Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Viz Eymal

Русия или Америка? Коя страна, според вас е по силна?

Препоръчан отговор


Чети внимателно:

преди 12 часа, A.com написа:

А още по-сигурно е, че Конкорд е в пъти по-сполучлив и успешен самолет от Ту-144. За тези цифри си има причини:

Ту-144 е в експлоатация 2 години и половина. Конкорд е в експлоатация повече от 25 години.

Ту-144 превозва малко над 3000 човека. Конкорд превозва над 2,5 милиона човека.

Можеш да извърташ темата както си искаш. Цифрите си стоят и са повече от показателни кой е по-сполучливият и успешен самолет. В пъти по-сполучлив и успешен.

преди 10 часа, _Belial_ написа:

Виж как са охлаждали корпуса на Конкорд от прекомерното загряване при свръхзвукова скорост и може би ще си обясниш, защо парче гума е успяло да запали самолета.

Как са охлаждали корпуса? Ако може с цитати, а не с общи приказки.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, A.com написа:

 

Как са охлаждали корпуса? Ако може с цитати, а не с общи приказки.

 

Не може с цитати, защото като цитираш себе си, не е прието да се слагат кавички. А ако толкова държиш на цитати от фейкнюз, Миро е твоя човек.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, _Belial_ написа:

Не може с цитати, защото като цитираш себе си, не е прието да се слагат кавички. А ако толкова държиш на цитати от фейкнюз, Миро е твоя човек.

Цитирай източника, от който си научил как се охлаждали корпуса на Конкорд.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, A.com написа:

Цитирай източника, от който си научил как се охлаждали корпуса на Конкорд.

Няма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, _Belial_ написа:

Няма.

Няма, защото там пише нещо по-различно от това, което се опитваш да "внушиш" ли?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, A.com написа:

Няма, защото там пише нещо по-различно от това, което се опитваш да "внушиш" ли?

Пише същото, което си мислиш че се опитвам да внуша.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, _Belial_ написа:

Пише същото, което си мислиш че се опитвам да внуша.

Цитирай какво пише. Все някой ще научи нещо ново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, A.com написа:

Цитирай какво пише. Все някой ще научи нещо ново.

Toова е проверявано хиляди пъти. Никой нищо не научава. Всеки си знае неговото.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, _Belial_ написа:

Toова е проверявано хиляди пъти. Никой нищо не научава. Всеки си знае неговото.

И други хора четат. Те може да научат как е бил охлаждан корпуса на Конкорд от прекомертотно загряване при свръхзвукова скорост и как това обяснява(съотетно те да си обяснят) защо парче гума е успяло да запали самолета докато той е излитал.

преди 13 часа, _Belial_ написа:

Виж как са охлаждали корпуса на Конкорд от прекомерното загряване при свръхзвукова скорост и може би ще си обясниш, защо парче гума е успяло да запали самолета.

Вече ни каза, че

Цитат

При Ту 144 се мъчат да охлаждат с климатични системи,

Цитирай как с охлаждали корпуса на Конкорд.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не казах ли вече, че няма да цитирам?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, _Belial_ написа:

Не казах ли вече, че няма да цитирам?

Повторението е майка на осъзнаването рано или късно :)) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, _Belial_ написа:

Не казах ли вече, че няма да цитирам?

Коя статия за Ту-144 в уикипедия си чел - англоезичната, рускоезичната, българоезичната? Тази на български, нали? Само там пише, че при Конкорд горивото се използва за охлаждане на корпуса.

Да цитирам вместо теб тогава.

Твоите думи:

Цитат

Виж как са охлаждали корпуса на Конкорд от прекомерното загряване при свръхзвукова скорост и може би ще си обясниш, защо парче гума е успяло да запали самолета. При Ту 144 се мъчат да охлаждат с климатични системи, което го прави още по- тежък и увеличава вътрешния шум. А и увеличава разхода на гориво.

Уикипедия.

Цитат

Сред другите различия между Ту-144 и Конкорд е това, че горивото на Конкорд се ползва и за оглаждане на планьора (корпуса на самолета) от кинетичното загряване, причинено от триенето на обтичащия го въздух. В Ту-144 същата функция изпълняват климатични устройства, увеличавайки масата и вътрешния шум.

И си си направил извода, че използването на гориво за охлаждане на корпуса обяснява защо парче гума е успяло да запали самолета. Ама как точно се е използвало горивото за охлаждане не е важно.

Отваряш англезичната статия за Ту-144 и четеш:

Цитат

Concorde's designers used fuel as coolant for the cabin air conditioning and for the hydraulic system (see Concorde for details). Tupolev also used fuel/hydraulic heat exchangers but used cooling turbines for the cabin air.

За Конкорд:

Цитат

To keep the cabin cool, Concorde used the fuel as a heat sink for the heat from the air conditioning.[113] The same method also cooled the hydraulics.

Система кондиционирования «Конкорда», помимо обычных воздушных теплообменников, сбрасывающих излишнее тепло отводимого от двигателей воздуха, имела также теплообменники, позволяющие отводить излишнее тепло в поступающее в двигатели топливо.

На който му се чете(как точно се е използвало горивото за охлаждане на кабината и салона):

Concorde Air Conditioning Group Description

Air Conditioning Systems

 

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...