требнировките ще си забелязал, че доста често блокира предна лява гума и завоят се изтърва. Там наистина тябва точно спиране, а ако не се насочиш отрано към завоя, рискуваш блокиране на предна лява гума. От тая гледна точка траекторията на спиране  не е точно права линия, за да се наказва някой пилот, задето кривнал при спиране. Не е като в Унгария, където Верстапен сменяше няколко пъти траекториите. Не знам, може и да греша, но при положение, че Верстапен бе виновникът зза всичко, напълно несправедливо е Фетел да страда от това, както и Ферари. А ако не бе Фетел примерно, а Бътън, какво щеше да е мнението ти?

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оха, темата се активизирала :agnes-overjoyed:

на 2.11.2016 в 21:00, Кико написа:

Фетел хубаво им го каза по радиото. Жалко, че им се извини. Ако бях аз, щех не среден пръст да им покажа, а цял лакет! Айде да ви чуя, разбирачи. 

Тука окей, ама не е подобава на световен шампион да го прави.

на 2.11.2016 в 21:48, Кико написа:

За мен реалното класиране бе следното - първи Розберг ( наказание на Хамилтън за сечене на първия завой, след което Нико излиза отпред и така до края). Втори Хамилтън заради наказанието.

Да, прав.

на 2.11.2016 в 21:48, Кико написа:

Трети Фетел, защото Верстапен с тия наказания, нямаше как да е напред. Четвърти Рикардо, защото нямаше да настигне Фетел накрая, ако Верстапен не го бе подпрял нарочно.

Гледай сега, тоя (Верстапен на всички интервюта казва, че основната задача за сезона е да се завърши пред Ферари по точки). Той е фаворитизиран в тима на енергийните (Ред Бул), няма спор. Но! За тая година си е пилот номер 2. Рикардо е главен и решението е взето отдавна. Догодина от друга страна ще е различно. Вярвам си съгласен. Та......Верстапен, помагайки на Рикардо в такива моменти, всъщност си осигурява лидерска позиция в отбора догодина. Не само в Мексико, ами и в Малайзия не беше тъй агресивен (както спрямо други пилоти) когато двамата бяха близо един до друг. 

преди 17 часа, Кико написа:

Но и ти мериш с двоен аршин, защото аз те попитах, Верстапен недозави ли като Фетел в Малайзия или просто нарочно сече пътя на Розберг? Ако е недозавил, защо не е наказан като Фетел? Може би защото класирането се запази и никой не се завъртя? Трябва ли да се толерира тогава подобно поведение? И ако не е имало недозавиване, а умишлена борба за позиция, как трябва да се тълкува това, че изхвърли Розберг извън пистата?

Това не е към мен, но да кажа според мен защо така го тълкуват. Защото Верстапен беше по външната линия в момента на влизане в завоя, и се води че им е направил място.

преди 17 часа, Кико написа:

Нали правилото бе, че трябва да се спира в траекторията на спиране и Фетел според мен не наруши траекторията си на спиране, завивайки към завоя?

Преди да се ударят, по времето когато захождаха към завоя, Фетел направи място на Рикардо, обаче в последния момент (вече и двамата са на спирачките), Фетел почва да стеснява и оня няма къде да ходи. Смея да твърдя - за ситуацията с Рикардо, Фетел е виновен за мен.

на 2.11.2016 в 21:48, Кико написа:

Вместо това с еполучи пародията, подходяща за дядовците, ръководещи спорта

Ами те профитират от такива като вас (без обид) дето хем не им харесва, хем продължават да гледат. Ами не гледай и не ходи на състезанията да видиш как ще им се намали дохода и набързо ще намерят пилоти. Па и коли ще направят атрактивни ! Аз например още Хамилтън като мина напряко и го спрях, няма какво да им гледам. После гледах повторение на тия спорни ситуации. Както и да е...не веднъж съм казвал, во момента формулата е платен спорт и пилотите са само 5-6 ! Чичко Бърни не е бил милиардер през 70-те, впоследствие става ;).

на 4.11.2016 в 3:10, BMW Маниак написа:

А че Верстапен е нагъл до безобразие това е отделна тема.

Прав, ама не променя факта, че е атрактивен, набира популярност и е новата звезда.

на 2.11.2016 в 21:00, Кико написа:

Фетел хубаво им го каза по радиото.

В голяма степен затова и изяде наказание, няма да псува чичко Чарли я !

В интервюто след състезанието, Фетел каза че е отишъл лично да им се извини. Факта, че пак му налагат наказание часове по късно - ами решили да го сложат на място, какво да се прави.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Julius Decimus написа:

В интервюто след състезанието, Фетел каза че е отишъл лично да им се извини.

Той мисля им се извинява писмено на Чарли и Жан Тод. Не е наказан заради думите си. Разминава се с наказание, но преди това е наказан заради Рикардо. Наистина Фетел мръдна при спирането, но това е нормално за тоя завой. Ако бъдем честни, това си бе състезателен инцидент, а Рикардо нямаше никакво предимство, за да се твърди, че Фетел го е ударил нарочно, свивайки го в завоя. Имаше достатъчно място и за двамата, та това не може да е причина. Завоят наистина е широк, но никой не иска да заобикаля толкова остър завой от външната страна. Покарай малко на тая писта и кажи, как би спрял в тоя завой. Аз покарах доста преди това с ...е, Ферари. 

 

То аз съм се зарекъл от години да не купувам Ауто Билд, защото който и брой да отвориш, попадаш на платени статии. Но си го купувам пак. Ако аз не купувам, не знам кой друг в България трябва да купува ;) 

 

ПП: Всъщност, за ситуацията с Рикардо може и да си прав. Не съм я разглеждал подробно, а говоря по спомен. Но не бе коректно да се наказва Фетел, защото преди това имаше много голяма преднина пред Рикардо, а Верстапен го задържа, минавайки напряко през тревата. Ако още тогава бе приложено правилото и бе направил път на Фетел, нямаше да се стигне до тия ситуации. Наказанието на Версатапен е малко за това, което направи. И не сеченето на завоя е най-големия проблем, а това, че той имаше наказание, но предизвика други наказания. За мен това е една пародия и никой не може да ме убеди в противното. Според мен трябва да се напише ново правило, макар да има такова, но да не се изпълнява - пилотът автоматично трябва да дава път на другия пилот, спрямо когото е спечелил предимство. И не го ли направи - черен флаг. В такива ситуации - напечени състезания в края, просто трябва да се два място до следващия завой и не го ли направи доброволно - черен флаг. Черния флаг само ще ги оправи. Друго не ги плаши. 

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 30.10.2016 в 16:55, * СТЕФАН * написа:

Ето и моята прогноза: 1- Росберг, 2 - Хамилтън, 3 Рикардо - Като цяло, винаги се радвам на Мерцедес! А още повече ще ме зарадва Росберг, ако стане шампион, което е почти сигурно.

Eeee...най-старшия да прогнозира най-накрая и аз точно тогава да не проверя форума....:emoji_smiley-17:

преди 5 часа, Кико написа:

Завоят наистина е широк, но никой не иска да заобикаля толкова остър завой от външната страна. Покарай малко на тая писта и кажи, как би спрял в тоя завой. Аз покарах доста преди това с ...е, Ферари. 

Аз съм Ферари фен. Но от 2000-2004 с Шумахер нямат шампионска кола. 2007 Райконен е с 2-3 точки разлика.....в смисъл не са били доминиращ тим както сега Мерцедес или те самите в периода 2000-2004.

Верстапен го сложиха на мястото на Квият. Явно има причина - отворен е и става шоу. Иначе катастрофите с него не са с по-малки последици от ударите на Квият с Фетел в Китай и други.

Ако се проследят резултатите, оня дето е в Торо Росо сега (Карлос Сайнц) има по-добри квалификации и резултати от Верстапен като бяха двамата. Начи на теория Сайнц трябва да е по-добър и бърз. Ама не взимат него ами Верстапен. Е, що тъй ? Иначе Верстапен си е по-бърз от Квият. 0.3-0.5 ама има разлика.

Като цяло, има разлика от пилот до 'пилот'. Тука вярвам, че и ти и Маниака ще се съгласите. Колкото един пилот е по-добре технически запознат с колата и техниката като цяло, толкова по-добре може да обясни как да му се настрой болида. Така настройките са по-прецизни, по-добри за самия пилот и се губи много по-малко време за да се стигне до оптимален резултат. Поради това например смея да твърдя, че Алонсо, Бътън например са далеч по-добри от убития Ериксон да речем. Или Гутиерез. Тия са платени само да си джиткат. Неприемливо е двама пилоти сериозни...да са в слаба кола в края на кариерата си.

Другото, понякога имаш 'око' за завойте. Например Хамилтън на Монца си беше 0.5 по-бърз от Розберг, нищо че оня кара на мах.

преди 5 часа, Кико написа:

Покарай малко на тая писта и кажи, как би спрял в тоя завой.

Пробвал съм много отдавна на конфигурация от 1980 те. Ще го проверя сега. Но ти караш на формула играта, пък аз ще трябва на мод. От там ще има разлика в дименсиите и ъгъла на завоя, но ще проверя.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И мен ме е яд за кандидат пенсионерите ;) Обаче не съм от тия, дето ще подкрепят или младоци на техните години или дъртаци на техните. Примерно никога не съм бил фен на Маса. Но пък си бях фен на Фетел като се появи първата година и даваше добри резултати, въпреки е е доста по-малък от мен. Бях фен на Алонсо и си останах такъв с малки изключения. Бях фен и на новобранеца Хамилтън, макар сега да не съм чак такъв фен. По-скоро не съм фен, защото арогантността надделява. Бях антифен на Фетел, докато караше с Уебър и бях пълен фен на Уебър, откакто се качи в Минарди след Алонсо. Всъщност, затова и станах фен на двамата - почнаха в най-слабия отбор Минарди и се издигнаха. Не съм фен на тия, дето още преди 20 годишнината си попадат в отбор, способен да се бори за подиуми. Примерно доста симпатичен ми стана Верлайн миналата година и все още е. Симпатичен, щото дойе с титла от DTM  зад гърба си. Не е като някои нови пилоти във F1,  дето били добри, ама станали втори в някакъв шампионат. като ще си във F1,  трябва непременно да си първи в друг шампионат и то с добро каране и преднина пред другите. Иначе просто се опорочава тоя шампионат - F1. 

 

ПП: Сега си видях рекорда при RRRE  с GT3  класа - 6.47 мин. Обаче в тая игра има поне 3 класации с BMW Z4 GT3 - ADAC GT Masters 2013, 2014 и класът GT3. Определено има разлика между трите игри и на пръв поглед си мисля, че кефа е най-голям при Project Cars. Най-лесно като че ли се кара при AC  и донякъде в RRRE, Но пък при PC  като че ли симулацията с волана е най-голяма, ако изключа неразпознаването на бордюри и трева понякога и лесното спиране, ако съм се качил на тревата или бордюра. Най-голяма е видимоста при Assetto Corsa, защото външната среда е представена най-добре. Най-добър е интериора при Project Cars обаче. Класациите са най-добре при RRRE  и изобщо, трудно е да избера една игра, която да играя, щото всяка си има и предимства и недостатъци.

Редактирано от Кико (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Въпрос към компютърните специалисти и фенове на Ф1:

Какво количество  информация се сваля от компютъра на  колата за 1 секунда ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето резултатите от тренировките днеска - https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/11/fp2---nothing-to-choose-between-hamilton-and-rosberg.html

Който желае да направи прогноза за квалификацията. От мене - Хамилтън, Розберг, Верстапен, Ботас, Рикардо.

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Julius Decimus написа:

Ето резултатите от тренировките днеска - https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/11/fp2---nothing-to-choose-between-hamilton-and-rosberg.html

Който желае да направи прогноза за квалификацията. От мене - Хамилтън, Розберг, Верстапен, Ботас, Рикардо.

Да съм различен - Верстапен, Хамилтън, Розберг, Рикардо,  Маса, Ботас, Фетел...

 

Макар че ми се ще... Фетел, Розберг, Хамилтън, Ботас, Райконен, Рикардо, Верстапен 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Кико написа:

Айде, почва.

Кики!

Това "почва" е утре от 18 часа. Сега не е интересно за мен. Ето и моята прогноза: Същата, като предишната в горният пост, макар че трудно познавам.

1- Росберг, 2 - Хамилтън, 3 Рикардо 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, * СТЕФАН * написа:

Кики!

Това "почва" е утре от 18 часа. Сега не е интересно за мен. Ето и моята прогноза: Същата, като предишната в горният пост, макар че трудно познавам.

1- Росберг, 2 - Хамилтън, 3 Рикардо 

Е не, беше интересно. Нико бе по-бърз първите два сектора, третия загуби малко над една десета. За мен по-важна е квалификацията с една обиколка, а не цялото състезание. Защото...ами защото и аз се боря за една обиколка и мразя да се състезавам с други около мен, дето могат да ти провалят състезанието ;) Една обиколка означава, че някой е минал най-бързо от всички с цената на всичко - съсредоточил се е, настроил си е колата, рискувал е много и е успял! Респект към Хамилтън!

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Кико написа:

Е не, беше интересно. Нико бе по-бърз първите два сектора, третия загуби малко над една десета. За мен по-важна е квалификацията с една обиколка, а не цялото състезание. Защото...ами защото и аз се боря за една обиколка и мразя да се състезавам с други около мен, дето могат да ти провалят състезанието ;) Една обиколка означава, че някой е минал най-бързо от всички с цената на всичко - съсредоточил се е, настроил си е колата, рискувал е много и е успял! Респект към Хамилтън!

 

Абе майни тоя хакав....с по-нов матор е, това е.

Ботас и Маса щяха да са напред, но пусто му и студено време. Гумите си трябваше да загреят. Нещо не се получи ама.

Иначе бат Рикардо пак се мъчи срещу Верстапен.

Алонсо пак им показа как се прави с тоя трошляк.

Резултати топ 10 :

 

1 LEWIS HAMILTON MERCEDES 1:10.736
2 NICO ROSBERG MERCEDES 1:10.838
3 KIMI RÄIKKÖNEN FERRARI 1:11.404
4 MAX VERSTAPPEN RED BULL RACING 1:11.485
5 SEBASTIAN VETTEL FERRARI 1:11.495
6 DANIEL RICCIARDO RED BULL RACING 1:11.540
7 ROMAIN GROSJEAN HAAS 1:11.937
8 NICO HULKENBERG FORCE INDIA 1:12.104
9 SERGIO PEREZ FORCE INDIA 1:12.165
10 FERNANDO ALONSO MCLAREN 1:12.266

 

Пълна таблица: https://www.formula1.com/en/results.html/2016/races/956/brazil/qualifying.html

От мене за утре - Розберг, Хамилтън, Верстапен, Фетел, Рикардо. Очаква се да вали. Тия Райконен и Верстапен не се обичат, тъй че не изключвам разбиване на старта или някъде след това в хода на състезанието. Може и Розберг да го отнесе ! Не си дава много зор точно когато трябва и пак негъра ще грабне титлата !

на 11.11.2016 в 14:02, slavi91 написа:

Въпрос към компютърните специалисти и фенове на Ф1:

Какво количество  информация се сваля от компютъра на  колата за 1 секунда ?

В бокса или като кара на мапа ? 

Редактирано от Julius Decimus (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 47 минути, Julius Decimus написа:

Очаква се да вали.

Ако вали наистина ще е интересно. Тогава на Нико ще му е доста трудно да задържи второто място.
Но дорде не минат 71 обиколки нищо няма да е сигурно.
Моят фаворит е Хамилтън за утре.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване