Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Всичко за Qihoo 360 Antivirus и 360 Total Security


Препоръчан отговор


Новата визия на Кихчо има подобрения и пак сума не решени дребни неща:

f74173573022df9227beb70170de47ca.jpg

Кое, е останало като проблем?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 2,2k
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Що ми се струва,че просто са направили едно тулче с всички ъпдейти които можеш и от сайта на Майкрософт да си свалиш?

Нова версия на програмата  10.6.0.1379 (27.03.2020) Добавен е нов локален енджин разработен от китайците: KunPeng AntiVir линк за сваляне: https://external.comss.ru/url.php?url=https://free.

За съжаление не е само това неоправения проблем...има доста и то лично съм докладвал такива, но без резултат. Затова и бих шута и дори в анкетата защо я премахвам отново им натъртих за тези проблеми и

Публикувани изображения

Кое, е останало като проблем?

Например един "малък" проблем. Скенера в реално време:

https://plus.google.com/107903401234290409640/posts/j7aB1dM8yGS

Редактирано от viperdick (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Например един "малък" проблем. Скенера в реално време:

https://plus.google.com/107903401234290409640/posts/j7aB1dM8yGS

Това го знам. Ама защо, не е при всички? Това е странното. И май е само за 8 и 8.1.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кое, е останало като проблем?

проблема е, че само обещават а нищо от кога ги врънкам да намалят товаренето при включените енджини и да  добавят функцията изключване след скан. Обещават и нищо

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

проблема е, че само обещават а нищо от кога ги врънкам да намалят товаренето при включените енджини и да  добавят функцията изключване след скан. Обещават и нищо

Е, някой ден, и това ще стане.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това го знам. Ама защо, не е при всички? Това е странното. И май е само за 8 и 8.1.

 Да, и не е на всички 8 и 8.1. При някои машини няма проблем, може да е и конфигурация...

В къщи на лаптопа е 8.1 *64, на настолния 8.1 *32.

Бях слагал 360ТС на познат преди месеци (8 *32), онзи ден му ходих на гости, ъпгрейднах до последна версия - ядец и при него същата работа...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А пробва ли това, което предложих в един от постовете ми? Да пробваш, с някоя програма, да ъпдейтнеш драйверите. Макар и Уиндоус, да ти казва, че всичко е наред с тях. И пачовете, дето самия 360TS, ти дава да свалиш. Това са нещата, дето съм правил, и се оправи проблема със сканирането.

Редактирано от ghostBG86 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах, да, но само на един от компютрите - настолния в къщи - без промяна.

Шантава работа. При мен, след това се оправи. Довечера, пак ще сложа китаеца. И ще видя, дали всичко е наред.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

What’s New in 360 Total Security 5.2.0

– Add: Protection for attacks that exploits Windows vulnerability CVE-2014-4114
– Add: Protection for attacks that exploits Windows vulnerability CVE-2014-4148
– Add: Patch for Microsoft update of vulnerability CVE-2014-4114 – MS14-060
– Add: Patch for Microsoft update of vulnerability CVE-2014-4148 – MS14-058
– Bug fixes: Unable to detect some non-executable files within 7z archives

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

5.2.0.1066  току-що се ъпгрейдна при мен и сега програмата изглежда различно като визия.  Не е необходимо да се деинсталира предишната версия.  Китайските другари вече месеци наред положително ме учудват с разработката на своя  уж TS. Не зная защо не му слагат стена - защото той също като всички ...  пропуска по нещо.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,реших да пробвам 360 Total Security.Инсталирах я,сканирах компа но защо долу в дясно и няма иконката ?  :shock11:

Пробвах с един архив от темата за подпомагане - разархивирах го но не реагира.С десен бутон и дадох да сканира и чак тогава се включи..Помогнете с настройките моля .  :shy11:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,реших да пробвам 360 Total Security.Инсталирах я,сканирах компа но защо долу в дясно и няма иконката ?  :shock11:

Пробвах с един архив от темата за подпомагане - разархивирах го но не реагира.С десен бутон и дадох да сканира и чак тогава се включи..Помогнете с настройките моля .  :shy11:

Пак я инсталирай.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добър вечер!

 

Има ли начин да изключа досадния прозорец с ъпдейти на системата, който се появява след стартирането на уина?

 

 

Благодаря и приятна вечер!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добър вечер!

 

Има ли начин да изключа досадния прозорец с ъпдейти на системата, който се появява след стартирането на уина?

 

 

Благодаря и приятна вечер!

Има.

Инструменти /Уязвимости /Параметри.

Махни отметката, и няма да те притеснява. :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Има.

Инструменти /Уязвимости /Параметри.

Махни отметката, и няма да те притеснява. :)

Аз ползвам 360 TS и не намирам такива настройки, да не би това да са за IS-то?

 

След като отворите главния прозорец на 360 TS, избирате Tool Box (най-долу в ляво), след това на първата иконка с монитор (Patch Up) и от новопоявилия се прозорец, Advance Settings и действате.

 

Благодаря на @fifi_fifito за разяснението!

Редактирано от Иван Бонев (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,реших да пробвам 360 Total Security.Инсталирах я,сканирах компа но защо долу в дясно и няма иконката ?  :shock11:

Пробвах с един архив от темата за подпомагане - разархивирах го но не реагира.С десен бутон и дадох да сканира и чак тогава се включи..Помогнете с настройките моля .  :shy11:

Добре дошли и Вие в групата с проблемa на реалновремевия скенер.

Windows?

Редактирано от viperdick (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре дошли и Вие в групата с проблемa на реалновремевия скенер.

Windows?

Тук проблема е друг. :)  Вчера пробвах версия 5,2. Отново нямам проблема, който е при теб. Не знам на какво се дължи това. При положение, че и аз имах същия проблем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм установил подобен проблем -  вредоносен код нерядко създава индивидуална ситуация на определена реална машина и нищо не е еднакво после.  Скоро не съм форматирал тотално - заради упорити досадни гости.  А това си е нещо обичайно.  При мен добре си работи реалновремевия скенер - е няма ги някои дефиниции на Авира... Това няма значение - защото хипса на стената компенсира подобни липси.  При подобна подкрепа Кихчо е повече от солиден!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре дошли и Вие в групата с проблемa на реалновремевия скенер.

Windows?

След преинсталация се оправи.Windows 7

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

Здравейте!

Имате ли вече информация дали 360 ТС "работи" с Windows 10.

 

 

Работи   10 TP / 8.1 / 8 / 7 32|64-bit / Vista / XP

 

http://www.comss.ru/page.php?id=1952

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Реших да пробвам 360 IS заедно с Comodo Premium 5.12 само стената и проактивната защита,но забелязах проблеми.Докато бях с Comodo целия пакет при изтегляне и запис на бубите от темата за "подпомагане на антивирусните програми" антивируса реагираше светкавично.На чиста инсталация кихо не реагира при разархивиране облака на комодо реагира когагато си иска.Решил съм да пробвам  отново и искам да попитам да ползвам ли отново облака на комодо или да оставя този на кихо>?Пясъчника на комодо го изключвам,но коя конфигурация да активирам Proactive,Internet или Firewall Security?И от къде според вас може да се получава това проспиване при запис на харда от страна на кохо.Пак да спомена ползвам 360 IS.........Вирусите ги хваща само след сканиране на съответната папка,а доколкото знам трябва още при разархивирането да засече всичко...............мисля,че при вас е така?

Редактирано от TechMaster (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Реших да пробвам 360 IS заедно с Comodo Premium 5.12 само стената и проактивната защита,но забелязах проблеми.Докато бях с Comodo целия пакет при изтегляне и запис на бубите от темата за "подпомагане на антивирусните програми" антивируса реагираше светкавично.На чиста инсталация кихо не реагира при разархивиране облака на комодо реагира когагато си иска.Решил съм да пробвам  отново и искам да попитам да ползвам ли отново облака на комодо или да оставя този на кихо>?Пясъчника на комодо го изключвам,но коя конфигурация да активирам Proactive,Internet или Firewall Security?И от къде според вас може да се получава това проспиване при запис на харда от страна на кохо.Пак да спомена ползвам 360 IS.........Вирусите ги хваща само след сканиране на съответната папка,а доколкото знам трябва още при разархивирането да засече всичко...............мисля,че при вас е така?

По-назат в темата, беше описано о един колега. Какво, ползвал е същата конфигурация като теб. Влизат в конфликт, и за това се получва това. Разгледай темата.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване