Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте.От около месец търся най-подходящият за мен автомобил но искам да чуя и друго мнение. За сега съм се спрял на Seat Ibiza, или Cordoba, също така Ford Focus и Nissan Primera. Искам да е след 2002 може бензин може и дизел няма значение да е 90-100 к. Да не е всеки ден на ремонт и около 5000л. Дайте Предложение и вие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, RJ45 написа:

Citroen C4, Peugeot 307? За тези пари има към 2004-2005 година.

А коя от двете ще е по добра за извънградско, на по дълги разстояния.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, K2. написа:

А коя от двете ще е по добра за извънградско, на по дълги разстояния.

 

Според мен пежото. Двигателите на двете коли(1.6 HDI, 110 к.с) са еднакви. Гледам че пежо имат и 2.0 HDI, което май предполага, че двигателя ще се тормози по-малко.

Редактирано от RJ45 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, RJ45 написа:

Според мен пежото. Двигателите на двете коли(1.6 HDI, 110 к.с) са еднакви. Гледам че пежо имат и 2.0 HDI, което май предполага, че двигателя ще се тормози по-малко.

A какво би казал за Seat Cordoba 1.9TDI.

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, K2. написа:

A какво би казал за Seat Cordoba 1.9TDI.

 

За предпочитане е,пред френските предложени боклуци.А Нисана е най-добре,ако искаш да не правиш постоянни ремонти.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човекът иска до 100 коня за да му е малък данъка, вие предлагате повече.

Колко човека и с колко багаж? И колко километра средно месечно смяташ да навърташ?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Предлагам защото я имам.

Предлагам  истинска кола, с ниска цена.

А Данъка се плаща на два пъти, два пъти в годината.

Ако не можеш да отделиш, по-добре не си купувай кола.

И не е само данъка, колата си е ортак на джоба.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, K2. написа:

 

Здравейте.От около месец търся най-подходящият за мен автомобил но искам да чуя и друго мнение. За сега съм се спрял на Seat Ibiza, или Cordoba, също така Ford Focus и Nissan Primera. Искам да е след 2002 може бензин може и дизел няма значение да е 90-100 к. Да не е всеки ден на ремонт и около 5000л. Дайте Предложение и вие.

 

За да не е всеки ден на ремонт ,трябва предишния ѝ собственик ,преди всичко да се е грижил за нея ,както трябва. Сеат и там голфоподобните от този период ,ама изобщо не се славят с надеждност. Взимат ги ,защото частите са евтини. 
Известно време съм ползвал и препоръчвам Алфа 159 с 1.9л дизелов двигател. А ако за вас брендът е от голямо значение ,на дали има за момента по-прословут с качеството си от Тойота. Вижте Toyota Corola. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Филипов написа:

Човекът иска до 100 коня за да му е малък данъка, вие предлагате повече.

Колко човека и с колко багаж? И колко километра средно месечно смяташ да навърташ?

Да кажем по 500 на месец не искам да е някоя малка в която да се събирам само аз.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, K2. написа:

Да кажем по 500 на месец не искам да е някоя малка в която да се събирам само аз.

 

Вземи си Nissan Almera 1.5

автомобила е доста здрав. Мотора е с верига..имам познат, който кара такъв и е много доволен.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Богатир написа:

Вземи си Nissan Almera 1.5

автомобила е доста здрав. Мотора е с верига..имам познат, който кара такъв и е много доволен.

А каква е разликата че мотора е с верига?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, K2. написа:

А каква е разликата че мотора е с верига?

Когато колата е с ангренажен ремък, той трябва да се смени на около 50 000 - 60 000км, а веригата се сменя на около 300 000км.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току що, Богатир написа:

Когато колата е с ангренажен ремък, той трябва да се смени на около 50 000 - 60 000км, а веригата се сменя на около 300 000км.

мерси

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добрата кола - нова сужебна кола.
Старата кола е като младата жена - голям харч.

 

"Нации, които правят спагети и м**ети, не могат да правят коли"

- цитат на на автомонтьор.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вземи си Поло 1.4 бензин. Читави са, карал съм такава и бях много доволен. Вместваш се и в бюджета. 

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, ostavime написа:

Вземи си Поло 1.4 бензин. Читави са, карал съм такава и бях много доволен. Вместваш се и в бюджета. 

Освен Поло какво предлагаш друго?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ExaFlop написа:

Най-добрата кола - нова сужебна кола.
Старата кола е като младата жена - голям харч.

  Покажи скритото съдържание

"Нации, които правят спагети и м**ети, не могат да правят коли"

- цитат на на автомонтьор.

Хаха, добре :) Иначе си мислех следващата ми кола да е Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio... ех мечти. 

alfa-romeo-guilia-2016-(2).jpg

Но определено ако някой ден имам парите, ще предпочета пред Мазда и Рено, пардон Нисан. 

преди 13 минути, ostavime написа:

Вземи си Поло 1.4 бензин. Читави са, карал съм такава и бях много доволен. Вместваш се и в бюджета. 

Проблемът е, че ти си карал от добрите Полота. Тия, дето той би карал, се славиха с голяма чупливост до 2005-2006 година. 

преди 7 минути, K2. написа:

Освен Поло какво предлагаш друго?

 

Озъртай се за Хонда Сивик, Тойота Корола/Аурис и Форд Фокус. Със сигурност е по-добра покупка от Фолксваген и компания за 5000 лева. Противник съм на нисан по няколко причини. Доскоро техните модели заемаха кажи речи последните места в германските класации за надеждност, заедно с всички италиански и повечето френски автомобили. Нисан отдавна е в алианс с Рено и това не е добре. Всъщност е добре само за Рено.  Но ти си чупиш главата, кви сме ние, че да ти казваме какво да купуваш. Купуваш нещо запазено и си ОК. Ако си мислиш, че пари няма да даваш за ремонти поне в началото, доста се лъжеш. В БГ магьосниците за една нощ правят от хармоника автомобил. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Кико написа:

Хаха, добре :) Иначе си мислех следващата ми кола да е Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio... ех мечти. 

alfa-romeo-guilia-2016-(2).jpg

Но определено ако някой ден имам парите, ще предпочета пред Мазда и Рено, пардон Нисан. 

Проблемът е, че ти си карал от добрите Полота. Тия, дето той би карал, се славиха с голяма чупливост до 2005-2006 година. 

Озъртай се за Хонда Сивик, Тойота Корола/Аурис и Форд Фокус. Със сигурност е по-добра покупка от Фолксваген и компания за 5000 лева. Противник съм на нисан по няколко причини. Доскоро техните модели заемаха кажи речи последните места в германските класации за надеждност, заедно с всички италиански и повечето френски автомобили. Нисан отдавна е в алианс с Рено и това не е добре. Всъщност е добре само за Рено.  Но ти си чупиш главата, кви сме ние, че да ти казваме какво да купуваш. Купуваш нещо запазено и си ОК. Ако си мислиш, че пари няма да даваш за ремонти поне в началото, доста се лъжеш. В БГ магьосниците за една нощ правят от хармоника автомобил. 

Нисана ми е на последно място по съм склонен за Форд Фокус или някое Сеатче, 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Skoda Fabia към 2006 може да се намери в добро състояние ,в рамките на този бюджет. 
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463667759204720&slink=eb8drm

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, K2. написа:

Нисана ми е на последно място по съм склонен за Форд Фокус или някое Сеатче, 

Ако попаднеш на хубав екземпляр, вземай Фокуса.  Но не е задължително. Когато аз избирах, не можах да намеря Фокус в добро състояние и се спрях на Астра. Всичко е до това, на какъв автомобил ще попаднеш и за какви пари. Аз търсех до 3500, но за тия пари само боклуци имаше, та взех тоя, дето ми се стори най-малкия боклук. За 5000 обаче може да намериш по-читава кола. Ако беше нова, да си даваме мнението, че всичко идва на едно ниво - ново. Ама на старо единственото мнение, което може да се даде, е това, за дадени пари каква е вероятността да попаднеш на боклук. При Focus  е по-ниска отколкото при Голф примерно, защото за Голф ще ти искат пари и за име. Не е задължително обаче да попаднеш на добър Фокус  и ако Сеат или Нисан са по-добри на момента, защо да се набутваш с Фокус? Историята помни много неща. Относно горивото...ако няма откъде да вземеш нафта на черно, то за 500 километра най-добрия вариант е бензин. Аз също минавам долу горе толкова или малко отгоре, но бензина няма равен. Освен това бензиновите модели са и на по-ниски цени, което ще рече, че има вероятност да попаднеш на по-запазен екземпляр. Стар дизел по-скоро може да ти донесе разходи, отколкото някакви икономии. За 500 километра на месец не си заслужава риска. Същото се отнася и за газовата. Ако имаш излишни 1000 лева, давай ги. Само ще те питам след това как ще ги избиеш. Сетих се сега за един познат с Нисан Примера, дето колата му стои пред блока, ама и сложи газова за 1000 лева, а гърловината на резервоара на практика я няма от ръжда. Луди всякакви. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, K2. написа:

Относно горивото какво бихте предпочели. 

Газ. В пари наполовина на всичко друго.. Неслучайно попитах за багаж, за да се направи сметка за бутилката. За година - година и половина дори и при 6000 на година (12х500) се избива газов инжекцион и си на печалба.. Със стандартно гориво за 5-6 години ще издухаш пари колкото за една кола. Няма намаляване на мощността като при метан. А при толкова километри е все тая - ангренажът ще изкара 10 години - може колата да се търкаля по-малко.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.