Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


на 14.07.2020 г. в 17:02, iИ.дИоNд.Ni написа:

 

Дай "визджън" по тоя въпрос ФЪ товоя религия, т.е. на какъв език требе да се изповядва твоята религия? 

 

Основно на български ,защото българският език е с най много думи.

на 14.07.2020 г. в 17:46, valkiria1 написа:

:lol6:

И за какво ти е маска, ако имаш крила ....

 Аз ,нямам крила,затова ми е маска ,но скоро ще има ваксина ,поне така пишат.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 675
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Публикувани изображения

преди 1 час, iИ.дИоNд.Ni написа:

Аз не твърдя, че това е вярно, а че вярвам в това. Другия има свободна воля и може да прецени дали това което изричам е православно или е непонятно за него. Според моя мироглед няма вярно нещо или невярно, а такова което ползваш, за да правиш блага на този свят. Извън него = е вид незнание. То е в компетенцията само и единствено на Бог.

Ок. Вярваш в нещо, което наричаш "това". Не си сигурен дали е вярно, но твърдиш, че субективно можеш да прецениш кое създава блага на този свят и кое ги руши, въпреки, че правилната преценка е в компетенцията само и единствено на Бог, а извън нея всичко е незнание. Дотук добре, и в будизма се посочва, че в основата на този цикъл от страдания лежи неведението.

Какво е "това" и какво е "благо"?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

преди 10 часа, valkiria1 написа:

Сигурно съм разбрана погрешно. Но , ако в някаква степен си се почувствал засегнат от сравнението се извинявам.

По принцип самото определение за духовност и какво всеки един разбира под това понятие , винаги е било обект на спорове и е ясно ,че компромисна граница трудно може да бъде постигната, тъй като всеки се придържа в рамките на собствената си религия или представи затова.  Лично аз заемам една твърдо здравословна позиция по въпроса,че всеки може да вярва в каквото си иска , да се чувства религиозен или духовен пак в такава степен и това не ми пречи, нито ми е проблем.  Нито пък  това с нещо застрашава моите религиозни убеждения и вярване.Това ми е помогнало да имам интересни преживявания по света и да науча много за хората в този контекст.

Засегнат не. Но в случая различията са повече от общото.

За йезидите се подведох по написаното от теб. Не съм запознат точно с тяхната религия. Връзката на Мелек Таус с Иблис ми се струва неуместна. Съдя по паралелите, които се правят между него и по-ранни богове от Месопотамия и Шумер.Там символиката е доста сложна и не е еднозначна. В смисъл, че тълкуванията могат да са няколко и всичките верни. 

Така и разглеждането на Иблис може да породи много противоречия. И ги е породило всъщност. "Падението" от което е трябвало да се въздигне още по-високо (жертвайки се за хората и издигайки ги заедно със себе си) се е превърнало в истинско падение. Първото е било неизбежно, а второто сам си го е причинил.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Aumi написа:

Може ли няколко въпроса?:

1. С какво Православието е по-различно от другите християнски деноминации?
2. Православните, след смъртта си при кой Бог ще отидат? Този Бог по-различен ли е от бога на другите християни,  от други деноминации?
3. На Небето, където отиват душите на хората след смъртта, има ли различни богове, след като поне аврамическите религии твърдят, че уж Бог е един?
4. На Небето, където ще отидете, ще ви делят ли на православни, католици, адвентисти, евангелисти?
5. А ще ви делят ли на християни, юдеи, мюсюлмани, индуисти, будисти, атеисти и т.н.?
 

1. Най-вече с начина на изповедание. При православните са различни тайнствата които се извършват. По различен начин се водят богослуженията. Различни са проповедите. Принципно такива неща би следвало да Ви разясни божи служител = някой отец.

2. При православните след смъртта си човек или започва своя вечен живот или бива захвърлен в забвение. Извършва се опело, чрез което се измолва покойния да бъде приет в Царството Господне. Там отива праведните, а тези които са извършели не-Бог-приемливи отиват в забвение.  

3. Небето е символ. То представлява съвкупност от всички праведни души. Самите души стават Бог-равни. Да, бог е един, а там на небето ставаш Бог-равен или потъваш в забвение. (образно = Ада). Ако не си се покаел, то чрез самото опело се измолва прошката, но само и единствено Бог-син те съди. За да се случи всичко това обаче човек трябва да проумее Светия дух в себе си, след което да се смири. Да заживее православно. Да изповядва само и единствено Светата троица. 

4.  Ще се делят само по това, до колко греховете на човек приживе са били Бог угодни или не. Съдника е Синът Божи!  

5. В по общ смисъл погледни т.4, но религиите които не са били по каноните на християнството ще бъдат съдени по закони извън този свят. Тук се натъкна на вид мое незнание. По мое предположение, ако някой християнин се помоли за душите им и греховете на вярващите в друга религия не са влезли във вид грехопадение, то е възможно да се измоли и вечен живот на грешника, за да получи спасение неговата душа. 

п.п. Както споменах, за подробности се обърнете към човек приел да служи на Бог или завършил Православната семинария.  Те ще Ви отговорят по-професионално. 

Успех! Нека Бог е с Вас! Амин

преди 6 часа, Śūnyatā написа:

Не си сигурен дали е вярно, но твърдиш

Къде видя несигурност?! За теб е непонятна моята непоколебимост във вярата! Обърни внимание = Аз вярвам, а ти не може да повярваш на мен. 

преди 6 часа, Śūnyatā написа:

Дотук добре, и в будизма се посочва, че в основата на този цикъл от страдания лежи неведението.

Какво е "това" и какво е "благо"?

Не ме интересува как е в будизма и т.н., това, че от обща култура съм проявил вид любопитство, то се видя = бях подложен на "кръстосан огън". Не можаха по никакъв начин да ми променят мирогледа. Не можаха по никакъв начин да ми втълпят, че страдам и т.н., че съм некачествен материал. Дори вид съмнение не можаха да ми втълпят. На това ли му викаш несигурност, а?! 

Не знаеш какво е благо ли, а?! Защо очакваш някой да ти нареди какво е, а?! Принципно благото е нещо по-добро от сегашното. Ти или го осъзнаваш в себе си и го правиш или се поддаваш на вид изкушения. Въпроса се свежда да схванеш къде грешиш и поискаш прошка, да се покаеш и се смириш. С тези неща са запознати свещениците. Те ще те изслушат и ще се помолят за теб. В последствие може и да проумееш Божията промисъл какво е благо. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, iИ.дИоNд.Ni написа:

 Не можаха по никакъв начин да ми втълпят, че страдам и т.н., че съм некачествен материал.

"Втълпяване" е единствената дума в будизма, която е заклеймена, а наместо за "некачествен материал" се говори за "буда природа", която по твоите разбирания е нещо, като "най- високо качество". Никой от тук присъстващите не ти е виновен, че грам не си се информирал с будисткия светоглед - за това си отговорен единствено и само ти.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, insec написа:

"Втълпяване" е единствената дума в будизма, която е заклеймена, а наместо за "некачествен материал" се говори за "буда природа", която по твоите разбирания е нещо, като "най- високо качество". Никой от тук присъстващите не ти е виновен, че грам не си се информирал с будисткия светоглед - за това си отговорен единствено и само ти.

Не ви виня. Вие просто толкова си можете. Няма ниско и високо качество. Няма по-висша духовност и по-нисша. За Вас достатъчно ми бе да разбера, че спрямо вашите вярвания всички останали са по-нисши, а това е грешно. 

Забелязвам на какви ключови думи обръщаш внимание. В случая се хващаш за думите ми, а не ти е понятно словото ми. Нормално е след като не вярваш в Бог. Повярвал си в твърденията на вид учител. Също няма проблем, но не Вашите схващания за света са правилни. Вие по своя собствена воля сте поели по вид пътека различна от божествената. 

Нека Бог ви прости волните и неволни грехове. Амин

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Не ви виня. Вие просто толкова си можете. Няма ниско и високо качество. Няма по-висша духовност и по-нисша. За Вас достатъчно ми бе да разбера, че спрямо вашите вярвания всички останали са по-нисши, а това е грешно.

Като става на въпрос за можене, кое е по-лесно и кое по-достойно, да вярваш на химерични представи, защото ти изглеждат по-благи от сегашното или да положиш усърдие, искрено, адекватно и без предразсъдъци да видиш реалността такава, каквато е?

Нима написаното в Библията е напълно идентично с реалността която описва и не се различава и на йота от нея? Защо тази книга има толкова много и противоположни тълкувания, а маса вярващи постъпват недостойно и грешно?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Няма ниско и високо качество.

Като няма не го говори, щото никой никъде не ти е написал, че ти или човешкото същество въобще е "некачествен материал", за да излизаш насреща с такива боковизми и после да се измъкваш по терлички, че словото ти било непонятно за невярващите в Бог. Баси гайлето береш, дето не сме поели по твоята божествена пътека - те ти страдание: безсмислено, ненужно и създадено от самия теб, а не че някой нещо си.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Shiniasu написа:

Но в случая различията са повече от общото.

мдааа. Мнооооого повече. Дори бих казал че всеки пореден пример подава заключението че "общо"то е само по отношение на еднаквите думички... Останалото е мазало.

Всъщност дори и не е това проблема - че са налице значими различия. Проблемът е, че за да е налице ОБЩуване е нужно да се акцентира върху ОБЩите елементи и оттам да се надгражда. На това се основава МОСТа. Другото условие за него е - достатъчна интелигентност и мотивация за диалог, а не за ДЕБАТ или спорове, надмогвания или убеждаване че за всеки личните му убеждения са най-истинни.

Няма диалог, няма как да е налице заради защитното отношение на всеки от участниците. Дори четимост няма, какво остава за осмисляне, сериозност или внимателност, последователност и търпеливост. Тия въобще не влизат в списъка на онова, което се цели сред форум - без значение какъв...

Поредната тема, с поредните примери как всеки акцентира върху различията с другия, за да ползва всеки друг като огледало и инструмент за доказване на себе си колко е прав, колко са правилни убежденията му.

Това е цял живот - формираните от убеждения личности са говорители, изразители и доказатели на убежденията си цял живот, защото им дължат базите на личността си (идентичността си). Нямат избор в това и всеки, който попада в този капан е погълнат от него в една житейска спирала...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Śūnyatā написа:

Като става на въпрос за можене, кое е по-лесно и кое по-достойно, да вярваш на химерични представи, защото ти изглеждат по-благи от сегашното или да положиш усърдие, искрено, адекватно и без предразсъдъци да видиш реалността такава, каквато е?

Едно е да гледаш реалността, а друго е да я виждаш. ;) Повечето хора не обръщат внимание на божественото. От тук на сетне е въпрос на култура. Вярващия човек няма да посегне на нещо направено. Когато види, че не е направено както трябва ще го поправи, ще го подобри, а не съсипе и срути. 

Тук става въпрос за какво е ценно и какво не е ценно за бъдещето. 

И един елементарен контра въпрос: Защо трябва да положиш усърдие, за да проумееш реалността и как може да е подобриш?! 

Свободната воля трябва да се зачита. Трябва да умеем да даваме прошка. Трябва да умеем да се молим. И ред други неща, но по-важното е, да осъзнаем своите грехове и се покаем. Да се смирим пред Божията промисъл. Да, има такава, но уви на невярващи им е непонятно за какво иде реч, защото са упражнили своята свободна воля да повярват във вид учение, а не в истинското слово. 

Колко от нас чуват реалността, а не само боравят с вид образи, а?! Колко от нас осъзнават Божието подобие в себе си, а?! Колко от нас се доверяват на сетивата си, а?! И колко други пък се възползват от несъвършените, за да правят илюзия и се облагодетелстват за сметка на инвалидите, а?! Уви, не всички обаче се поддават, защото знаят, че може да е лукавост това което други им илюстрира. Научавайки се да различаваш лукавия, то не ти е необходимо вид познание, вид усилие, за да възприемаш света само и единствено като вид реалност. Знаеш, че има и нереалност. То не е твое невежество, а вид незнание. От там на сетне имаш свободна воля да реагираш или не на вид събития.  

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 33 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

И един елементарен контра въпрос: Защо трябва да положиш усърдие, за да проумееш реалността и как може да е подобриш?!

... Трябва да умеем да се молим.

Ако не положиш усърдие да разбереш каквото и да било, взаимовръзките между отделните елементи, тези със средата, как точно функционира - няма да съумееш да го поддържаш, камо ли да подобриш.

С молитви не става, ако ставаше, щеше да бъде много лесно, но лесно няма никъде.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Śūnyatā написа:

Ако не положиш усърдие да разбереш каквото и да било, взаимовръзките между отделните елементи, тези със средата, как точно функционира - няма да можеш да го поддържаш и подобриш.

С молитви не става, ако ставаше, щеше да бъде много лесно, но лесно няма никъде.

Ако не си възпитан във вид мироглед, колкото и да си усърден, то не ще може да станеш личност, а ще си био-робот.

Всеки трябва да разбере в какво го бива, а за каквото не го бива да прояви вид доверие. Въпроса се свежда да имаш правилен критерий на кого да се довериш за нещата които не знаеш. В случая ти си знаеш само едно единствено нещо = вид учение на някой, а не вид учение за делата на някой. ;) 

Да, религията създадена от Църквата свързана с живота на Ийсус Христос ти не приемаш. Няма лошо, но трябва да приемеш, че въпросната Църква е сбор от Автокефални Църкви, които към съответния регион имат вид свободна воля по какъв начин ще се проповядва учението за Иисус Христос и какво слово ще се ползва, за да може местните, на угоден език да чуят въпросните поуки които е изповядвал Иисус Христос. Забравяш факта, че той бива покръстен. Подлага се след това на вид пост и молитва и бива съблазняван от лукавия. 

Въобще явно не си запознат с това тайнство наречено молитва! Мда ... Твърде буквално приемаш понятията и явно не ти стига въображението, за да схванеш за какво иде реч. Мда ...  

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, iИ.дИоNд.Ni написа:

1. Най-вече с начина на изповедание. При православните са различни тайнствата които се извършват. По различен начин се водят богослуженията. Различни са проповедите. Принципно такива неща би следвало да Ви разясни божи служител = някой отец.

Значи ли, че вашият начин на изповедание, е най-правилния или по-правилен от начина на изповедание на католика, евангелиста, будиста, мюсюлманина?

Мислиш ли че за Бог е важен начинът на изповедание?

преди 3 часа, iИ.дИоNд.Ni написа:

2. При православните след смъртта си човек или започва своя вечен живот или бива захвърлен в забвение. Извършва се опело, чрез което се измолва покойния да бъде приет в Царството Господне. Там отива праведните, а тези които са извършели не-Бог-приемливи отиват в забвение.  

 

преди 3 часа, iИ.дИоNд.Ni написа:

3. Небето е символ. То представлява съвкупност от всички праведни души. Самите души стават Бог-равни. Да, бог е един, а там на небето ставаш Бог-равен или потъваш в забвение. (образно = Ада). Ако не си се покаел, то чрез самото опело се измолва прошката, но само и единствено Бог-син те съди. За да се случи всичко това обаче човек трябва да проумее Светия дух в себе си, след което да се смири. Да заживее православно. Да изповядва само и единствено Светата троица. 

Излиза, че само православният според вас, може да бъде праведен. И само ако живееш православно, каквото и да се влага в това понятие, само тогава ставаш равен на Бог.
Тук пак възниква въпрос - какво значи да станеш Бог-равен?

преди 3 часа, iИ.дИоNд.Ni написа:

4.  Ще се делят само по това, до колко греховете на човек приживе са били Бог угодни или не. Съдника е Синът Божи!  

5. В по общ смисъл погледни т.4, но религиите които не са били по каноните на християнството ще бъдат съдени по закони извън този свят. Тук се натъкна на вид мое незнание. По мое предположение, ако някой християнин се помоли за душите им и греховете на вярващите в друга религия не са влезли във вид грехопадение, то е възможно да се измоли и вечен живот на грешника, за да получи спасение неговата душа. 

Значи, според теб, всички които не са православни и са от друга религия, по презумпция са грешници, защото не изповядват православието?

преди 3 часа, iИ.дИоNд.Ni написа:

п.п. Както споменах, за подробности се обърнете към човек приел да служи на Бог или завършил Православната семинария.  Те ще Ви отговорят по-професионално. 

 

Мислиш, че човек учил в Православна семинария,  е специалист по тези въпроси? Да, такъв човек със сигурност знае наизуст Библията и всички догми и канони на Християнството.

Но на мен ми е по-интересно какво мисли Бог за всички тези деноминации, религии и деления. Дали самият Господ Бог ги одобрява, и дали за Него е важно кой от коя деноминация или религия счита себе си, и какви канони и догми следва...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Aumi написа:

Значи ли, че вашият начин на изповедание, е най-правилния или по-правилен от начина на изповедание на католика, евангелиста, будиста, мюсюлманина?

Мислиш ли че за Бог е важен начинът на изповедание?

Убеден съм в това. Това е вследствие на много събития, вид събеседване с много различни хора. 

Забравяш и другите компоненти. Мисля, че изповядвайки Светата троица е важно, а не само единия от компонентите. Много хора не осъзнават какво е Светия дух. Това е доста дълга тема и по добре определен православен свещеник да ти обясни какво е това Свети дух. Ще си позволя вид неточност: Той е спойката, която утвърждава в човека православната вярата.

преди 9 минути, Aumi написа:

Излиза, че само православният според вас, може да бъде праведен.

Само православния измолва вид прошка, за да може вид негов близък да е праведен. Не всички може да осъзнаем греховността си и затова се налага да се помогне на друг да постъпва праведно, а не да се поддаден на вид лукавост. 

Поради естеството на религията, то има храмове в които при желание можем да се обърнем към вид по вещи по отношение на вярата за вид разтълкуване на неща свързани с праведността в постъпките ни или в постъпките на друг. Това е толкова интимен въпрос, че остава само и единствено между човека и свещеника който е чул изповяданото от обикновения мирянин. Човек трудно изповядва своите грехове. По е склонен да изпадне във вид съмнения, а праведния човек знае към кого да се обърне по отношение на духовността си, за да проумее Светия дух в себе си, която е необходимата спойка за да повярва истински в Бог и в това, че негово е всичко, а ние просто трябва да не съсипваме неговия свят, а да правим така децата ни да живеят по-добре от нас. Самия Иисус Христос е изкупил Адамовия грях. Самите мисли за вид по-добър живот извън този свят е вид поквара. Трябва да правим неща които не повреждат този свят. 

Към момента доволно е осквернен същия, но не от православните християни, а от другите!!! Та, нека както се е изказал един писател в едно малко детско книжле: "Нека да си почистим нашето вулканче. Нека почистим България и не позволяваме на хора с ниски страсти да властват над един "Земен Рай". Амин  

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Ако не си възпитан във вид мироглед, колкото и да си усърден, то не ще може да станеш личност, а ще си био-робот.

Глупости пишеш. Всеки човек е способен да си изгради актуален мироглед и да не му се налага сляпо да следва нечия плесенясала "мъдрост".

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, Śūnyatā написа:

Глупости пишеш. Всеки човек е способен да си изгради актуален мироглед и да не му се налага сляпо да следва нечия плесенясала "мъдрост".

Дори да са глупости спрямо твоите схващания, това не променя моето убеждение. Просто показва твоето невежество. Няма лошо. 

Самата дума актуалност е неточното ти слово. Нормално е да не разбираш моето, но не си ти критерия по отношение дали това което съм споделил е глупост или вид моя индивидуална изповед (откровение) . Трябва да се допиташ до вид свещеник и едва ли той би се осмелил да го нарече моето слово глупост. По-скоро ще те преведе вид неточен мой изказ спрямо правото слово. 

п.п. Забравяш, че съм обикновен мирянин, а не изучил се във вид професия свързана с официалната ни религия. 

Да, може да е глупост, но не е грехота да сгреша вид изказ. За сметка на това такова нещо като актуален мироглед и плесенясала "мъдрост" не съществуват във вид право слово, т.е. в православието. Що тръгваш към вид противопоставяне, а?! Усещам вид отрицание. Психологически аспект е това. Почваш да ползваш вид лъжовно слово. Що, а?! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Самата дума актуалност е неточното ти слово.

От лат. actualis ‘деен, действен‘

БЪЛНУ̀ВАМ - Говоря неща, които са неосъществими, нереални или несъстоятелни. Постоянно мисля или говоря за нещо, което много ме вълнува или силно желая, или за някого, когото обичам; копнея, мечтая за нещо или някого.

ХИМЕРА ж. (гр.). Непостижима мечта; блян. Да знаеш ти живота как обичам! / И колко мразя / празните / химери. Вапцаров.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, Śūnyatā написа:

От лат. actualis ‘деен, действен‘

И???? Нима не ползваш вид наше слово и защо?! 

Какво се опитваш да покажеш, че владееш чужди езици ли, а?! 

Нима латинския не е "мъртъв език", а?! 

Просто се опитваш да докажеш на себе си, че гледаш от научна гледана точка, което е пълна лъжа!!!

Един ерудиран човек не ще употреби глупост в своя изказ. 

Увърташ си словото, което довежда до вид греховност. Защо аз мога да си позволя вид греховност, а ти не, а?! Защото аз съм вярващ човек и винаги мога да призная вид грешка, но ти = не. Само където не те възприемам на сериозно. Това ли ти е проблема, а?! Че другите не те приемат на сериозно и затова се опитваш ползвайки вид "мъртъв език" да докажеш, че си ерудиран. Много плитко мислене ... уви нямаш дар слово. Няма лошо, но поне не влизай във вид противопоставяне спрямо вид твои незнания, а че твоите знания са повърхности ми е известно. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Един ерудиран човек не ще употреби глупост в своя изказ.

Да си кълчат езика с преструвки е приоритет на снобите, не на ерудитите.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

И???? Нима не ползваш вид наше слово и защо?! 

Какво се опитваш да покажеш, че владееш чужди езици ли, а?! 

Нима латинския не е "мъртъв език", а?! 

Просто се опитваш да докажеш на себе си, че гледаш от научна гледана точка, което е пълна лъжа!!!Един ерудиран човек не ще употреби...

Не те разбирам... Пишеш с мъртви думи. Можеше да ползваш образован.

От лат. eruditio

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Śūnyatā написа:

Не те разбирам... Пишеш с мъртви думи.

От лат. eruditio

Очаквано. Затова ползвах въпросната дума. Хвана се!

Не е идеята да ме разбереш. То не е в моята компетентност. 

Просто доказах, че твоето слово е непригодно за истината. 

Помисли. Умееш ли това, а?! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, iИ.дИоNд.Ni написа:

Очаквано. Затова ползвах въпросната дума. Хвана се!

Не е идеята да ме разбереш. То не е в моята компетентност. 

Просто доказах, че твоето слово е непригодно за истината. 

Помисли. Умееш ли това, а?! 

Ще ти отговоря, когато отговориш на въпроса ми относно словото в Библията, който подмина.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Śūnyatā написа:

Ще ти отговоря, когато отговориш на въпроса ми относно словото в Библията, който подмина.

Словото в Библията е иносказателно или по друг начин вид притча, вид метафора, вид слово което би следвало да е на говоримия език на местните. 

До колко тя в нашата българска автокефална Църква  е преведена на съвременния български език не е по моите възможности да коментирам. 

Казах ти, аз съм обикновен мирянин и за някои отговори не мога да ти отговоря. Допираш се до вид мое незнание. Мога да усетя дали твоето слово е православно или не. Към момента не виждам вид православие в теб. То е на база твои слова, но същите не са праведни. Достатъчно съм общувал с вид проповедници и вид отци. 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Śūnyatā написа:

Ще ти отговоря....

Ма то реторичен въпрос баце - словото ти е непригодно за истината: доказано. :Д

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, insec написа:

Ма то реторичен въпрос баце - словото ти е непригодно за истината: доказано. :Д

Когато му изнася - доказано. Когато не - не ме питай, незнаещ съм, ама аз нарочно, хвана се и т.н. Това сме го играли, безинтересно е.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване