Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Човечеството - между насилието и мира!


Препоръчан отговор


преди 57 минути, haidukpikaso написа:

Колкото и когато имам.

А ти изобщо помагаш ли на някого в тоя свят - на човек, на животно ?

Съдейки по злобата ти НЕ.

 

Злоба?!

Сигурно помагам много повече отколкото можеш да си представиш...

Но обичам да задавам въпроси. Май не ти харесаха, или просто нямаш отговор.

Питах, колко може да се помага? Помагала съм много и ще продължавам на хора които наистина имат нужда.

Но това помага временно, защото не там е проблемът!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 289
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Това може да е валидно за долните класове. И пак в голяма степен не е точно установено докъде се разпростират правата и отговорностите на учителя свързани с възпитанието. Реално се получава там, къдет

Един от големите фактори за насилие в съвременния живот е че децата не са създадени да стоят в малки помещения затворени с други деца  под наблюдението на човек когото не познават почти  всеки ден от

То от там се почва - родителите, като имат пренебрежително отношение към учителите, като помпят детето си със чувство за безнаказност, каквото и система да има после, каквито и да са преподавателите,

преди 3 минути, Aumi написа:

Злоба?!

Сигурно помагам много повече отколкото можеш да си представиш...

Но обичам да задавам въпроси. Май не ти харесаха, или просто нямаш отговор.

Питах, колко може да се помага? Помагала съм много и ще продължавам на хора които наистина имат нужда.

Но това помага временно, защото не там е проблемът!

Колкото толкова.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Aumi написа:

Той казва, че колкото и да се помага на бедните, те не могат да оценят това

Това е пълна лъжа. Богатите не могат да оценят помощта, защото не знаят цената на помощта и не са работили за имането си, не и със залог собственото си оцеляване.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Myanmar написа:

и не са работили за имането си

А ако не са работили, как са станали милионери или милиардери?!

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Aumi написа:

Храна ... за колко време?

За толкова, колкото са копали и са ми помогнали в градината ми да има въпросната! ;) 


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Aumi написа:

А ако не са работили, как са станали милионери или милиардери?!

 

използвали са пропуските и слабостите в системата ,за да присвоят и откраднат възможно най-много от останалите , които в последствие експлоатират като работници на които плащат минимални части от откраднатото от самите тях.Винаги е ставало така.Ти Aumi защо не си милионерка ? Защото си мързелана ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Milkydead написа:

Ти Aumi защо не си милионерка ? Защото си мързелана ?

Мога само да ти кажа, че милионер се става с много труд! 

А аз дали съм или не съм ... не знам ...  :wub:

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Milkydead написа:

много труд полага само работническата класа и никой от тях не е милионер , ти си прави сметките.

Няма как да говориш обективно, ако не си бил предприемач, и ако не си опитал да не бъдеш работник, а работодател.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.11.2020 г. в 6:17, Aumi написа:

Мотивът ми да поставя темата за насилието се породи след поредният акт на насилие в училище от учителка над ученичка.

https://novini.bg/bylgariya/obrazovanie/629452

Въпросите за причините започнаха да възникват в мен един след друг ...

Причините са толкова комплексни и всеобхватни .

 

Вече ми се повръша от тая тема, честно.
Какъв е тоя нейстов рев от всички страни и каква е тая мания да държите децата под стъклен похлупак?
Не се ли усещате че ги съсипвате и ги превръщате в отпадък?
Какво правят родителите за децата си? В 90% от случаите НИЩО, буквално НИЩО, от съвсем малко на хлапето му се връчва таблет или телефон за да гледа глупости в интернет и да играе игри и да не пречи на мама да си гледа сериала и на тате да си пие рикията. Угажда му се за всичко, лигавят го, вдъхват му безпочвено самочувствие. Дори заниманията и анимациите днес са тотални олигофрении, само загледай детските канали, лошо ще ти стане, а в същото време класиките от едно време са табу щото имало било насилие или неподходящ хумор или расова дискриминация и т.н. малоумни прищевки на тая и оная организация, затова пък в днешните анимации задължително трябва да има негър и обратен...
...В училище даскала не е даскал а падарин но падарин без НИКАКВИ ПРАВА. Всеки защитаващ и приемащ за нормални горните дивотии обяснява как трябвало учителя да има подход, ама как да имаш подход към някой който те гледа така сякаш си нищожество а той "Доктор на науките" и дори не е**ва да те чуе? Как като мама и тате са му напълнили тиквата с глупости и джоба с пари и си мисли че света е негов? Дръпнеш ли му ухото реват че било насилие, креснеш ли "ОЛЕЛЕ ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ!!!", па психолози, па работи... ...кажеш ли на родителите че има проблеми с чавето им най често викат " 'Ма той е хиперактивен.".
Какъв е резултата от всичко това, някой мисли ли? Като навърши пълнолетие малкия пръдльо и живота го тресне по празната тиква, стои и гледа като в небрано лозе.

Някога психолози нямаше, нямаше ги и горните дивотии, психолога беше я някой пантоф, я тоягата, па а вземи се оплачи в къщи ако смееш та и вашите да ти заглреят задните части. Някога учителя имаше авторитет и децата го уважаваха. Май днешните не им е ясно какво значи в голямото междучасие да мине учител(жена 1,60м 40 кила с мокри дрехи) и всички просто да замлкъват, не от страх, от уважение, а тя с усмивка се шегуваше(Брей толкова ли съм страшна?) в час също. Е имали сме учители при които сме се държали по-свободно, но в рамките на допустимото.

По никой начин не искам да кажа че децата трябва да се бият като тупани, НО те трябва да си знаят мястото, за което родителите имат най голяма роля и жалко че не я изпълняват.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Bubbles написа:

...В училище даскала не е даскал а падарин но падарин без НИКАКВИ ПРАВА. Всеки защитаващ и приемащ за нормални горните дивотии обяснява как трябвало учителя да има подход, ама как да имаш подход към някой който те гледа така сякаш си нищожество а той "Доктор на науките" и дори не е**ва да те чуе? Как като мама и тате са му напълнили тиквата с глупости и джоба с пари и си мисли че света е негов? Дръпнеш ли му ухото реват че било насилие, креснеш ли "ОЛЕЛЕ ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ!!!", па психолози, па работи... ...кажеш ли на родителите че има проблеми с чавето им най често викат " 'Ма той е хиперактивен.".

Ти, даскал ли си?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Aumi написа:

Ти, даскал ли си?

В родината може да се каже че съм бил. Защо?
Мога да ти разправям до утре примери за малоумни родители, но това няма да промени нищо.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Bubbles написа:

В родината може да се каже че съм бил. Защо?
Мога да ти разправям до утре примери за малоумни родители, но това няма да промени нищо.

Не защитавам малоумните родители.
Но въпросът тук е колко са добрите учители, които имат нужният подход, отношение и интелект, чрез който да възпитават децата?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Aumi написа:

Не защитавам малоумните родители.
Но въпросът тук е колко са добрите учители, които имат нужният подход, отношение и интелект, чрез който да възпитават децата?

Със сигурност не са много, но това също е ефект от скапаната система, не само в България а глобално.
Подхода е изключтелно важен, но повярвай ми с деца които нямат нищо друго освен самочувствие не действа никакъв подход... ...всъщност системата принуждава учителя да се държи като лектор, ще те оставя сам да се сетиш какво имам предвид.
 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Bubbles написа:

всъщност системата принуждава учителя да се държи като лектор, ще те оставя сам да се сетиш какво имам предвид.


Не разбирам как една система може да принуди учителя да се държи по определен начин?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Aumi написа:


Не разбирам как една система може да принуди учителя да се държи по определен начин?

Много лесно, просто не му дава никакви права.
Какво му остава? Влиза в час, преподава си урока и кой разбрал, разбрал, кой не е, да е.
Следващия път изпит, камара двойки и така.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, Bubbles написа:

Много лесно, просто не му дава никакви права.
Какво му остава? Влиза в час, преподава си урока и кой разбрал, разбрал, кой не е, да е.
Следващия път изпит, камара двойки и така.

А какво би направил един учител, ако имаше повече права?

Какви са тези, права, които няма учителят?

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Aumi написа:

А какво би направил един учител, ако имаше повече права?

Какви са тези, права, които няма учителят?

 

Ами например няма право да им събере телефоните до края на учебния ден, та да не могат разни келешчета да го снимат, как възпитава гаменчета които трошат врати!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Belhor написа:

Ами например няма право да им събере телефоните до края на учебния ден, та да не могат разни келешчета да го снимат, как възпитава гаменчета които трошат врати!!!

Телефончетата може да събере, това е в правото му.

Но по-важно е, че децата могат да снимат методите на възпитание или превъзпитание.

Една много актуална статия, свързана с темата:

Как училището убива таланта и създава неудачници

90% от днешните ученици ще се превърнат в неудачници.Обществото ни се намира под натиска на матрицата и не може да разбере очевидните истини. Системата на образование е безнадеждно остаряла. 90% нещастни хора е прекалено много. Ако един завод за минерална вода пускаше 9 от 10 бутилки с мръсна вода, то ръководството му отдавна щеше да е в затвора. Хиляди училища всяка година „произвеждат” хора, които няма да се реализират, ще живеят бедно и ще са самотни. Защо се случва това?
 

Ако един завод за минерална вода пускаше 9 от 10 бутилки с мръсна вода, то ръководството му отдавна щеше да е в затвора. Хиляди училища всяка година "произвеждат" хора, които няма да се реализират, ще живеят бедно и ще са самотни.

Защо се случва това? Причините за днешното зло са в миналото. Съвременното училище е била създадена преди 200 години. Тази институция е отговаряла на определени нужди на индустриалния век, когато в Англия се развива производството и са се появявали нови заводи и банки. За обслужването им са били необходими милиони неми и послушни изпълнители.

Тогава е създадена системата, противоречаща на здравия смисъл, на природата на детето, на еволюцията. Всички знаем, че децата много обичат да играят. По този начин обучението става десетки пъти по-лесно, отколкото зад чина.

Децата имат много енергия. Те обичат да се смеят, да тичат, да скача. Училището наказва детето за всяка проява на емоции, жизнерадост и любопитство. За никакво развитие на личността, както на физическо, така и на интелектуално ниво не може да става дума.

Педагогиката е създадена така, че да се унищожи индивидуалността, личността, да се лиши детето от неговото лично мнение.

Ето конкретните причини, заради които училището е вредно:

1. Съвременната наука вече доказа, че детето учи ефективно, когато греши

Училището прави всичко, за да създаде у децата страх от грешките. За неправилните отговори наказват – поставят слаба оценка.

В бъдеще тези нещастни хора ще се боят да експериментират и да правят грешки.

2. В тестовете има само два отговора – правилен и грешен

По този начин децата виждат света плосък. Много задачи, в действителност могат да бъдат решени по хиляди правилни начини.

3. Децата нямат време да мислят

Съвременният процес на обучение е създаден така, че детето непрекъснато е заето с безсмислена работа.

По-рано, в разцвета на философията, учителят е давал задание на брега на река и е давал време за мислене. Учениците можели да спорят в продължение на няколко дни и да размишляват. Само размишлявайки на тишина човек може да развива ума си.

4. Днешното училище убива един от вродените ни инстинкти – стремежът ни към знания

Леонардо да Винчи не е учил в училище. Само благодарение на това той е могъл да развие и съхрани жаждата си за знания. През целия си живот е правил гениални открития, оставайки ученик. Изобретенията му изпреварват времето си с 500 години.

Повечето студенти престават да учат, щом получат дипломите си. Те ненавиждат процеса и остават духовни инвалиди.

5. Всички знания, които се дават в училище с насилие над личността и унижение, могат да се поместят на флашка за пет долара

Светът се развива стремително, информацията остарява бързо и става безполезна. Ценно е само умението да се самообучаваш, на което в училище не ни учат.

Критикувайки училищното образование, в никакъв случай не се заклеймяват хората- изключения, педагозите по душа. Даже в този училищен ад те проявяват мъжество и любов към децата, давайки им знания и вдъхновявайки ги за бъдещи дела. Но, това, за съжаление са изключения.

Източник: actualno.com

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Aumi написа:

А ако не са работили, как са станали милионери или милиардери?!

 

99,99% от богаташите не са родени бедни.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Aumi написа:

Телефончетата може да събере, това е в правото му.

Но по-важно е, че децата могат да снимат методите на възпитание или превъзпитание.

Една много актуална статия, свързана с темата:

Как училището убива таланта и създава неудачници

90% от днешните ученици ще се превърнат в неудачници.Обществото ни се намира под натиска на матрицата и не може да разбере очевидните истини. Системата на образование е безнадеждно остаряла. 90% нещастни хора е прекалено много. Ако един завод за минерална вода пускаше 9 от 10 бутилки с мръсна вода, то ръководството му отдавна щеше да е в затвора. Хиляди училища всяка година „произвеждат” хора, които няма да се реализират, ще живеят бедно и ще са самотни. Защо се случва това?
 

Ако един завод за минерална вода пускаше 9 от 10 бутилки с мръсна вода, то ръководството му отдавна щеше да е в затвора. Хиляди училища всяка година "произвеждат" хора, които няма да се реализират, ще живеят бедно и ще са самотни.

Защо се случва това? Причините за днешното зло са в миналото. Съвременното училище е била създадена преди 200 години. Тази институция е отговаряла на определени нужди на индустриалния век, когато в Англия се развива производството и са се появявали нови заводи и банки. За обслужването им са били необходими милиони неми и послушни изпълнители.

Тогава е създадена системата, противоречаща на здравия смисъл, на природата на детето, на еволюцията. Всички знаем, че децата много обичат да играят. По този начин обучението става десетки пъти по-лесно, отколкото зад чина.

Децата имат много енергия. Те обичат да се смеят, да тичат, да скача. Училището наказва детето за всяка проява на емоции, жизнерадост и любопитство. За никакво развитие на личността, както на физическо, така и на интелектуално ниво не може да става дума.

Педагогиката е създадена така, че да се унищожи индивидуалността, личността, да се лиши детето от неговото лично мнение.

Ето конкретните причини, заради които училището е вредно:

1. Съвременната наука вече доказа, че детето учи ефективно, когато греши

Училището прави всичко, за да създаде у децата страх от грешките. За неправилните отговори наказват – поставят слаба оценка.

В бъдеще тези нещастни хора ще се боят да експериментират и да правят грешки.

2. В тестовете има само два отговора – правилен и грешен

По този начин децата виждат света плосък. Много задачи, в действителност могат да бъдат решени по хиляди правилни начини.

3. Децата нямат време да мислят

Съвременният процес на обучение е създаден така, че детето непрекъснато е заето с безсмислена работа.

По-рано, в разцвета на философията, учителят е давал задание на брега на река и е давал време за мислене. Учениците можели да спорят в продължение на няколко дни и да размишляват. Само размишлявайки на тишина човек може да развива ума си.

4. Днешното училище убива един от вродените ни инстинкти – стремежът ни към знания

Леонардо да Винчи не е учил в училище. Само благодарение на това той е могъл да развие и съхрани жаждата си за знания. През целия си живот е правил гениални открития, оставайки ученик. Изобретенията му изпреварват времето си с 500 години.

Повечето студенти престават да учат, щом получат дипломите си. Те ненавиждат процеса и остават духовни инвалиди.

5. Всички знания, които се дават в училище с насилие над личността и унижение, могат да се поместят на флашка за пет долара

Светът се развива стремително, информацията остарява бързо и става безполезна. Ценно е само умението да се самообучаваш, на което в училище не ни учат.

Критикувайки училищното образование, в никакъв случай не се заклеймяват хората- изключения, педагозите по душа. Даже в този училищен ад те проявяват мъжество и любов към децата, давайки им знания и вдъхновявайки ги за бъдещи дела. Но, това, за съжаление са изключения.

Източник: actualno.com

По- големи глупости не бях чел. Една камара абсурдни твърдения, в голямата си част взаимно противоречащи си.

Детето не се научава когато греши, а когато грешката му носи неприятности. В противен случай се научава единствено да не му дреме, че е сгрешило и че някой е длъжен да поправя грешките му. Научава се на безотговорност. На прехвърляне на отговорността върху другите. Да ти звучи познато напоследък?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, Aumi написа:

А какво би направил един учител, ако имаше повече права?

Какви са тези, права, които няма учителят?

 

НИЩО, учителя не е терорист а учител, достатъчно е само посерковците да виждат коша и той да им напомня че може да ги сполети ако не си изпълняват задълженията и правят глупости, останалото го върши или психиката или респекта.
Прочети Том Сойер, Марк Твен добре е описал нещата, а има и един цитат който също от ден на ден се убеждавам все повече колко е верен : "Който жали тоягата, не жали детето си!".

И какво има да снимат чаветата работата на учителя?. На децата муабета им е  да учат, тука е напълно забранено ученик да носи телефон в училище, в Българията ако могат и плейстейшъните да си домъкнат и въобще не е**ват даскала като им говори.
Както казваше Жоро Мамалев "Пълен въздух".

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, Bubbles написа:

а има и един цитат който също от ден на ден се убеждавам все повече колко е верен : "Който жали тоягата, не жали детето си!".

Това е перифраза на стих от Библията.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А ако подкрепяте възпитателния бой на деца , подкрепяте ли възпитателния бой на деца над родители си ?Ако детето например бъде ударено от родителя , то има ли право да отвърне на удара или да си отмъсти като родителя заспи и т.н.Защото вие поставяте нещата така че физически по-слабия тоест детето трябва да бъде наказвано за неща които родителя смята за грешни , а то за правилни.Ако родителя направи нещо грешно , например пуши цигара пред лицето на детето , което се случва постоянно трябва ли да бъде пернат от детето ?И кога изобщо трябва децата да бият възпитателно родителите си.
Обяснете тази дилема привърженици на насилието !
ПП.имаше една история със съученик на познат , даскалката изкара един ученик пред класа и му плеснала един шамар пред всички май му счупила и нещо , той и люснал един шамар обратно и май и паднали очилата , при първо насилие от нейна страна , той беше изключен а на нея нищо не и направили.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, ncl написа:

Това е перифраза на стих от Библията.

Да, пише го, и това е Том Сойер, в началото, леля Поли си го казва сама на себе си обвинявайки се че е не е достатъчно строга с палавия Том.

 

преди 1 час, Milkydead написа:

А ако подкрепяте възпитателния бой на деца , подкрепяте ли възпитателния бой на деца над родители си ?Ако детето например бъде ударено от родителя , то има ли право да отвърне на удара или да си отмъсти като родителя заспи и т.н.Защото вие поставяте нещата така че физически по-слабия тоест детето трябва да бъде наказвано за неща които родителя смята за грешни , а то за правилни.Ако родителя направи нещо грешно , например пуши цигара пред лицето на детето , което се случва постоянно трябва ли да бъде пернат от детето ?И кога изобщо трябва децата да бият възпитателно родителите си.
Обяснете тази дилема привърженици на насилието !
ПП.имаше една история със съученик на познат , даскалката изкара един ученик пред класа и му плеснала един шамар пред всички май му счупила и нещо , той и люснал един шамар обратно и май и паднали очилата , при първо насилие от нейна страна , той беше изключен а на нея нищо не и направили.

НЕ няма право да отвърне и не е нормално да отвърне, той е виновен има причина за да му згреят врата или задните части, в противен случай къде е възпитателния ефект!?
Мислете малко преди да задавате тъпи въпроси моля.

И това не е НАСИЛИЕ уважаеми, нарича се възпитание и хората са го правили векове. Пак ще повторя, тук не става дума за това да трепеш наред за щяло и нещяло, но когато ученика си има заслуги учителя трябва да може да реагира.
Днес всички дрънкате само за насилие, ТОЛЕРАНТНОСТ, расизъм и други врели не кипели, без изобщо да си давате сметка че съспвате децата и ги превръщате в абсолютна паплач.

Защо според теб вече над 60% от учениците завършили 7-ми клас са неграмотни а математиката им е тъмна Индия и ако приемем че последното е трудно за повечето хора, какво да кажем за историята? А литературата? Родна реч било на Иван Вазов, верно ли? Аз съм Българче на Ботев??? Айде бе!?
Как Ще коментираш? На какво се дължи това?
Голяма част и химна не знаят, ХИМНА АЛОУ!
Що? Щото дрисльото се чувства безнаказан, влиза в час, туря си копитата на чина, завира тапите в ушите и слуша някакъв шум който нарича електронна музика и грам не е**ва за урока и учебния процес изобщо. После като го изпиташ и му пишеш заслужена двойка идва майка му и почва да ти опява как синчето й било много прилежно ала-бала...
...и като й кажеш какви ги върши търти да се оплаква на директора че малък пикльо бил нарочен от злия даскал пе***аст.

Как да стане айде обясни ми?

Ще ти кажа нещо което може да ти се стори странно, но до преди да напусна родината често срещах някои от учтелите си в средното училище и въпреки възрастта ми никога не съм си позволил да им говоря на ТИ, знаеш ли защо? Нарича се уважение, тия хора са ме направили това което съм, не съм бил най примерния ученик, даже напротив доста див си бях, НО имаше някакви граници, имаше уважение, а сега нищо, само рев за права.
Запомни - Правото значи отговорност!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване